Έφτασαν έξω από το γραφείο της και ο Δημήτρης έβγαλε το κλειδί από την μηχανή του αυτοκινήτου.Η Άννα βγήκε μέσα από το αυτοκίνητο και πήγε προς το πορτμπαγκάζ για να πάρει τις βαλίτσες της . Όμως ο Δημήτρης την διέκοψε και απομάκρυνε τα χέρια της από τα πράγματα της. Την κοίταξε μέσα στα μάτια με έντονο βλέμμα που ήταν σαν να φώναζε γιατί έχεις τόσο πείσμα ρε γαμωτο.
Πήρε τις βαλίτσες στα χέρια του, έκλεισε το πορτμπαγκάζ και κλείδωσε το αυτοκίνητο. Της έκανε νόημα να πάει γρήγορα κάτω από την πιλοτή της οικοδομής για να μην βραχεί περισσότερο και για να ανοίξει την είσοδο.
Μετά από δύο λεπτά είχαν φτάσει στο γραφείο της. Η Άννα άνοιξε την πόρτα και μπήκαν μέσα. Ο Δημήτρης άφησε τις βαλίτσες στην άκρη και έκλεισε την πόρτα πίσω του. Κατευθύνθηκε προς τα μέσα και κοίταξε γύρω του μέχρι που τα βλέμματα τους συναντήθηκαν.
Δ - Έχεις μια πετσέτα μήπως;
Α - Ναι...ναι ... πάω να φέρω..., είπε και πήγε προς το μπάνιο.
Ο Δημήτρης δεν σταμάτησε να την κοιτάει μέχρι να φύγει από το οπτικό του πεδίο.
Μετά από λίγο η Άννα επέστρεψε και του έδωσε την πετσέτα.
Δ - Σε ευχαριστώ..., είπε και άρχισε να σκουπίζει το πρόσωπο του και τα μαλλιά του από τα νερά.Και εσύ μούσκεμα είσαι... έλα..., είπε και πέρασε την πετσέτα γύρω από τα μαλλιά της και άρχισε να τα σκουπίζει.
Το βλέμμα της ήταν κατεβασμένο.Ηξερε πως αν τον κοίταζε στα μάτια δεν θα άντεχε,θα την έκανε να τον θέλει ακόμα περισσότερο αλλά ήξερε πως αυτό δεν μπορούσε να συμβεί.
Ο Δημήτρης άγγιξε απαλά το πιγουνι της ώστε να σηκώθει το βλέμμα της και να τον κοιτάξει.
Τα μάτια της ήταν έτοιμα να βουρκώσουν. Δεν άντεχε μακρυά του και εκείνος το ίδιο.Της χάιδεψε απαλά το πρόσωπο και με τον αντίχειρα του σκούπισε τα δάκρυα που ήταν έτοιμα να τρέξουν από τα μάτια της.
Δ - Δεν θέλω να βλέπω τα μάτια σου δακρυσμένα αγάπη μου...
Α - Δημήτρη το ξέρεις πως δεν γίνεται...δεν γίνεται να είμαστε μαζί...
Δ - Το ξέρω πως με θες ...το ξέρω πως με αγαπάς το βλέπω στα μάτια σου κάθε μέρα...σε αγαπάω Άννα μου...σε αγαπάω...
Α - Σε παρακαλώ...μην μου το κάνεις πιο δύσκολο...σε παρακαλώ φύγε...
Δ - Όπως θες..., είπε κοιτάζοντας την με πόνο στα μάτια.
Βγήκε έξω από το γραφείο και γύρισε να την κοιτάξει για μια τελευταία φορά. Και οι δύο τους πονούσαν.Η Άννα έκλεισε την πόρτα του γραφείου της με βαριά καρδιά.Ακουμπησε την πλάτη της στην πόρτα και κάθισε κάτω. Άρχισε να κλαίει και είχε καλύψει τα μάτια της με τα χέρια της . Κάτι όμως μέσα της της έλεγε πως πρέπει να ανοίξει την πόρτα.Σηκωθηκε και την άνοιξε απότομα. Ο Δημήτρης δεν είχε φύγει.
Μπήκε ξανά μέσα και η Άννα έκλεισε την πόρτα της πίσω.Τον πλησίασε με γρήγορο βήμα και τύλιξε τα χέρια της γύρω του.Ο Δημήτρης έπιασε το πρόσωπο της και την κοίταξε μέσα στα μάτια.
Α - Δεν μπορώ να ζήσω μακρυά σου...δεν μπορώ...δεν μπορώ..., είπε και άρχισε να τον φιλάει παθιασμένα.
Δ - Πες μου πως όλο αυτό τελείωσε.. πες μου πως θα επιστρέψεις σπίτι μας...πες μου ότι δεν θα με ξανααφησεις μόνο...
Α - Δεν θα σε ξανααφησω ποτέ μωρό μου... ποτέ... ποτέ...
Ο Δημήτρης ένωσε τα χείλη τους σε ένα παθιασμένο φιλί και οι γλώσσες τους μπλέχτηκαν. Η Άννα άρχισε να βγάζει το μπουφάν του και ο Δημήτρης την βοήθησε και το πέταξε με δύναμη κάτω . Άρχισε να λύνει την γραβάτα του ενώ η Άννα έβγαλε το παλτό της.Ο Δημήτρης τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση της και άρχισε να την φιλάει.
Την σήκωσε στην αγκαλιά του χωρίς τα χείλη τους να χωριστούν , αλλά το φιλί τους βάθυνε .Τα σώματα τους τριβονταν μεταξύ τους και είχαν ήδη πάρει φωτιά χωρίς ακόμα να έρθει το δέρμα τους σε επαφή . Την κόλλησε πάνω στο τοίχο. Τα χείλη του οδηγήθηκαν στο λαιμό της αφήνοντας της σημάδια. Κατευθύνθηκαν προς τον καναπέ και την ξάπλωσε προσεκτικά πάνω σε αυτόν.
Α - Δημήτρη...σε θέλω...
Δ - Τώρα έρωτα μου... τώρα...
Ο Δημήτρης έβγαλε με δύναμη το πουκάμισο του και το πέταξε στο πάτωμα. Τα χέρια της Άννας οδηγήθηκαν στην ζώνη του παντελονιού του και ο Δημήτρης την βοήθησε να την βγάλει. Αφού αφαίρεσαι το παντελόνι του άρχισε να βγάζει τα δικά της ρούχα.Οταν τα σώματα τους πλέον ήταν γυμνά κοίταξαν ο ένας τον άλλον μέσα στα μάτια.Ο Δημήτρης την χάιδεψε γλυκά στο πρόσωπο και την φίλησε τρυφερά στα χείλη . Μπήκε μέσα της και οι κινήσεις του ήταν αργές και βασανιστικές.Εφτασαν μαζί στην κορύφωση και κατέληξαν αγκαλιά κάτω από την κουβέρτα. Ο Δημήτρης δεν έκλεισε μάτι όλη την νύχτα.Καθοταν και την κοιτούσε χαϊδεύοντας της γλυκά τα μαλλιά. Το επόμενο πρωί είχε φτάσει και ο Δημήτρης ξύπνησε την Άννα φιλώντας την γλύκα στα χείλη.
Δ - Καλημέρα έρωτα μου...
Η Άννα μόλις τον αντίκρισε του χαμογέλασε και τύλιξε τα χέρια της γύρω του .
Α - Καλημέρα...πόσο μου είχε λείψει να κοιμάμαι στην αγκαλιά σου...
Δ - Και εμένα αγάπη μου...
Α - Αν κατάλαβα καλά... είμαστε εντάξει τώρα..Ε ;
Δ - Ναι αγάπη μου...ναι ...όλα είναι καλά...τίποτα δεν πρόκειται να μας χωρίσει ξανά...Θα κάνουμε τώρα όλα τα όνειρα μας πραγματικότητα...και σου υπόσχομαι ότι θα σε κάνω την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στο κόσμο...
Α - Σε αγαπάω πάρα πολύ..., είπε κοιτάζοντας τον με συγκίνηση στα μάτια.
Δ - Εγώ να δεις, είπε και ενώσε τα χείλη τους σε ένα τρυφερό φιλί.