Bu bölümde nefes tekniklerini sıralayacağız 🥳💅
14: Çiçek nefesi
Çiçek Nefesi, eski Flower Hashira ve Shinobu'nun kız kardeşi Kanae Kocho'nun yanı sıra Shinobu'nun üvey kız kardeşi ve öğrencisi Kanao Tsuyuri tarafından uygulanan bir stildir . Ne yazık ki Kanae dizi başlamadan öldüğü için dizide pek fazla Çiçek Nefesi görülmüyor ve bu da dizinin düşük sıralamasından kısmen sorumlu. Çiçek Solunumunun Su Solunumundan türediği söylenir ve onunla bazı ortak özellikleri paylaşır. Bu stil için formların numaralandırılması en az yedi tane olması gerektiğini belirtirken seride sadece beş adet kullanılıyor ve son form kullanıcının kör olmasına neden olabiliyor. Kanao çok fazla odaklanamıyor ve sonuç olarak Çiçek Nefesi yetersiz kalıyor gibi görünüyor.
Bence biraz daha bilgi olsa Rank'ı yükselir gibime geliyor
13: Böcek nefesi
Böcek Nefesi, yalnızca Böcek Hashira Shinobu Kocho tarafından uygulanan, Çiçek Nefesinden türetilen benzersiz bir stildir . Shinobu, boyutundan dolayı fiziksel olarak çoğu iblisin kafasını kesme yeteneğine sahip olmadığından, bu tarz, çoğunlukla iblislerin nefret ettiği salkımlardan yaratılan zehirlere dayanır. Böcek Nefesinin bilinen yalnızca dört biçimi vardır ve bu da savaş sırasında sahip olduğu seçenekleri sınırlandırır. Shinobu'nun onunla savaştaki geçmişi en hafif tabirle karışık, bu yüzden bu tarzın zehirlerinin farkında olan biriyle dövüşürken dezavantajları var gibi görünüyor.
Bence daha güçlü olabilirdi. Benim merak ettiğim şu; İblislerin kafasını kesebilen biri bu tekniği kullanamaz mı?
12: Su nefesi
Su Nefesi, beş temel element tarzından biridir ve serideki birçok karakter tarafından, özellikle de Su Hashira Giyu Tomioka ve Tanjiro'nun kendisi tarafından uygulanmaktadır. "Kolay" çok göreceli bir terim olmasına rağmen öğrenmesi en kolay stil olarak kabul edilir. Stil, su akıntılarının akışına dayanmaktadır ve bilinen 10 formdan ve ayrıca Tomioka tarafından yaratılan ve nasıl kullanılacağını yalnızca kendisinin bildiği özel bir formdan oluşur. Suyla Nefes Alma kesinlikle çok yönlü görünüyor ancak güç açısından eksik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kny Fandomu
FanfictionYanlışları olabildiğince doğrulamak; Eğlence ve ekstra bilgiler içerir.