Νο- Κυρία Μαρκέτου ;Θα ετοιμαστείτε για να δείτε τον σύζυγό σας ;
Η Άννα σήκωσε το βλέμμα της και είδε την νοσοκόμα .Σκούπισε τα δάκρυα από τα μάτια της ,με το μανίκι της μπλουζας της. Σηκώθηκε από το πάτωμα και έβαλε την στολή προστασίας ,το σκουφάκι και την μάσκα .
Νο - Θα χρειαστεί μόνο τώρα να πλύνετε τα χέρια σας και θα μπορέσετε να μπείτε μέσα στο δωμάτιο .
Η Άννα ακολούθησε τις οδηγίες της νοσοκόμας και ήταν έτοιμη να μπει στο δωμάτιο της εντατικής να δει τον Δημήτρη .Η νοσοκόμα της άνοιξε την πόρτα και η Άννα μπήκε μέσα.
Μόλις αντίκρισε τον Δημήτρη τα συναισθήματα της ήταν ανάμεικτα .Από την μία χαιρόταν που πλέον θα ήταν δίπλα του και από την άλλη πονούσε που τον έβλεπε να υποφέρει.Τα μάτια της ήταν γεμάτα δάκρυα .Τον πλησίασε σιγά σιγά.Ο Δημήτρης ήταν συνδεδεμένος με αρκετά μηχανήματα . Ήταν γεμάτος σωληνάκια . Κάθισε δίπλα του , στο κρεβάτι . Φοβόταν να τον ακουμπήσει .
Α- Αγάπη μου... ζωή μου.... Δημήτρη μου....,, είπε κλαίγοντας με λυγμούς με τα δάκρυα να πέφτουν στο σεντόνι και να το μουσκευουν .Σε περίμενα να γυρίσεις στο σπίτι.... είχες αργήσει ...και είχα ανησυχήσει ....με αυτή την υπόθεση... φοβόμουν... γιατί έπρεπε να σου συμβεί αυτό.... γιατί... γιατί....σε παρακαλώ ξύπνα...σε παρακαλώ....δεν γίνεται να φύγεις.... δεν μπορώ χωρίς εσένα....δεν μπορώ μακριά σου.... δεν γίνεται να μας αφήσεις.... τώρα μόνες....δεν γίνεται...., τότε ένα μικρό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη της ενώ δάκρυα συνέχιζαν να τρέχουν από τα μάτια της, δεν πρόλαβα να... σου το πω... ήθελα...να σου κάνω ... έκπληξη αγάπη μου... ,είπε και του αγγιξε απαλά το χέρι ,θα αποκτήσουμε κοριτσάκι... έτσι όπως... θέλαμε... ξέρω πως θα ήσουν χαρούμενος ... έτσι δεν είναι αγάπη μου...Ε;, είπε και του χάιδεψε την παλάμη ,σε αγαπάω πάρα πολύ.... πάρα πολύ... πάρα πολύ...δεν γίνεται να μας αφήσεις...δεν γίνεται ....σε παρακαλώ..., είπε και έσκυψε το κεφάλι της πάνω στο χέρι του και έκλεισε τα μάτια της . Κατέβασε την μάσκα και του έδωσε ένα φιλί στο χέρι., Μου είχες υποσχεθεί κάτι....πως θα γεράσουμε μαζί και πως μόνο ο θάνατος θα μας χωρίσει...δεν είναι όμως η ώρα σου αγάπη μου...δεν είναι , είπε κλαίγοντας.
Οι μέρες πέρασαν και η κατάσταση του Δημήτρη είχε καλυτερεύσει.Η Άννα μόλις είχε μπει στο δωμάτιο της εντατικής που τον είχαν.Κάθισε στο κρεβάτι δίπλα του .Τα μάτια του ήταν ακόμα κλειστά . Παρόλο που ήξερε ότι ήταν καλύτερα η καρδιά της ήταν ακόμα ραγισμένη .Δεν μπορούσε να τον βλέπει σε αυτή την κατάσταση.Τα μάτια της ήταν βουρκωμένα .Του έπιασε απαλά το χέρι και του έδωσε ένα γλυκό φιλί .
Α - Αγάπη μου ... ψυχή μου... μου έλειψες.... μου λείπεις πάρα πολύ... θέλω να σε πάρω στην αγκαλιά μου... θέλω να νιώσω την καρδιά σου να χτυπά ... όσο κοιμάμαι πάνω στο στήθος σου...σε θέλω κοντά μου ...δεν μπορώ χωρίς εσένα...δεν μπορώ χωρίς εσένα Δημήτρη μου...σε αγαπάω...σε αγαπάω πάρα πολύ... ,είπε και σκούπισε τα δάκρυα της .
