ozlemisim lan seni orospu

535 38 32
                                    

Askolarim bugun okul acildi bildiginiz gibi o yuzden bugune ozel bolum yazdim (sanki cok kisi okuyo kitabi KKDJDKDJDKDJKD) neyse bolum bok gibi olursa uzgunum optumm iyi okumalar🤭🤭🦖🦖

"Oha jun burda senin ne işin var! "

"Seni görmeye geldim. "

"Özlemişim lan seni orospu. "

"Orospu falan ayıp oluyo ama. "

"Boş yapma hadi içeri gel salak. "

"Lan diğerleride gelicek daha. "

"Diğerleri? "

"Olm bizim arkadaşlar işte. "

"Hm tamam. "

"Heh geliyorlar. "

"Oha amk inek sürüsü gibi 18 kişi var lan EVE NASIL SIĞCAZ! "

"Olm hayvan gibi evde yaşıyon bide nasıl sığcaz mı diyon evin 3 katlı amk. "

"BİZ GELDİKK ASKOLARR!"

"Dino malmısın amk askolar ne kunduz. "

"Kes senin gibi mallar bilmez bunu. "

Herkes içeri gelmişti fakat bir kişi eksik gibiydi Jisung bunu farkedip sormaya karar verdi.

"Olm jun bi baksana. "

"He efendim. "

"Bi kişi eksik lan galiba yoksa bana mı öyle geliyor? "

"Dur bir bakayım. "

"LAN CİDDEN AMK SEUNGKWAN NERDE!!?? "

"Seungkwan markete gitcem demişti bişeyler alcakmış. "

"Mal woozi niye şimdi söylüyon Allah'ın keli. "

"Boş yapma neyse ben tuvalete gidiyom, Jisung tuvalet nerde? "

"Mutfağın karşısında. "

"Tamam, sağol. "

32 dakika sonra

"Arkadaşlar ben sıkıldım bişeyler yapalım. "

"Bende sıkıldım. "

"ARKADAŞLAR YAPCAK BİŞEY BULDUM BL İZLEYELİM. "

"Oha lan harbi bu zeka bu bedene fazla. "

"Ee ney izlicez? "

"Buluruz şimdi birşeyler."

Yazarın ağzından*

Diziyi bulduklarında hemen birşeyler hazırlamaya gittiler. Minho ve Jisung battaniye vb. alacak,minghao ve jun atıştırmalık birşeyler hazırlayacak, jeonghan woozi, coups, jungwon ve soobinde küçük detaylı işler (perdeleri kapatma vb.) yapacaklardı. Diğerleride oturacaktı.
En sonunda herşeyi yapmayı başardıklarında kapı zilini duymuşlardı.Seungkwan'ın geldiğini gördüklerinde onuda içeri çağırdıktan sonra diziyi başlatıp izlemeye başladılar.

6:30 saat sonra

Herkes pür dikkat diziyi izlerken tam tamına 9 bölüm bitirdiklerinin farkında değildiler. Hava kararmaya başlamıştı.
Dizinin son bölümüde bitmişti ve artık uyumak için odaları ayarlamaya geçmişlerdi.
Ve kötü birşey var sabah okul açılacak.

Odaları ayarladıktan sonra kimlerle kalacaklarını belirlemeye koyuldular.
Felix-hyunjin, seungmin-chan, jeongin-changbin, minho-jisung minghao-jun, woozi-dino, soobin-yeonjun, vernon-seungkwan, jeonghan-coups, beom-taehyun jungwon-jay, jake-heesung sunoo-niki olarak eşleştiler.

Lan Yatak Kirik ~MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin