Götüm ağrıyo

680 56 41
                                    

Selam, fici 22 kisi okumuş o yüzden yeni bölüm atıyorum zaten kötü ilerliyo neyse öptüm hepinizii💋

Jisung:Ya hayır gitmeyelim.

Jeongin:Lan bizi arayan sendin gidelim diye.

Jisung:Götüm ağrıyo vazgeçtim.

Changbin:Ya hadi jisung lütfen.

Jisung:Of tamam ya kıyamıyorum size.

Jisung'tan olumlu cevap alınca lunaparka doğru yürümeye başladılar. Jisung arkadaşlarına kıyamadığı için kabul etmişti. Lunaparka varmaları 6 dakikayı bulmuştu. Otelin lunaparakı diğerlerine kıyaslayın bayağı büyüktü.

Minho:Ee ilk neye bincez.

Jeongin:Ranger'a binelim nolurr.

Seungmin:Siz binin ben binmicem direkt kusarım yoksa.

Chan:Ya seungmin gelsen nolur.

Seungmin Chan'in bu tatlı sesine ve tatlı yüz ifadesine karşın binmeyi kabul etti.

*Ranger bittikten sonra*

Jisung:Amina koyim hem göt ağrısı hem mide bulantısı ölcem şimdi.

Changbin:Minho nasıl siktiyse artık.

Minho:Of changbin kes ya.

Üyeler çoğu alete bindiklerinde korku trenine binmek istediler. Jisung korkuyorum diye itiraz etti fakat en sonunda yine arkadaşlarının zoruyla binmişti.

Üyeler minho'yla jisung'u beraber oturtmak istiyordu ve başarılı olmuşlardı bile

Jisung:Ya Minho ben çok korkuyorum.

Minho:Korkma Jisung bişey yok.

Jisung içeri girdiğinde daha çok korkmaya başladı. Minho da korkmuyor değildi. Tünelin yarısına geldiklerinde bile Jisung Minho'ya iyice yapışmıştı. Tam biterken çıkan şey ile Jisung bir çığlık kopardı.

Tünelden çıktıklarında Jisung Minho'ya yapışık olduğunu farketti.O kadar çok yapışmışki kafasını oynatsa dudakları değecekti.
Daha sonra Jisung Minho'dan ayrıldı.

Üyeler bir süre neye bineceklerini tartışmıştı en sonunda dönmedolaba binmeye karar kıldılar.

(Normalde Minho'nun yükseklik korkusu var ama bu ficte olmasın.)

Seungmin:Yine korku trenindeki kareografiyi uygulayalım.

Jeongin:Evet.

Aynı kareografiyi uyguladıktan sonra herkes bindi. En arkada Minho ile Jisung vardı o yüzden en son onlar bindi.

Minho dönmedolaptayken düşüncelere dalmıştı fakat bozan Jisung olmuştu.

Jisung:Minho birşey diyeceğim.

Minho:Hm.

Jisung:En yükseğe çıktığımızda beni öper misin?

Minho Jisung'un dediği şeyle kalakalmıştı. Jisung neden böyle birşey istemişti tek bir fikri bile yoktu. Fakat jisung'un yüz ifadesine baktığında kendisi kararsız kalmıştı.

Minho:Ney

Lan Yatak Kirik ~MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin