Α- Απαράδεκτος, είπε και τον έσπρωξε στον καναπέ.
Ο Δημήτρης έπεσε στον καναπέ με δύναμη και είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό.Δεν πίστευε πως του συνέβαινε αυτό . Ήξερε πως σήμερα θα ήταν η ημέρα που θα την φιλούσε, που θα την έπαιρνε στην αγκαλιά του και θα την ένιωθε αλλά δεν πιστεύε πως η Άννα θα του έκανε κάτι τέτοιο. Τον πλησίασε και ακούμπησε τα χέρια της πάνω στο στήθος του .Ο Δημήτρης την κοιτούσε υπνωτισμενος και τα μάτια του έλαμπαν . Είχε μπροστά του την γυναίκα του η οποία φαινόταν να έχει άγριες διαθέσεις και αυτό τον έκανε να την θέλει ακόμα περισσότερο.
Η Άννα ακούμπησε απαλά τα χέρια της στους ώμους του και ενα γλυκό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη της . Ο Δημήτρης από την άλλη συνέχιζε να την κοιτάει με τέτοιο τρόπο σαν να κοιτούσε ότι πιο πολύτιμο υπάρχει στο κόσμο, γιατί για αυτόν η Άννα του ήταν το σημαντικότερο άτομο στην ζωή του.
Α- Αλλά βέβαια ... έπρεπε να το περιμένω..., είπε και αποφάσισε να καθίσει πάνω του .
Άνοιξε προσεκτικά τα πόδια της και κάθισε πάνω του με τέτοιον τρόπο που ήξερε πως θα τον ερεθίσει. Ήδη μπορούσε να νιώσει την στύση του, αλλά δεν θα του έκανε εύκολη την όλη διαδικασία.
Α - Εγώ τώρα κανονικά...
Δ - Ναι..., είπε και βαριά ανασαινε.
Α - Θα έπρεπε να είμαι έξαλλη μαζί σου...
Δ - Αλλά...
Το βλέμμα του πηγαίνε μια στα μάτια της και μια στα χείλη της. Δεν μπορούσε να περιμένει άλλο. Ήθελε να την φιλήσει με πάθος ,να νιώσει το γυμνό κορμί της πάνω στο δικό του. Να την κάνει δικιά του.
Α - Αλλά αντιθέτως ... χαίρομαι με αυτό που έκανες , είπε πιάνοντας στα χέρια της την γραβάτα του και άρχισε να την περιεργάζεται.
Δ- Γιατί; , είπε δαγκώνοντας τα χείλη του.
Α - Δεν ξέρω... Θες εσύ να μου εξηγήσεις πως μου συμβαίνει εμένα αυτό;, είπε και τον κοίταξε μέσα στα μάτια ακουμπώντας τα χέρια της πάνω στο στήθος του.
Δ - Αφήσαμε κάτι στην μέση...
Τα χέρια του μπλέχτηκαν στο γιλέκο της και την τράβηξε προς το μέρος του ενώνοντας παθιασμένα τα χείλη τους. Οι γλώσσες τους μπλέχτηκαν από το πρώτο φιλί. Μπορούσαν να νιώσουν την ηδονή να κατακλύζει τα κορμιά τους.Το φιλί όλο και βαθαινε . Το πάθος ήταν εμφανές σε μεγάλο βαθμό πλέον. Τα χείλη τους δεν χωρίστηκαν στιγμή . Άρχισε να βγάζει ατσάλα το γιλέκο της και το έριξε κάτω στο πάτωμα ενώ είχε θάψει το πρόσωπο του στο λαιμό της και την φιλούσε. Η Άννα τον φίλησε τρυφερά στο μάγουλο και τότε ήταν που τα βλέμματα τους συναντήθηκαν. Και οι δύο ήταν με κομμένη την ανάσα. Κοίταζαν ο ένας τον άλλον με τόση ευγνωμοσύνη και αγάπη . Τα μάτια τους έλαμπαν.Ακομα δεν μπορούσαν να συνειδητοποιήσουν πως ήταν πλέον μαζί,πως ήρθε η στιγμή που περίμεναν τόσο καιρό.Ο Δημήτρης επιασε απαλά το προσωπο της στα χέρια του και αυτή τύλιξε τα χέρια της γύρω του.Τα μέτωπα τους ενώθηκαν και τα χείλη τους αναζητούσαν το ένα το άλλο . Οι ανάσες τους ήδη ήταν κόφτες και ακανόνιστες. Δεν άντεχαν άλλο. Άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα με το πάθος να ρέει μέσα τους .Ο Δημήτρης έσφιξε την Άννα πάνω στο σώμα του και σηκώθηκε όρθιος έχοντας την στην αγκαλιά του .Την τοποθέτησε προσεκτικά κάτω χωρίς να χωρίσει τα χείλη τους . Έβγαλε γρήγορα το σακάκι του πετώντας το κάτω στο πάτωμα.Η Άννα άρχισε να ξεκουμπωνει τα κουμπιά του πουκάμισου του.Τα δάκτυλα τους μπλέχτηκαν στην προσπάθεια και όσο ο Δημήτρης αφαιρούσε το πουκάμισο του η Άννα χάιδευε απαλά την ουλή από την σφαίρα που είχε στο στήθος του .
Την βοήθησε προσεκτικά να βγάλει το πουλόβερ της. Άγγιξε απαλά το πρόσωπο της και το βλέμμα του έπεσε στα χείλη της. Είχε σχηματιστεί ένα τεράστιο χαμόγελο που φώναζε ευτυχία και όταν σήκωσε το βλέμμα του για να συναντήσει τα μάτια της τα είδε να λαμπουν .Η καρδιά του έλιωσε βλέποντας την τόσο ευτυχισμένη και ένωσε τα χείλη τους σε ένα τρυφερό φιλί.Με τα δάκτυλα του κατέβασε την τιραντα του σουτιέν της όσο την φιλούσε και τα χείλη του χωρίς να χάσουν επαφή με το δέρμα της έφτασαν στο λαιμό της και στην συνέχεια στον ώμο όπου της άφησε δύο τρυφερά φιλιά.Τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση της και την πήρε στην αγκαλιά του.Καθισε στον καναπέ με την Άννα να πιέζει όλο και περισσότερο την στύση του . Της άφηνε υγρά φιλιά στο λαιμό και εισέπνευε το άρωμα της .Η Άννα τον φιλούσε και αυτή στο λαιμό αφήνοντας του σημάδια, σημάδια που θα έδειχναν πως ήταν δικός της .Τα χέρια του χαϊδεύαν την πλάτη της και την πίεζε όλο και περισσότερο πάνω του . Τα χείλη του από τον λαιμό της οδηγήθηκαν στο στήθος της όπου άρχισε να την φιλάει με πάθος και δάγκωσε την ρώγα της .Η Άννα από την ηδονή που ένιωθε εγυρε το κεφάλι της προς τα πίσω και άρχισε να βγάζει αναστεναγμούς.
Α - Δημήτρη... Δημήτρη...
Την κοίταξε μέσα στα μάτια και την ξάπλωσε πάνω στο καναπέ.Σηκωθηκε και έβγαλε το παντελόνι του και το εσώρουχο και τώρα ήταν ολόγυμνος μπροστά της.Καθισε από πάνω της με τα πόδια της να βρίσκονται ανάμεσα στα δικά του.
Τα χέρια της Άννας πήγαν στο κουμπί του παντελονιού της προσπαθώντας να το αφαιρέσει. Ο Δημήτρης την βοήθησε και στην συνέχεια της έβγαλε το εσώρουχο. Ο Δημήτρης ξάπλωσε πάνω της και η Άννα τύλιξε αυτομάτως τα πόδια του γύρω από την μέση του. Κοίταξαν ο ένας τον άλλον μέσα στα μάτια και χαμογέλασαν. Τα χείλη τους ενώθηκαν σε ένα φιλί γεμάτο πάθος, ευτυχία και άπλετη αγάπη.
Η στύση του τριβόταν στην περιοχή της κάτι που έκανε την Άννα να τον θέλει ακόμα περισσότερο.
Α- Δημήτρη....σε θέλω..., είπε κομμένη την ανάσα
Δ - Και εγώ... αγάπη μου... πάρα πολύ....
Τα χείλη του Δημήτρη έφυγαν αργά και βασανιστικά από τα χείλη της Άννας αλλά δεν έχασαν ποτέ επαφή με το δέρμα της καταλήγοντας στο λαιμό της .Της άφηνε σημάδια με τα φιλιά του σε όλο το μήκος του λαιμού της. Η γλώσσα του εγλυφε το δέρμα της με την Άννα να μην αντέχει άλλο και να τον θέλει μέσα της .
Α - Δημήτρη....
Το χέρια της κατευθύνθηκαν στην μέση του και προσπάθησε να πιέσει το κορμί του περισσότερο πάνω στο δικό της , ώστε να μπει μέσα της .Το μόριο του ακούμπησε την ευαίσθητη περιοχή της αλλά ο Δημήτρης απομακρύνθηκε και την κοίταξε μέσα στα μάτια .
Δ - Περίμενε.... περίμενε....
Α - Τι να περιμένω...., είπε κοιτάζοντας τον με απορία
Δ - Προφύλαξη ... πρέπει να χρησιμοποιήσουμε προφύλαξη ...δεν ξέρω αν θέλεις να το κάνουμε χωρίς...., είπε και και άπλωσε το χέρι του προς το τραπεζάκι για να πάρει το σακάκι του που είχε μέσα ένα πακέτο προφυλακτικά .
Η Άννα τον τράβηξε με δύναμη και ένωσε ένωσε τα χείλη τους με πάθος δαγκώνοντας του το κάτω χείλος .
Δ - Μισό... μισό..., είπε όσο την φιλούσε
Α - Τι....τι ... έγινε πάλι , είπε χωρίζοντας τα χείλη τους και κοιτάζοντας τον μέσα στα μάτια.
Δ - Άννα ... πήγαινα να πάρω τα προφυλακτικά...δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε προφύλαξη;.... εννοώ δεν ξέρω αν θέλεις...
Α - Δημήτρη μου...σε εμπιστεύομαι.....μην αγχώνεσαι , είπε και τον χάιδεψε απαλά στα γένια .
Δ - Όμως ... Άννα ...., είπε κοιτάζοντας την μέσα στα μάτια.
Α - Σσσσςς ηρέμησε ..., είπε βάζοντας το χέρι της μπροστά στο στόμα του ώστε να τον κάνει να σταματήσει να μιλάει . Αυτή την στιγμή...την περίμενα με ανυπομονησία...και ξέρω ένα πράγμα....πως το υπόλοιπο της ζωής μου θέλω να το περάσω μαζί σου... οπότε ναι ...δεν χρειάζεται προφύλαξη....
Δ - Είσαι σίγουρη ;
Α - Ναι Δημήτρη μου... αυτή την στιγμή την περίμενα από την πρώτη φορά που σε είδα....
Δ - Αλήθεια; , είπε με πονηρό ύφος .
Α - Ναι...σε θέλω.... πάρα πολύ....
Ο Δημήτρης δεν της έδωσε απάντηση . Άρπαξε τα χείλη της με τα δόντια του και τα ένωσε με τα δικά του . Άρχισε να την φιλάει παθιασμένα οι γλώσσες τους μπλέχτηκαν. Τα χέρια της Άννας κινούνταν σε όλο το μήκος της πλάτης του .Τα δάκτυλα της έφτασαν στην βάση της μέσης του . Απομάκρυνε τα χείλη της από τα δικά του και τον κοίταξε μέσα στα μάτια .Τον κοιτούσε με ένα βλέμμα γεμάτο ανάγκη και πάθος .Οι κόρες των ματιών του ειχαν διευρυνθεί τόσο πολύ κοιτάζοντας την.Η Άννα πίεσε τα δάκτυλα της στην μέση του και ο Δημήτρης μπήκε αργά μέσα της .
