«Σε παρακαλώ...»

510 14 7
                                    

- Ομερτά , είπε και σημάδεψε τον Δημήτρη.
Έβαλε το χέρι του στην σκανδάλη και την πάτησε . Ένας πυροβολισμός ακούστηκε. Η Άννα κοιτούσε σοκαρισμένη από την άλλη μεριά του τζαμιού.Μολις είχαν πυροβολήσει τον Δημήτρη στο στήθος. Δεν έχασε στιγμή και έτρεξε κατευθείαν στην αίθουσα ανάκρισης.Επεσε κάτω στα γόνατα της και πήρε στην αγκαλιά της τον Δημήτρη.
Α - Αγάπη μου... αγάπη μου σε παρακαλώ κοίτα με... κοίτα με Δημήτρη..., είπε χαϊδεύοντας του γλυκά το πρόσωπο.
Δ- Τον έπια...σαν ;, είπε με σπασμένη φωνή.
Α - Ναι Δημήτρη μου...μην αγχώνεσαι για αυτό...δεν χρειάζεται να μιλάς... κράτα τις δυνάμεις σου...., είπε προσπαθώντας να μην κλάψει.
Δ - Άννα .... Συγγνώμη....
Α- Δεν χρειάζεται να ζητάς για τίποτα συγγνώμη ψυχή μου..., είπε κλαίγοντας και χαϊδεύοντας τον γλυκά στα γένια.
Ο Δημήτρης τέντωσε με δυσκολία το χέρι του και σκούπισε τα δάκρυα που έτρεχαν από τα μάτια της.Η Άννα έπιασε το χέρι του και το φίλησε τρυφερά.
Α - Έχω κάτι να σου πω ... θέλω να το ξέρεις...δεν πρόλαβα να στο πω νωρίτερα... επειδή απήγαγαν την Δάφνη μας ... είμαι έγκυος Δημήτρη μου...θα γίνουμε γονείς αγάπη μου...
Τα μάτια του Δημήτρη  έλαμψαν μέσα σε όλο τον πόνο που ένιωθε . Δεν μπορούσε να το πιστέψει.
Δ - Δεν θα σε πιέσω ....να κρατήσεις το μωρό...
Α - Δεν πρόκειται να ρίξω το μωρό... είναι το μωράκι μας ...το μόνο που θέλω είναι να σε έχω δίπλα μου...
Δ - Εδώ είμαι... εδώ είμαι αγάπη μου..., είπε και άρχισε να βήχει.
Α - Ηρέμησε καρδιά μου... ηρέμησε...σε λίγο θα έρθουν και θα σε πάμε στο νοσοκομείο...θα γίνεις καλά ψυχή μου...θα γίνεις καλά...
Αίμα άρχισε να βγαίνει από το στόμα του Δημήτρη.Τοτε η Άννα τον έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά της.
Α Βοήθεια!!! Βοήθεια!!! , είπε κλαίγοντας.
Δ - Άν...να μου...σε... αγαπάω...
Α - Και εγώ σε αγαπάω. ... Σε παρακαλώ...μην πεθάνεις...σε παρακαλώ Δημήτρη..., είπε και τον φίλησε τρυφερά στα χείλη.
Του χάιδευε γλυκά το πρόσωπο και τα δάκρυα της έπεφταν πάνω στο ματωμένο του πουκάμισο.
Ο Δημήτρης την χαμογέλασε γλυκά για μια τελευταία φορά και τα μάτια του έκλεισαν.
Α - Όχι... όχι.. όχι... άνοιξε τα μάτια σου αγάπη μου...σε παρακαλώ Δημήτρη μου... Δημήτρη.. σε παρακαλώ...
Άρχισε να του δίνει φιλιά στο πρόσωπο και στο στόμα προσπαθώντας να τον κάνει να ξυπνήσει.Η καρδιά του όμως είχε σταματήσει, είχε χάσει πολύ αίμα και ακόμα και αν ερχόταν λίγο νωρίτερα το ασθενοφόρο πιθανόν να άφηνε την τελευταία του πνοή στην διαδρομή για το νοσοκομείο. Τότε είδε να τρέχει αίμα ανάμεσα από τα πόδια της.
Α- Όχι... όχι δεν γίνεται...δεν γίνεται να χάσω και τους δύο σας .. όχι Θεέ  μου όχι..., είπε πλανταζοντας στο κλάμα.
Ξάπλωσε πάνω στο στήθος του κλαίγοντας ασταμάτητα και σφίγκοντας τον όλο και περισσότερο στην αγκαλιά της.
Ο Δημήτρης της και το παιδί τους είχαν πεθάνει με διάφορα λίγων λεπτών και τώρα η Άννα βρισκόταν μέσα σε μια λίμνη αίματος αβοήθητη έχοντας χάσει τα πάντα.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Apr 16 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

One Shots ΑΔTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon