Evet bu yanlış. Shinobu Giyuu yu zorbalamıyor. Aksine giyuu hiç konuşmadığı için onun konuşmasını istiyor ve bu yüzden kimse seni sevmiyor tarzı şeyler söylüyor. Bir bölümde giyuu ile yakınlaşmak istedeğini söylüyordu.
Sonuçlar:
Sonuç 1: sırf giyuu yu zorbalıyor diye shinobuyu sevmiyorsan (ki zorbalamiyor) kapı orda.
Sonuç 2: shinobu ve giyuu arkadaş. Hiç biri birbirinden nefret etmiyor.
Bu kadardiii bye byee 💖
ShinobuTomioka_92'nin yoruma yazdıkları ile devam edicem.
Evet Giyuu Nezuko'yu öldürmeye çalıştı kimse ona bişey demiyor.
Ama shinobu öldürmeye çalıştığında herkes OMAGADDDD O NEZUKOYU ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTIİİİ😡😡
Sanemi'yide sevmiyorlar bunun için o ayrı bir konu.
Ben demiyorum Giyuu'yada kızın. Hiçbiri suçlu değil.hepsi'nin geçmişi iblisler yüzünden mahvoldu ve bu yüzden bir iblise merhamet etmeleri çok zor. Siz şükredin ki nezuko hala hayatta.
(Konudan saptım ama buda önemliydi)
Shinobu Giyuu için endişeleniyor. Çünkü giyuu konuşkan biri değil mangada konuşmayı sevmediğini söyledi. Shinobu onunla konuşuyor ki giyuu da konuşsun.
Tekrar söylüyorum Shinobu giyuu'yu önemsiyor ister inanın ister inanmayın.
ShinobuTomioka_92 teşekkür ederim 💝
Gyomei söylemişti Giyuu Shinobu ile konuşmayı seviyor diye. Shinobu için de Giyuu ile konuşmayı seviyor demişti.
Aklıma kanıt geldikçe birşeyler eklicem :>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kny Fandomu
FanficYanlışları olabildiğince doğrulamak; Eğlence ve ekstra bilgiler içerir.