Α - Μμμμμ.....
Δ - Ααααα....μμμμ ...
Αναστεναζαν ο ένας μέσα στο στόμα του .Η Άννα μπορούσε να νιώσει την ηδονή να κατακλύζει όλο της το σώμα . Έγυρε το κεφάλι της πίσω στα μαξιλάρια γιατί ένιωθε πως καιγόταν ολόκληρη.Οι κινήσεις του Δημήτρη ήταν αργές , μπαίνοντας και βγαίνοντας μέσα στο σώμα της .Τα σώματα τους πλέον είχαν ενωθεί και κουμπωσαν άρτια σαν να ήταν φτιαγμένα το ένα για το άλλο .Ο Δημήτρης ένωσε τα χείλη τους με πάθος .Τα δάκτυλα του ενός χεριού της είχαν μπλεχτεί στα μαλλιά του ενώ με το άλλο πίεζε τα νύχια της στην πλάτη του , αφήνοντας του σημάδια στο δέρμα .
Α - Δημήτρη.... Δημήτρη...Μμμμμ, είπε αναστενάζοντας.
Δ - Φώναξε το όνομα μου.... θέλω να σε ακούσω να το φωνάζεις και άλλο....Μμμμ.., είπε έχοντας τοποθετήσει το κεφάλι του στο λαιμό της.
Η Άννα είχε τυλίξει τα χέρια της γύρω από από το σώμα του και τα δάκτυλα της ήταν μπλεγμένα στα μαλλιά του αφήνοντας συγχρόνως μικρά φιλιά στον ώμο του .Ο Δημήτρης κουνούσε τους γοφούς του αργά και βασανιστικά αυξάνοντας σε μεγάλο βαθμό την τριβή μεταξύ τους . Όσο πιο πολύ έμπαινε και έβγαινε από το σώμα της η Άννα τύλιγε με όλο και περισσότερη δύναμη τα πόδια της γύρω από την μέση του , προσπαθώντας να τον νιώσει ακόμα περισσότερο.
Δ - Άννα... το σώμα σου.... είναι υπέροχο...., είπε αναστενάζοντας
Α - Αχχχ...ααχχχ ... Δημήτρη... αυτή η πλάτη σου....Αχχχ...., είπε αναστενάζοντας και δίνοντας του φιλιά στο λαιμό .
Δ - Άννα δεν ξέρεις ποσό ερωτευμένος είμαι μαζί....σου ....,είπε με κομμένη την ανάσα.
Η Άννα παραδόθηκε στα φιλιά που της άφηνε στο λαιμό με τα μάτια κλειστά .Ο χέρι του Δημήτρη από τα μαλλιά της σιγά σιγά οδηγήθηκε στην μέση της ενώ συνέχισε να την φιλάει έντονα στο λαιμό και έβαζε όλο και περισσότερο το πρόσωπο του στα μαλλιά της φιλώντας την όλο και πιο παθιασμένα αφήνοντας της και άλλα σημάδια.Καποια στιγμή της δάγκωσε τον λαιμό.
Α - Μμμμ...θα είμαι αύριο γεμάτη σημάδια...
Δ - Δεν πειράζει...θα καταλάβουν έτσι πως είσαι δικιά μου ....και πως τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει...
Τα χείλη του οδηγήθηκαν στο στήθος της και δάγκωσε την ρώγα της ,με την γλώσσα του να γλύφει το δέρμα της μέχρι που έφτασε στα χείλη της.Την κοίταξε μέσα στα μάτια και της χάιδεψε απαλά τα μαλλιά . Ένωσε τα χείλη τους με πάθος .Η ηδονή που ένιωθαν και οι δύο είχε κατακλύσει τα κορμιά τους .Οι γλώσσες τους μπλέχτηκαν για ακόμα μια φορά .Πριν την φιλήσει για τελευταία φορά η γλώσσα εγλυψε όλο το πιγουνι της κάτι το οποίο έκανε την Άννα να τον θέλει ακόμα περισσότερο.
Α - Δημήτρη....σε θέλω...σε θέλω....
Δ - Τώρα αγάπη μου.... τώρα....
Τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση της και την πήρε στην αγκαλιά του . Κάθισε κάτω στο πάτωμα και τώρα η Άννα βρισκόταν από πάνω του .Την κοίταξε μέσα στα μάτια με ένα βλέμμα γεμάτο έρωτα.Τα δάκτυλα της ακουμπούσαν απαλά τα χείλη του και του χάιδευε τρυφερά τα γένια. Τα χέρια του οδηγήθηκαν στους γοφούς της και πλησίασε το σώμα της κοντά στην στύση του . Ανασηκώσε ελαφρά το κορμί της και μπήκε αργά και βασανιστικά μέσα της .
Α - Αααα....
Δ - Αααα.... Άννα.... είσαι εξαιρετική...
Η Άννα στήριξε τα χέρια της πάνω στο στήθος του με τα δάκτυλα του δεξιού χεριού της να ακουμπούν απαλά την ουλή από την σφαίρα . Άρχισε να κουνάει τους γοφούς της με αργούς ρυθμούς πάνω την στύση του ,με το Δημήτρη να έχει γύρει το κεφάλι του προς τα πίσω και να απολαμβάνει τα αγγίγματα της . Το ίδιο έκανε και η Άννα , είχε γύρει ελάχιστα το κεφάλι της προς τα πίσω , καβαλώντας τον συγχρόνως αργά και βασανιστικά .
Δ - Άννα.... Άννα.....μην με βασανίζεις....
Α - Δεν σας βασανίζω κύριε Μαρκέτο.... απλά θέλω να εξερευνήσω κάθε σημείο του κορμιού σας...
Δ - Α .. έτσι ...το πάτε.... κυρία συνηγορε ..., είπε κοιτάζοντας την με πονηρό βλέμμα.
Τα χέρια του ακούμπησαν τους γοφούς της και άρχισε να κουνάει το σώμα της όλο και πιο γρήγορα πάνω στο δικό του .
Α - Δημήτρη.....σε παρακαλώ...δεν θα αντέξω άλλο...
Δ - Αυτά γίνονται όταν δεν ακούτε τις εντολές μου... κυρία Ροδίτη...., είπε και άρπαξε με δύναμη το κορμί της και το ακούμπησε πάνω στο γυμνό του στέρνο . Το ένα χέρι του ήταν τυλιγμένο γύρω από την μέση της ,και με το άλλο πήρε ένα μαξιλάρι και το ακούμπησε στο πάτωμα.Ακουμπησε το σώμα της απαλά κάτω στο πάτωμα χωρίς να χάσουν επαφή και άρχισε να την φιλάει παθιασμένα στα χείλη .
Οι κινήσεις του πλέον ήταν πιο γρήγορες . Ένιωθε το σώμα της Άννας να τρέμει .
Α - Μμμμ.... Δημήτρη... Δημήτρη...δεν θα αντέξω άλλο... Δημήτρη...
Δ - Ας τελειώσουμε μαζί..., είπε με κομμένη την ανάσα.
Οι τελευταίες ωθήσεις του ήταν αργές και βασανιστικές , μέχρι που άκουσε την Άννα να αναστεναζει μέσα στο αυτί του.Εφτασαν μαζί στον οργασμό.
Α - Αααα....
Δ - Μμμμ...Ααααα....
Την κοίταξε μέσα στα μάτια με ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη.Της χάιδεψε απαλά το πρόσωπο και πήρε μερικές τούφες μαλλιών μπροστά από τα μάτια της.
Δ - Ήσουν τέλεια....σε αγαπάω Άννα μου....
Α - Και εγώ Δημήτρη μου.... πάρα πολύ..., είπε χαμογελώντας του.
Ο Δημήτρης ένωσε ξανά τα χείλη τους σε ένα τρυφερό φιλί.Τα πόδια της Άννας χαλάρωσαν και δεν ήταν πλέον τυλιγμένα γύρω από την μέση του .Την ξαναφιλησε και την κοίταξε για ακόμα μια φορά.Ειχε ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο της , ένα χαμόγελο ευγνωμοσύνης και της το ανταπέδωσε.Την χάιδεψε απαλα και έθαψε το πρόσωπο του στο λαιμό της αφήνοντας της τρυφερά φιλιά.Τα χέρια της ήταν τυλιγμένα γύρω από το σώμα του και τα δάκτυλα της μπλεγμένα στα μαλλιά του.
Pov Άννας:
Βρισκόμασταν ακόμα ξαπλωμένοι στο πάτωμα .Το σώμα του είχε κουμπώσει αρμονικά με το δικό μου . Ήταν ακόμα μέσα μου και το σώμα του ήταν πάνω στο δικό μου . Ένιωθα ευλογημένη . Μετά από τόσο καιρό κατάφερα πλέον να βρίσκομαι στην αγκαλιά του ανθρώπου που με αγαπάει πραγματικά . Ήθελα τόσο πολύ να νιώσω τα χείλη του στα δικά μου εδώ και καιρό ,και σήμερα είχε έρθει αυτή η στιγμή . Είναι τα χείλη που θέλω να φιλάω για το υπόλοιπο της ζωής μου.Ειχε τα μάτια του κλειστά και είχε τοποθετημένο το κεφάλι του στο λαιμό μου.Τα χείλη του άφηναν σημάδια στο δέρμα μου, τα πιο όμορφα σημάδια.
Γύρισε το κεφάλι του και με κοίταξε μέσα στα μάτια.Τα μάτια του έλαμπαν και με κοιτούσε με τόση αγάπη .Το ένιωθα .
Την χάιδεψε απαλά στο πρόσωπο και ένωσε τα χείλη τους σε ένα τρυφερό φιλί.Τα βλέμματα τους συναντήθηκαν ξανά . Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του .
Δ - Δεν μπορώ να σου εξηγήσω πως νιώθω....δεν μπορώ να βρω λέξεις...το μόνο που ξέρω... είναι ότι ...σε αγαπάω...και θέλω να περάσω την υπόλοιπη μου ζωή μαζί σου...
Α - Και εγώ σε αγαπάω.... πάρα πολύ... ακόμα και αν δεν στο λέω συχνά...η αγάπη μου για εσένα υπήρχε από την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα....
Δ - Εγώ νόμιζα πως όταν με πρωτογνωρισες με αντιπαθουσες..., είπε και ένα μικρό γελακι ξέφυγε από τα χείλη του.
Α - Μπορεί ο τρόπος που σου μιλούσα και συμπεριφερομουν να σου δημιούργησε αυτή την εικόνα.... αλλά όχι... ξέρεις κάτι...;, είπε και του χάιδεψε απαλά τα γένια .
Δ - Τι ...;, είπε κοιτάζοντας την παιχνιδιάρικα .
Α - Όταν σε είδα για πρώτη φορά....τότε στο ασανσέρ της αστυνομίας... είπα από μέσα μου...πως αυτά τα μάτια θέλω να τα βλέπω καθημερινά...τα μάτια σου έλαμπαν Δημήτρη μου... όπως και τώρα...δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ σε αγαπάω..., είπε συγκινημένη .
Δ - Άννα μου...μην κλαίς... δεν μπορώ να βλέπω τα μάτια σου δακρυσμένα..., είπε και σκούπισε τα δάκρυα που είχαν πέσει στο πρόσωπο της.
Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της.Ο Δημήτρης την πλησίασε και της έδωσε δύο τρυφερά φιλιά στα μάτια.
Δ - Θες να ξαπλώσουμε στο καναπέ...δεν θέλω να μου κρυώσεις κάτω στο πάτωμα...
Α - Όπως θες εσύ μωρό μου... αρκεί να είμαι στην αγκαλιά σου , είπε και τον φίλησε παθιασμένα στα χείλη με το Δημήτρη να βγαίνει σιγά σιγά από μέσα της .
Δ - Μμμμμ...
Α - Αααα...
Δ - Αυτοί οι αναστεναγμοί σου Άννα ... μπορούν να με σκοτώσουν..., είπε και την κοίταξε πονηρά.
Α - Αλήθεια ε...θα το θυμάμαι αυτό..., είπε γελώντας.
Ο Δημήτρης σηκώθηκε από πάνω της και πριν προλάβει να κάνει κάποια κίνηση η Άννα ,ο Δημήτρης τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση της και την πήρε στην αγκαλιά του.
Α - Δημήτρη...τι κάνεις ..., είπε με απορία.
Δ - Παίρνω αγκαλιά την γυναίκα μου... ώστε να μην κρυώσει κάτω στο πάτωμα... έκανα κάτι λάθος;, είπε χαμογελώντας της
Α - Όχι...δεν κάνατε κανένα λάθος κύριε Μαρκέτο...να σου πω την αλήθεια... μου αρέσει να σε ακούω να με αποκαλείς γυναίκα σου..., είπε κοιτάζοντας τον πονηρά.
Δ - Σου αρέσει ε ;
Α - Ναι ... πολύ..., είπε φιλώντας τον τρυφερά στα χείλη .
Ξάπλωσαν στο καναπέ και η Άννα κουρνιάσε στην αγκαλιά του Δημήτρη .Ο Δημήτρης τους σκέπασε με την κουβέρτα και την τύλιξε γύρω από την Άννα .
Δ - Για να μην μου αρρωστήσεις ..., είπε και την έσφιξε στην αγκαλιά του.
Α - Πολύ προστατευτικό σας έχουν κάνει οι ενοχές κύριε δικηγορε μου...
Δ - Εγώ κάνω αυτό που είχα υποσχεθεί...σε αφήνω να κοιμηθείς στην αγκαλιά μου για να σε ζεστάνω....
Α - Μόνο για αυτό...; , είπε κοιτάζοντας τον παιχνιδιάρικα.
Δ - Ε...το κάνω και επειδή...σε αγαπάω...και σε θέλω κοντά μου...
Pov Δημήτρη:
Ήταν η καλύτερη νύχτα της ζωής μου.Μπορει κάποιος να έλεγε ότι υπερβάλλω, αλλά ήταν αλήθεια.Θα με ρωτούσαν ,τι ήταν τόσο σημαντικό .Θα έλεγαν πως απλώς έκανα έρωτα με κάποια.Αλλα όχι.Εκανα έρωτα με την γυναίκα μου για πρώτη φορά . Ένιωσα τα χείλη της πάνω στα δικά μου . Ένιωσα την καρδιά της να χτυπά στο γυμνό μου στέρνο.Ενιωσα το σώμα της πάνω στο δικό μου .Το πιο όμορφο αίσθημα να ξέρεις πως έχεις γίνει ένα με το άνθρωπο σου . Γιατί αυτό ήταν η Άννα για εμένα, ήταν ο άνθρωπος μου, ήταν η ψυχή μου, ήταν η ζωή μου .Με θεωρούσαν υπερβολικό και παρορμητικό που παράτησα την δουλειά μου για μια γυναίκα .Ο πατέρας μου όπως και τότε που μαθεύτηκε η αλήθεια για τον πατέρα της Άννας ,με ρώτησε αν θα επέλεγα μεταξύ της Άννας ή αυτού . Νόμιζε πως επειδή απλά μας ένωνε ένας λευκός γάμος πως δεν θα με ένοιαζε η ψυχολογία της Άννας , νόμιζε πως δεν έχω συναισθήματα για αυτήν.Αλλα η Άννα σημαίνει πολλά παραπάνω πράγματα για εμένα , που δεν μπορούν να δουν οι άλλοι .Μου έλεγαν πως αυτός δεν είναι έρωτας που νιώθω αλλά χαζομάρα.Με ρώτησαν τι ήσουν για εμένα . Ρώτησαν εμένα τι σε είχα .Τους είπα πως ήσουν το όνομα μου,η ψυχή μου ,τα πάντα μου και ο έρωτας μου για εσένα ήταν ότι καλύτερο έχω κάνει στην ζωή μου . Μου έδωσες ελπίδα για ζωή . Τώρα είσαι ξαπλωμένη πάνω στο στήθος μου με το κεφάλι σου στο ύψος της καρδιάς μου για να ακούς τους κτύπους της .Το χέρι σου περιπλανιέται πάνω στο δέρμα μου και τα δάκτυλα σου ακουμπούν απαλά την ουλή από την σφαίρα . Ολόκληρο μου το σώμα ανατριχιαζει μόνο με το άγγιγμα σου . Είναι σαν να ακουμπάς τη ψυχή μου.Τα χέρια μου ήταν τυλιγμένα γύρω από το σώμα της .Δεν χρειαζόταν να της πω ούτε λέξη . Μόνο που βρισκόταν στην αγκαλιά μου ήμουν ευτυχισμένος και ένιωθα πλήρης .Το ένα χέρι μου πλησίασε το πρόσωπο της . Απομάκρυνα μερικές τούφες των μαλλιών της μπροστά από τα μάτια της και εκείνη κατευθείαν γύρισε να με κοιτάξει .Το βλέμμα της ήταν μεθυσμένο από έρωτα.Τα μάτια της έλαμπαν.
Α - Τι...;
Δ - Τίποτα... απλά σε χάζευα..., είπε χαμογελώντας της.
Γύρισε το σώμα της προς αυτόν και χάιδεψε απαλά τα γένια του κοιτάζοντας τον μέσα στα μάτια.
Α - Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι συνέβη...
Δ - Ούτε εγώ...και να σου πω κάτι...δεν θα είχα πρόβλημα να το ξαναέκανα τώρα...
Α - Βλέπω έχεις άγριες διαθέσεις...
Δ - Για εσένα πάντα..., είπε και την κοίταξε μέσα στα μάτια με πονηρό βλέμμα.
Α - Ξέρεις όμως κάτι ...
Δ- Σε ακούω αγάπη μου..., είπε φιλώντας παθιασμένα τον λαιμό της.
Α - Θα ήθελα απλά για το υπόλοιπο της βραδιάς να καθίσουμε έτσι...ο ένας στην αγκαλιά του άλλου... χωρίς να κάνουμε κάτι παραπάνω... εκτός και αν έχεις πρόβλημα...
Δ - Όπως θες εσύ Άννα μου...και δεν έχω κανένα πρόβλημα ...δεν θα σε πίεζα να κάνουμε κάτι χωρίς να το θέλεις... ποτέ... ποτέ..., είπε και την φίλησε τρυφερά στα χείλη . Εμένα το μόνο που με νοιάζει είναι να σε έχω δίπλα μου...τίποτα άλλο..., είπε και της χαμογέλασε τρυφερά χαϊδεύοντας της τα μαλλιά.
Ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της και τα μάτια της βουρκωσαν.
Α - Σε ευχαριστώ...
Δ - Για ποιο πράγμα...;
Α - Που είσαι τόσο τρυφερός, στοργικός, υπομονετικός... που είσαι εσύ... που είσαι ο εαυτός σου...σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου...που με αγαπάς...δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα....δεν ξέρω αν θα άντεχα... μου έδωσες δύναμη και θέληση να ζήσω...σε αγαπάω....
Δ - Εγώ να δεις πόσο...., είπε και ένωσε τρυφερά τα χείλη τους.