Τότε ένιωσε το χέρι του Δημήτρη να σφίγγει το δικό της . Κατευθείαν γύρισε να τον κοιτάξει . Είχε ξαφνιαστεί .
Α - Δημήτρη μου....Δημήτρη μου...με ακούς....με ακούς αγάπη μου...;, είπε με δάκρυα πάλι να τρέχουν στα μάγουλα της.
Ο Δημήτρης άρχισε να ανοίγει σιγά σιγά τα μάτια του . Μόλις αντίκρισε την Άννα τα ματιά του βουρκωσαν . Προσπάθησε με όση δύναμη είχε και κατέβασε την μάσκα οξυγόνου.
Δ - Α...α... Αν... Άννα...;, είπε ψιθυριστά.
Α - Δημήτρη μου.... αγάπη μου... εδώ είμαι... εδώ ... δίπλα σου...., είπε κλαίγοντας.
Ο Δημήτρης άπλωσε το χέρι του και χάιδεψε το μάγουλο της σκουπίζοντας τα δάκρυα που έτρεχαν από τα μάτια της.Η Άννα ακούμπησε το χέρι του και το φίλησε.Ενα μικρό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη του Δημήτρη.
Δ - Σε αγ..α.. πάω... Άννα μου..., είπε με τρεμαμενη φωνή.
Περισσότερα δάκρυα άρχισαν να τρέχουν στο πρόσωπο της.Ο Δημήτρης για ακόμα μια φορά παρόλο την αδυναμία που ένιωθε θέλησε να σκουπησει τα δάκρυα της.
Α - Και εγώ σε αγαπάω Δημήτρη μου.... πάρα πολύ... πάρα πολύ...δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα...δεν ξέρω τι θα έκανα αν σε έχανα....
Δ - Σε παρακαλώ... αγάπη μου....μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου... εδώ είμαι... δεν θα σε αφήσω μόνη σου... ποτέ... ποτέ...
Η Άννα άρχισε να κλαιει ακόμα περισσότερο ακούγοντας τα λόγια του Δημήτρη.
Δ - Σε παρακαλώ ψυχή μου...μην κλαίς...δεν σου κάνει καλό.... ούτε σε εσένα ... ούτε στην μικρούλα ... που έχεις στην κοιλίτσα σου...
Α - Με άκουγες... όταν σου μιλούσα...., είπε με τρεμαμενη φωνή
Δ - Φυσικά και σε άκουγα... μπορεί να μην μπορούσα να σου απαντήσω... αλλά ήμουν εδώ δίπλα σου...και άκουγα τα πάντα...
Α - Είσαι χαρούμενος... που θα αποκτήσουμε κοριτσάκι...,τον ρώτησε συγκινημένη.
Δ - Είμαι.... κάτι παραπάνω από χαρούμενος... είμαι ευτυχισμένος...και σου υπόσχομαι...θα σας κάνω και τις δύο ευτυχισμένες...
Α - Το ξέρω αγάπη μου...το ξέρω...
Δ - Στο είχα πει ότι θα αποκτήσουμε κοριτσάκι...
Α - Το θυμάμαι αγάπη μου... θυμάμαι το πρόσωπο σου να λάμπει και να λες πως θα γίνεις κοριτσομπαμπας... είσαι ο μεγαλύτερος χαζομπαμπας του κόσμου, είπε και τον χάιδεψε τρυφερά στα γένια.
Δ - Το είχα προαί....σθημα....,είπε έχοντας τα μάτια του κλειστά
Α - Δεν χρειάζεται να μιλήσεις άλλο αγάπη μου ... εγώ εδώ είμαι ... δίπλα σου....
Δ - Έλα λίγο πιο κο... κοντά μου...
Η Άννα τον πλησίασε και του χάιδεψε τρυφερά το πρόσωπο.Ο Δημήτρης άπλωσε δειλά το χέρι και χάιδεψε τρυφερά την κοιλιά της . Δάκρυα άρχισαν πάλι να τρέχουν από τα μάτια της Άννας .
Δ - Γεια σου κοριτσάκι μου...ο...μπα...μπας ... είναι εδώ...και σε αγαπάει..., είπε με τα μάτια κλειστά και δάκρυα να τρέχουν στα μάγουλα του.
Α-Δημήτρη μου..μην κλαις..σε παρακαλώ.
Δεν θα αντέξω να πάθεις ξανά κάτι εξαιτίας μου. Του είπε και χάιδεψε το χέρι του που βρισκόταν επάνω στο δικό της ενώ από τα μάτια της έτρεχαν δάκρυα.
Δ-ε..σύ..και να θέ..λεις..να μου κάνεις κακό..δεν μπορείς..αγάπη μου.
Της απάντησε και με το χέρι του συνέχισε να χαϊδεύει την κοιλιά της χαμογελώντας όσο μπορούσε και μόνο που την έβλεπε.