Δ - Τι έγινε αγάπη μου ; Γιατί είσαι έτσι τώρα ;
Α - Με όλα αυτά που μου είπες, σκέφτομαι τι τέρατα κυκλοφορούν στην κοινωνία μας και κυκλοφορούν ελεύθερα.
Δ - Μην τα σκέφτεσαι αυτά τώρα αγάπη μου .Και μην φοβάσαι . Κανένας δεν πρόκειται να σας κάνει κακό .
Α - Και πάλι όμως και με αυτό που έγινε με την Μαρία ...
Δ - Άννα σε παρακαλώ μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου. Ηρέμησε..
Α - Πως να ηρεμήσω για πες μου ;
Δ - Ξέρω εγώ ένα τρόπο για να σε ηρεμήσω αν θες , είπε και την κοίταξε με κουταβισιο βλέμμα .
Η Άννα μόλις το άκουσε αυτό γύρισε και τον κοίταξε πονηρά. Γνώριζε πολύ καλά τι σκεφτοταν ο Δημήτρης, αλλά αποφάσισε να τον σιγοψησει λίγο . Έμεινε εκεί να τον κοιτάει .Τα μάτια της πετούσαν σπίθες .
Δ - Ε ...; , είπε και σηκώθηκε πιάνοντας την Άννα από το χέρι μετακινώντας μακριά τις καρέκλες από το τραπέζι .
Ένα πονηρό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη της Άννας γιατί ήξερε τι την περιμένει.Ο Δημήτρης την έπιασε από την μέση και την τοποθετησε πάνω στην τραπεζαρία.Την πλησίασε και την έφερε κοντά του.Τα χέρια του ήταν τυλιγμένα γύρω από την μέση της ενώ τα δικά της γύρω από τον λαιμό του .
Α - Να κοιμηθούμε ; ,του είπε με πονηρό ύφος .
Δ - Ναι ,να κοιμηθούμε το βρήκες,της είπε με ειρωνεία .
Α - Ναι , όμως δεν γίνεται ...το παιδί κοιμάται...αν
Δ - Γι' αυτό... επειδή το παιδί κοιμάται...θα περάσουμε μια νύχτα πάθους..., είπε κοιτάζοντας επίμονα τα χείλη της .
Α - Α ναι ε ..., είπε και ένα μικρό γελακι ξέφυγε από τα χείλη της.Και για πείτε μου κύριε Μαρκέτο...τι ακριβώς θα κάνουμε ;, είπε με τα δάκτυλα της να μπερδεύονται στα μαλλιά του
Δ - Δεν θα σου πω τίποτα... είμαι πολύ καλός όμως στην πράξη...θα σε κάνω να φωνάζεις το όνομα μου..., είπε δαγκώνοντας τα χείλη του και πιέζοντας περισσότερο τα χέρια του γύρω από την μέση της.
Α - Έχετε άγριες διαθέσεις κύριε Μαρκέτο;, είπε γελώντας
Δ - Γελάς ε...δεν με πιστεύεις, είπε και την κοίταξε με πονηρό βλέμμα .
Η Άννα τον κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη και ακούμπησε το κεφάλι της στο δικό του .
Α - Σε αγαπάω εσένα ...
Δ - Εγώ να δεις...
Ο Δημήτρης έφερε τα χείλη τους κοντά και άρχισε να την φιλάει παθιασμένα.Η Άννα υπέκυψε στο άγγιγμα του .Τα δάκτυλα της έφυγαν από τα μαλλιά του και έφτασαν και πάλι στο λαιμό τραβώντας του το δέρμα .Το ένα χέρι του έφυγε από την μέση και προσγειώθηκε στο πρόσωπο της .Ο Δημήτρης βάθυνε το φιλί με τις γλώσσες τους να μπλέκονται και ο ένας να γεύεται τον άλλον ακόμα περισσότερο.Τα χείλη του Δημήτρη έφυγαν αργά και βασανιστικά από τα χείλη της Άννας αλλά δεν έχασαν ποτέ επαφή με το δέρμα της καταλήγοντας στο λαιμό της .Της άφηνε σημάδια με τα φιλιά του σε όλο το μήκος του λαιμού της.Η Άννα έκανε το ίδιο αφήνοντας μικρά αλλά θανατηφόρα φιλία στο λαιμό του.Το ένα του χέρι μπλέχτηκε στα μαλλιά της και με το άλλο έσφιξε περισσότερο την μέση της.Την ξάπλωσε σιγά σιγά πάνω στο τραπέζι με τα χείλη και την γλώσσα του να καταλήγουν στο ντεκολτέ της .Η Άννα έκλεισε τα μάτια της και ακούμπησε προς τα πίσω το κεφάλι της.Με τα χείλη του συνέχιζε να της αφήνει σημάδια στο δέρμα .Η Άννα σήκωσε τα πόδια της και τα τοποθέτησε σφιχτά γύρω από την μέση του .Ο Δημήτρης έφερε ακόμα πιο κοντά τα κορμιά τους και πήρε τα χέρια της που ήταν μπλεγμένα στα μαλλιά του και τα τέντωσε μαζί με τα δικά του πάνω στο τραπέζι. Πλησίασε τα χείλη του στα δικά της και τα δάγκωσε με δύναμη .
Δ - Σε ... θέλω...., είπε με κομμένη την ανάσα
Α- Και... εγώ ...δεν μπορείς να φανταστείς.... πόσο...., είπε με δυσκολία.
Ο Δημήτρης έφερε το χέρι του στα χείλη της και με το δάκτυλο του της είπε να μην πει τίποτα.Αρπαξε τα χείλη της με τα δικά του και την φίλησε σαν να μην την είχε ξαναφιλησει .Τα χέρια του τυλίχτηκαν ξανά γύρω από την μέση της.Την σήκωσε στην αγκαλιά του χωρίς τα χείλη τους να χωριστούν , αλλά το φιλί τους βάθυνε .Τα σώματα τους τριβονταν μεταξύ τους και είχαν ήδη πάρει φωτιά χωρίς ακόμα να έρθει το δέρμα τους σε επαφή .Ο Δημήτρης με την Άννα στην αγκαλιά του κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο τους και συνέχισε να την φιλάει παθιασμένα.Λιγο πριν φτάσουν στο δωμάτιο τους ο Δημήτρης την κόλλησε πάνω στο τοίχο αφήνοντας της και άλλα σημάδια στο λαιμό.Η Άννα είχε ήδη αρχίσει να αναστεναζει και ήταν ακόμα νωρίς.
Α - Δημήτρη ...., είπε με τα μάτια κλειστά έχοντας γύρει το κεφάλι προς τα πίσω.
Τα χείλη τους ξαναενωθηκαν σε ένα φιλί γεμάτο πάθος . Μπήκαν μέσα στο δωμάτιο τους και πριν την ξαπλώσει πάνω στο κρεβάτι πήρε μερικά δευτερόλεπτα για να την κοιτάξει .Η ανάσα του ήταν κομμένη και οι χτύποι της καρδιάς του είχαν αυξηθεί και αντηχούσαν σε όλα το δωμάτιο μπλεγμένοι με τους δικούς της χτύπους της καρδιάς. Κοιτάζοντας την ,όλο του το πρόσωπο έλαμψε,τον έκανε να ξεχάσει τις καταστάσεις των τελευταίων ημερών.Η Άννα θαύμαζε τις γωνίες του προσώπου . Χάιδεψε με τρυφερότητα τα γένια του που τόσο λάτρευε. Δεν ήξερε πως στάθηκε τόσο τυχερή και βρέθηκε ο Δημήτρης στον δρόμο της . Είναι ο έρωτας της ζωής της.Το άλλο της μισό .
Α - Δημήτρη.... , είπε με κομμένη την ανάσα
Ο Δημήτρης προσπαθούσε να συγκρατήσει τον εαυτό .Με δυσκολία
ανάπνεε.Πλησιαζε σιγά σιγά τα χείλη τους αλλά στο τέλος απομακρυνόταν.Με την Άννα στην αγκαλιά του γονάτισε πάνω στο κρεβάτι και την ακούμπησε πάνω στα σεντόνια.Βρισκοταν από πάνω της και γέμισε τον λαιμο της με φιλιά.Η γλώσσα του περιπλανιόταν σε όλο το μήκος του λαιμού της μέχρι που έφτασε στο ντεκολτέ της.Ο τρόπος που την φιλούσε την σκότωνε.Ηθελα και αυτή η ίδια να τον φιλήσει σηκωνωντας λίγο το κεφάλι της αλλά ο Δημήτρης την τράβηξε από τα μαλλιά και της ξαναακουμπησε το κεφάλι στο στρώμα .Η Άννα παραδόθηκε στα φιλιά που της άφηνε στο λαιμό με τα μάτια κλειστά .Ο χέρι του Δημήτρη από τα μαλλιά της σιγά σιγά οδηγήθηκε στην μέση της ενώ συνέχισε να την φιλάει έντονα στο λαιμό και έβαζε όλο και περισσότερο το πρόσωπο του στα μαλλιά της φιλώντας την όλο και πιο παθιασμένα αφήνοντας της και άλλα σημάδια.Καποια στιγμή της δάγκωσε τον λαιμό και ταυτόχρονα πίεσε το χέρι του στην λεκάνη της .Η Άννα από την ευχαρίστηση άνοιξε διάπλατα τα μάτια της και ο Δημήτρης άρχισε πάλι να την φιλάει παθιασμένα στα χείλη.Το χέρι του οδηγήθηκε στο πόδι της το οποίο χάιδεψε σε όλο του το μήκος , καθώς η Άννα είχε τυλιγμένα τα πόδια της καθόλη τη διάρκεια γύρω από την μέση του.Το πρόσωπο του ήταν μέσα στα ανακατεμένα της μαλλιά και προσπαθούσε να εισπνέει όλο και περισσότερο το άρωμα της.
Δ - Άννα σε θέλω ...σε θέλω τόσο πολύ...,της είπε ψιθυριστά στο λαιμό με δυσκολία να αναπνεύσει
Α - Και ... εγώ ..., είπε με κομμένη την ανάσα
Τότε ο Δημήτρης γύρισε για να την κοιτάξει.Η απόσταση των ματιών τους ήταν πολύ μικρή.Τα βλέμματα τους εξέπεμπαν φλόγες. Πέθαναν ο ένας για τον άλλο .
Δ - Σε....θέλω....
Α - Δημήτρη... κάνε μου ... έρωτα
Ο Δημήτρης άρχισε να την φιλάει παθιασμένα στα χείλη .Την έσφιξε πάνω στο σώμα του και αντέστρεψε τους ρόλους . Τώρα βρισκόταν αυτή πάνω του .Ο Δημήτρης χωρίς να απομακρύνει τα χείλη τους έβγαλε με βιασύνη την ζακέτα της πετώντας την με δύναμη στο πάτωμα , αφαιρώντας στην συνέχεια το μπλουζάκι της ρίχνοντας και αυτό κάτω .Οι παλάμες του κάλυπταν όλη της την πλάτη.Ο Δημήτρης με τα δάκτυλα του ακούμπησε την σπονδυλική στήλη της Άννας από πάνω μέχρι κάτω.Η Άννα ανατριχιασε σε αυτό το άγγιγμα του.Τον βοήθησε να βγάλει και αυτός το δικιά του μπλούζα .Οι μύες του σώματος του ξεχώριζαν με το λιγοστό φως που υπήρχε στο δωμάτιο .Τα μπράτσα του ήταν γυμνασμενα γεμάτα φλέβες να πετάγονται .Με την δύναμη που διαθέτει την γύρισε πάλι και την ακούμπησε πάνω στο κρεβάτι με το δικό του σώμα να τρίβεται πάνω στο δικό της και να παίρνουν φωτιά.Τα χέρια της Άννας οδηγήθηκαν στα πόδια του προσπαθώντας να του κατεβάσει την φόρμα . Τότε τα χέρια του Δημήτρη άγγιξαν τα δικά της και έβγαλε την φόρμα του με την βοήθεια της , αφήνοντας τον τώρα μόνο με το εσώρουχο .Η Άννα στην προσπάθεια της να βγάλει το δικό της παντελόνι , διακόπηκε από τα χέρια του Δημήτρη.
Δ - Όχι ... όχι ... ακόμα , είπε και άρχισε να την φιλάει στην κοιλιά.
Η Άννα λύγισε την μέση της και έγυρε το κεφάλι στα μαξιλάρια αναστενάζοντας.
Α - Θεέ μου.... Δημήτρη.... Δημήτρη.... γιατί με βα... βασανίζεις... έτσι....
Δεν πήρε απάντηση από τον Δημήτρη .Τα φιλιά έφτασαν μέχρι το κάτω μέρος της κοιλιακής της χώρας αφήνοντας της μέχρι και σε εκείνο το σημείο σημάδια από τα χείλη του .Τα δάκτυλα του μπήκαν μέσα από την φόρμα της και άρχισαν αργά και βασανιστικά να την κατεβάζουν όλο και πιο κάτω μέχρι να της την αφαιρέσει . Αφού την άφησε και αυτή στην άκρη άρχισε να γλύφει το δέρμα της από το τις γαμπες της μέχρι που έφτασε στο εσωτερικό των μηρών της .Η Άννα μάζεψε τα πόδια της μην αντέχοντας άλλο και τα τύλιξε γύρω του .Ο Δημήτρης της αφαίρεσε σιγά σιγά το σουτιέν και σύρθηκε πάνω στο σώμα της με το πρόσωπο του να φτάνει στην εαυσθητη περιοχή της .Με τα δόντια του άρχισε να της βγάζει αργά και βασανιστικά το εσώρουχο πετώντας το μετά πάνω στα υπόλοιπα ρούχα τους που βρίσκονταν κάτω στο πάτωμα .Το χέρι της Άννας έφτασε πάλι στο μποξερακι του μην αντέχοντας άλλο την αναμονή.Τον ήθελε μέσα της.Καιγοταν εκεί κάτω.
Α - Δημήτρη...σε..σε παρακαλώ..., είπε προσπαθοντας να βρει την αναπνοή της .Ο
Δημήτρης άρχισε να την φιλάει παθιασμένα και με τα χέρια του άρχισε να αφαιρεί το εσώρουχο του . Χωρίς να το περιμένει η Άννα , ο Δημήτρης εισχώρησε μέσα της με ορμή .
Α - Ααααα...., είπε αναστενάζοντας
Δ - Μμμμ, είπε μουγκριζοντας
Α - Δη... Δημήτρη...., είπε και λύγισε την μέση της και το κεφάλι της πάνω στα μαξιλάρια.Απο την ευχαρίστηση που ένιωθε έσφιξε με τα χέρια της τα σεντόνια τσαλακωνοντας τα.
Δ - Έτσι... αγάπη μου.... φώναξε το όνομα μου ... θέλω να σε ακούσω να το φωνάζεις....
Α - Δημήτρη....
Η κινήσεις του Δημήτρη ήταν αργές και βασανιστικές . Κουνιόταν με αργούς ρυθμούς βγαίνοντας και μπαίνοντας μέσα στο σώμα της .Η φωτιά μεταξύ των σωμάτων τους αυξήθηκε . Πήρε τα χέρια της στα δικά του και τα τέντωσε ακουμπώντας τα πάνω στα σεντόνια.
Α - Μμμμ....
Ο Δημήτρης άρπαξε με πάθος και φίλησε τα χείλη της Άννας δαγκώνοντας τα πριν τα αποχωριστεί .Τα χείλη του έφτασαν και πάλι στο λαιμό της . Ρουφούσε το δέρμα της για να κρατήσει την γεύση της .Η γλώσσα του έφτασε στο στήθος της κάνοντας κυκλικές κινήσεις σε αυτό και στο τέλος η γλώσσα του έφτασε στην κοιλιά της.Η Άννα δεν μπορούσε να πει τίποτα .Οι αναστεναγμοί τους γέμισαν όλο το δωμάτιο .Ο Δημήτρης άρχισε να επιταχύνει τις κινήσεις του θάβοντας το πρόσωπο του στο λαιμό της.
Δ - Σε...σε ... αγαπάω....
Α - Εγώ....Μμμμ
Ο Δημήτρης έφερε το χέρι του στα χείλη της .
Δ - Σσσσ... ησυχία....θα μας ακούσουν , είπε και την κοίταξε με ένα βλέμμα μεθυσμένο από τον έρωτα
Α - Δημήτρη... σταμα....σταματα ...τις...ανο... ανοησίες.... Ααα.... Δημήτρη....
Δ - Άννα..... Άννα.... Άννα...
Α- Δημήτρη....δεν θα αντ... αντέξω άλλο..... Δημήτρη...., είπε με κομμένη την ανάσα
Δ - Έλα... αγάπη μου... έλα να φτάσουμε μαζί....στον οργασμό.... Άννα..., είπε και η λεκάνη του άρχισε να κινείται με αργούς ρυθμούς
Α- Δημήτρη....Δη.... δεν... αντέχω... άλλο ...Αααααα
Δ - Μμμμμ...αααα...
Τα χείλη τους ήταν διάπλατα ανοιχτά αλλά ακουμπούσαν μεταξύ τους , με τους αναστεναγμούς τους να αντηχούν στο δωμάτιο
Α - Σε αγαπάω ...
Δ - Εγώ να δεις πόσο ...
Τα σώματα τους ήταν ακόμα κολλημένα το ένα πάνω στο άλλο .Ο ιδρώτας έτρεχε πάνω στα σώματα τους και έκανε το στήθος του Δημήτρη να γυαλίζει με το φως που χτυπούσε πάνω του .Της χάιδευε απαλά τα μαλλιά θαύμαζε την ομορφιά της .
Τα μάτια του ακτινοβολούσαν μια γλυκύτητα . Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη της Άννας .
Α - Τι ;, είπε προσπαθοντας να βρει τον ρυθμο της αναπνοής της.
Δ - Τίποτα .
Α - Λέγε .Το ξέρω αυτό το βλέμμα πάρα πολύ καλά, είπε γελώντας χαϊδεύοντας του τα γένια.
Δ - Σκεφτόμουν ...πόσο τυχερός είμαι που σε έχω .... άλλαξες την ζωή μου ριζικά Άννα...και με έκανες να βλέπω...τα πράγματα διαφορετικά...σε αγαπάω Άννα...σε αγαπάω πάρα πολύ.... είσαι η ζωή μου...το άλλο μου μισό...σε λατρεύω...
Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν στα μάγουλα της Άννας.
Δ - Σε παρακαλώ...μην κλαίς...., είπε και σκούπισε με τα δάκτυλα του τα δάκρυα της.Θελω να σε βλέπω μόνο να χαμογελάς, είπε με ένα μικρό χαμόγελο σχηματισμένο στα χείλη του φιλώντας στην συνέχεια τα μάτια της.
Α - Σε αγαπάω ....και θα σε αγαπάω για πάντα...ότι και αν γίνει...
Ο Δημήτρης χάιδεψε το πρόσωπο της και άρχισε να την φιλάει τρυφερά στα χείλη . Δίνοντας της ένα τελευταίο φιλί απομακρύνθηκε από τα χείλη της και την κοίταξε μέσα στα μάτια .
Δ - Εύχομαι αυτή η νύχτα να σηματοδοτήσει μια νέα αρχή…. μαζί με τα παιδιά μας....
Η Άννα τον κοίταξε και του χαμογέλασε .Η ιδέα το κάνει και άλλα παιδιά με τον έρωτα της ζωής της ήταν για αυτήν όνειρο. Ως απάντηση στα όμορφα λόγια του ένωσε με τρυφερότητα τα χείλη τους.
Οι ώρες είχαν περάσει .Και οι δύο τους ήταν ξαπλωμένοι στο κρεβάτι τους γυμνοί.Η Άννα κοιμόταν γαλήνια.Ο Δημήτρης από την άλλη δεν μπορούσε να κλείσει τα μάτια του.Το μυαλό του τον έβαζε σε σκέψεις . Ήταν πολύ μπερδεμένος με όσα είχαν αντιμετωπίσει τις τελευταίες ημέρες.Δεν θα μπορούσε να φανταστεί τι θα έκανε ,αν τους συνέβαινε κάτι παρόμοιο. Γύρισε να τη κοιτάξει . Ένα μικρό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη του . Ήταν η πιο όμορφη γυναίκα που είχε δει στην ζωή του .Για αυτόν η Άννα ήταν ένας πίνακας ζωγραφικής.Της χάιδεψε απαλά τα μαλλιά και της έδωσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη χωρίς να την ξυπνήσει. Σηκώθηκε από το κρεβάτι , φόρεσε το εσώρουχο του και βγήκε από το δωμάτιο .Στα συρτάρια του γραφείου του στο σαλόνι είχε ένα πακέτο τσιγάρα. Τα πήρε , έβαλε ένα ποτήρι ουίσκι και βγήκε στο μπαλκόνι.Εβαλε το τσιγάρο στα χείλη και πήρε μια μεγάλη τζούρα . Ξεφυσιξε και ο καπνός βγήκε από το στόμα του.Ηπιε μια γουλια από το ουίσκι του και κάθισε σε μία από τις καρέκλες.Δεν κάπνιζε τόσο συχνά . Κυρίως το έκανε όταν αντιμετώπιζε δύσκολες καταστάσεις.Ειχε μεγάλη εξάρτηση από το τσιγάρο μετά το θάνατο της μητέρας του.Ηταν ο τρόπος του να ξεσκασει . Όταν έμαθε πως η Άννα είναι έγκυος στην κόρη τους είχε αποφασίσει πως θα κόψει το τσιγάρο μια για πάντα , ακόμα και αν κάπνιζε απλά σε άκυρα χρονικά διαστήματα.Παρ ' όλα αυτά πάντα υπήρχε ένα πακέτο τσιγάρα κάπου στο σπίτι για ώρα ανάγκης . Ήπιε το υπόλοιπο ουίσκι και έσβησε μέσα στο ποτήρι το τσιγάρο . Πήγε στην κουζίνα και το άφησε μέσα στο νεροχύτη.Πριν επιστρέψει στο κρεβάτι άνοιξε λίγο την πόρτα του δωματίου της μικρής Μυρτώς . Κοιμόταν σαν αγγελούδι . Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη του . Έκλεισε την πόρτα και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο τους . Ξάπλωσε στο κρεβάτι και η Άννα χώθηκε στην αγκαλιά του.Εμειναν εκεί αγκαλιασμένοι μετά από την πιο καυτή νύχτα πάθους μεθυσμένοι από έρωτα .