Asklarim kitap 330 okunma olmus tesekkur ederim hepinize iyi okumalar💜🩷🎀🤏🏼
"Amının suyunu sıktığım chan gelcekti."
"Ayıp oluyor daha iyi değilmi?"
"Yoo."
"Neyse gidelim geç kalcaz."
"Tamam."
Bavulumu elime alıp kapıdan çıktım nedenini anlamadığım bir şekilde kalbim hızlıca çarpıyordu.
Sonunda arabaya geldiğimizde bagaja bavulu koyup ön koltuğa geçtim.Sonunda yola çıktığımızda kaç saat kaldığına bakmak için kafamı telefona uzattım.
"Hay amk 2 saat ne ölürüm ben o zamana kadar."
"2 saat kısa bence dağın başına gidiyoruz."
"Tamam sür hadi."
Sonunda arabayı sürmeye başladığında yol uzun olduğu için ve benimde uykum olduğu için uyumaya karar verdim.
2 saat sonra
"Kalksana olm kış uykusuna mı yattın?!"
"Lan hayvan evladı böyle uyandırılırmı dövseydin?!"
"Kes neyse geldik chanler yerleşmiş bile amına koyim."
Arabadan inip eve baktığımda şaşırdım bu amcık bunu nasıl tuttu bide okul milattan öncedir var gibi amk.
(Ev bunun gibi bisey arkadaslar)
Koşarak evin içine girdim ve bizimkilere selam verdim onlar zaten odalarını seçtiklerini ve bize kalan son odayı gösterdi.
Hyunjinle ben niye kalıyorum amk hem Lix Minho'yla anlaşamazki.
Herneyse odanın içine girdim ve şok oldum.
(Odada boyle bisey)
Bu nasıl oda amk benimki bile böyle değil.
Geldiğimizde akşam olduğunu fark ettim ve akşam yemeği yemek için aşağı indim bizimkiler yemek hazırlamıştı."Oha elinize sağlık."
"Afiyet olsunn."
Hemen sofraya oturup yemek yemeye başladım.Yemeği yedikten sonra kalkıp beraber masayı topladık ve oturma odasına gittik.
Korku filmi izliyecektik ve ne izleyeceğimize baktık.Hm sanırım A quiet Place.Tekrar mutfağa gidip bu seferde mısır ve atıştırmalık birşeyler hazırlayıp geri içeri döndük.
Daha sonra battaniye almak için yukarı çıktım ve dolaptan 4 tane battaniye alıp içeri gittim.
(Oturma odasi ama televizyon olduğunu düşünün)
Filmi açıp izlemeye başladık daha sonra Minho tuvalete gideceğini söyleyip yukarı çıktı.En sonunda film bittiğinde odadaki tabakları vb. toplayıp uyumak için gitmiştik tam odama çıkarken Minho beni durdurdu.
"Noldu Minho?"
"Benim odama sen geçsen olurmu ben Lix'le kalamam."
"Of peki."
Onu onaylayarak Minho'yla birlikte gittim onların odası daha güzeldi orospular bana en kötüsünü vermiş.BİDE İKİ KATLİ ODA AMK.
(Oda)
Tam yatağa uzanacakken Minho beni durdurdu.
"Yine noldu Minho?"
"Şey."
"Ney?"
"Ben lix gelicek diye yatağı kırdım."
"Ne yaptım dedin?!"
Başını aşağı eğdi.
"Minho ben senin kafanı sikeyim!"
"Of benle yat o zaman ne yapabilirim?"
"He senle yatcam yerde yatarım daha iyi."
"Ne yapayım sana yatağımı açıp keyfimi bozuyorum kabul etmiyorsun?"
"En son beraber yattığımızda ne olduğunu hatırlıyorsundur umarım."
"O zaman sarhoştuk Jisung!"
"Tamam boş yapma beraber yatıcaz başka bi seçenek yok."
Minho'nun yanına uzanmadan önce giyinme odasına gidip pijamalarımı giydim ve Minho'nun yanına uzandım ve gözlerimi kapadım.Oda kollarını belime sardı ve uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lan Yatak Kirik ~Minsung
Humor(Bu hikayenin ana maddesi cringe olmasi askim.) "Ben lix gelicek diye yatağı kırdım." "Ne yaptım dedin?!" Başını eğdi. "Minho ben senin kafanı sikeyim! " Düzyazı/Texting