Lan yatak kirik

916 60 71
                                    

Aklima bise gelmiyo o yuzden kisa bolum atcam nys byee💋

Jisung sudan cikip minho'ya baktı sonra şezlonglara döndü. Havlusuyla saçını kurulamaya başladı.Saçını kuruladıktan sonra plaj çantasını alıp otele doğru yürümeye başladı.

Minho:Lan jisung bekle

Jisung:Hızlı yürü sende napim amina koyim

Jisung odaya girince plaj çantasını bırakıp banyoya doğru yürüdü.

Ilık bir duş aldı.
Duştan çıkıp üstüne bol bir tişört ve altına kısa bir şort giydi.
Biraz uzanmak istemişti çünkü bugün yorulmuştu.

Jisung tam yatağa uzanmıştı fakat bir sıkıntı vardı yatağın ortası göçük gibiydi.Ve sonra yatağın kırık olduğunu farketti. O sırada minho saçlarını kuruluyordu.

Jisung:Minho bi baksana

Minho:Noldu

Jisung:Benim yatağım kırık. Sen mi yaptın?

Minho:Ben nasıl yapiyim amk niye yapiyim.

Jisung:Bilmiyom sen yaparsin herşeyi.

Minho:Jisung malmısın, benniye senin yatağını kıriyim amina koyim o kadar da mal değilim.

Jisung:Benle düzgün konuş Minho ve bence sen kırdın.

Minho:YA BEN NEDEN KIRİYİM AMİNA KOYİM ÇOK MERAKLİYİM SANKİ SANA.

Jisung:BANA SESİNİ YÜKSELTME!

Minho:YÜKSELTİRSEM NOLUR HA NAPARSIN?

Jisung tam odadan çıkarken Minho Jisung'u kolundan çekip öptü. Jisung'un karşılık vermediğini farkedip dudaklarını ısırdı.Jisung karşılık vermeye başlayınca minho sevindi ama belli etmeden.

En sonunda jisung nefessiz kalınca ayrıldı.Ve utançtan kıpkırmızı olmuştu.

Minho:Bu olmamış gibi davranıcaz tamammı sadece birkere oldu.

Jisung:Tamam.

Minho:Bizimkileri çağırıp bara gidelimmi?

Jisung:Olur.

Minho üyeleri aramıştı, hepsi hazırlandıktan sonra otelin barına gittiler. Hepsi içkileri söylemişti.

Hepsinin içkileri nerdeyse bitmişti fakat en çok sarhoş olan Minho ve Jisung'du. Chançok içmemişti o yüzden neredeyse hiç sarhoş değildi. Minho'yla jisung'u odalarına götürdü.

*Sabah*

Jisung uyandığında Minho'yla aynı yatakta olduğunu gördü ve heryeri ağrıyordu.Minho daha uyuyordu fakat Jisung korkmaya başladı.Tedirgin olmaya başladı ve Minho'yu uyanması için dürrtü.

Jisung:Minho uyan

Minho:noldu

Minho:LAN BİZ NİYE AYNI YATAKTAYIZ

Lan Yatak Kirik ~MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin