Jisung'tan
Sabah uyanıp sehpanın üstündeki telefonumu aldım ve saate baktım oha amk daha çok erken.Tam geri uyuyacakken Minho'nun sesiyle ona döndüm.
"Günaydın Jisungie."
"Günaydın Minho bende geri uyuyacaktım tam."
"Neden geri uyuyorsun?Diğerlerini uyandırıp kahvaltı hazırlayalım mı?"
"Mantıklı, bu zeka bu bedene fazla."
"Ne sandın."
Gülerek yataktan kalkacakken minho beni belimden tutup kendine çekti.
"Hey,ne yapıyorsun!"
"Shh sesleri duyacaklar."
"Neden tutuyorsun?"
Yüzüme yaklaşıp aramızdaki mesafeyi tamamen kapattı.Nefeslerimiz birbirine değiyordu ve ben sakin kalamıyordum.
"M-minho çok yakın d-değilmiyiz?"
"Evet ama bu yakınlığa ihtiyacım var."
"N-ne?"
Tam minho beni öpmek için dudaklarını yaklaştırdığında içeri Hyunjin daldı.
"Günay- LAN NAPIYONUZ SIZ MEZOPOTAMYA AZGINLARI!"
Hemen geri çekildim ve utançla başımı yere eğdim.
"İÇERİ ÖKÜZ GİBİ NİYE DALIYON KUNDUZ!"
Minho hyunjinin yanına gidip kulağına birşeyler fısıldadı.
Daha sonra benide alıp odadan çıktı ve aşağı indik."Kahvaltı hazırlayalımmı?"
"Olur!"dedim heyecanla.
"Hmm bakıyorumda heyecanlı gibisin."
"Y-yoo ne alaka."
"Jisungum kekeleme lütfen."
"T-tamam."
Önüme döndüm ve üstteki dolabı açıp içinden büyük bir tava çıkarttım.Tezgahın üzerine koydum ve bu seferde buzdolabının yanına gidip içinden 10 tane yumurta ve 7 tane sosis çıkardım.Tavayı ocağın üstüne koyup ocağın tam yanındaki yağı aldım ve tavanın içine döktüm.Kaşarı almayı unuttuğum için bu seferde buzdolabından kaşar aldım ve ocağın yanına koydum.
Sosisleri doğramak için doğrama tahtasını çıkartıp üstüne sosisleri dizdim sonra da doğradım.Daha sonrada kaşarları doğradım.Yumurtaları da kırdıktan sonra kaşarları yumurtanın üstüne serpiştirdim sosisleri de içine attım ve pişirdim.
Çoğu şeyi yapmıştık sadece diğerlerini uyandırmak kalmıştı.
Diğerlerini de uyandırdıktan sonra kahvaltıya indik ve kahvaltıyı da yapıp beraber masayı topladık."Jisung o yumurtayı nasıl yaptın amk."
"Hamarat jisung."
"Jeongin o kadar malsın ki itiraz etme gereği duymuyorum."
"Karışma lan sevgilime bücür."
"Sende karışma am suyu."
"Minho aşık olmuş arkadaşlar."
"Iyyy bunlar öpüşür bide öğhk."
"Senide gördük hyun."
"Susma hakkımı kullanıyorum."
"Konuyu dağıtmam lazım napıcaz amk sıkıldım."
"Ben kaçak escort sitelerine götümüzü satmayı düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lan Yatak Kirik ~Minsung
Humor(Bu hikayenin ana maddesi cringe olmasi askim.) "Ben lix gelicek diye yatağı kırdım." "Ne yaptım dedin?!" Başını eğdi. "Minho ben senin kafanı sikeyim! " Düzyazı/Texting