-1

155 10 1
                                    

+ Ardıl bunlara hiç gerek yoktu. evde de bir pasta alıp üzerine gereksiz bir kaç mum dikip üfleyecektim. Hem evde mısır patlatır filmde izlerdik gitmeyelim olur mu? 

- "Derin yeter!! bir kere de kafede kutlayalım hem değişilik olur. Hadi şimdi giyin bu elbiseyi de çıkalım bir an önce." deyip elime tutuşturduğu mağaza poşetleriyle oda girdim. bir de elbise almış ne gerek vardı sanki ? elbiseleri poşetten çıkarıp baktım dizlerimin biraz üstünde siyah etek ve siyah kumaşın üstünde renkli renkli çiçekler eteğin üstüne de sıfır kol beyaz şifon gömlek ve siyah renginde hafif topuklu ayakkabılar. Giyinip uzun olan saçlarımı düzleştirdim rimel kırmızı ruj eyeliner ve siyah oje sürdükten sonra gömleğimi eteğimin içine koydum son kez aynadan baktım gayet güzel bir görünümdü. Ahh şakaya gerek yok çok fazla mükemmel ve şıktım.

Aşağı inip mutfağa gittiğimde kapı çaldı Didem açtı gidip kim geldi diye bakacağım sırada Kani mutfağa geldi koşarak sarıldım. Çok özlemiştim tam 1 haftadır görüşmüyorduk tam 1 haftadır. Kani sevgilim olur lise 2'den beri çıkıyorduk. Her şeyim olmuştu. Kendimden bile çok seviyordum.


Edebiyat yazılısını aynı sınıfta olmuştuk o zaman tanışmıştık  sosyal medyada  bir kaç kez  konuşmuştuk sonra Kani teneffüste teklif etmişti. Adeta dilim tutulmuştu ne diyeceğimi şaşırmıştım. Hatta Kani "Özür dilerim yanlış bi zamanda söyledim kusura bakma" deyip gidiyordu ki kendime gelip arkasından "evet" dedim. döndü baktı. Gözleri o an o kadar çok parladı ki sanırsın ampul dükkanına girdim. Koşarak sarıldı. Ahhh eski günler Ahh !. Bizim hikayemizde buydu işte böyle geçirdik iki yılımızı.

Ben böyle dalmışken Kani elini gözümün önünde sallıyordu.Gülümsedim ve koluna girip mutfaktan çıktık. Kapıdakilere göz attım. Ardıl Melis Didem Kani Merve ve Emir hepimiz tam takır hazırdık arabaya sıkışıp cafeye doğru yol aldık.


Cafeye girdiğimde ağzım açık kaldı gözlerim kamaştı her şey fazlasıyla güzeldi ve herkes buradaydı. Yakın olduğum Uzak olduğum herkes ama herkes buradaydı.

Demir Eylül Nur Sinem Zeynep Elif İrem Mehmet Ali Berke Gamze Ömer Taha Yaprak Rüzgar Mert Sedef Feyza Büşra Onur İlayda Ecem Cemre Şafak Mertcan Umutcan

Hepsi buradaydı ve benim halen ağzım iki metre açıktı en sonunda Onur'un "ağzını kapatır mısın neredeyse bağırsaklarını görecem" demesiyle kendime gelip hepsine teker teker sarıldım ne bitmez sıraymış be. Hediyeleri de aldıktan sonra sandalyelere oturduk.Pasta kesildikten sonra alınmaz mıydı ?

+ Geç gelince kessin Derin istemedi "evde oturalım" dedin zannettik

-Dedi zaten sen merak etme

+ Biliriz biz Derin"i ee nihayetinde 4 yılımız birlikte geçti.

- Hiç sorma bir kere bile değişmedi

Merve ve Ardıl'ın konuşmasını dil çıkararak bitirdim. Birisi arkadan gözlerimi kapattı noluya lan ? kim bu ? diye söylenirken gözlerim açıldı ve karşımda kocaman bir pasta herkes etrafımda toplanmış "İyi ki doğdun Derin"

diyodu tam üfleyeceğim sırada İrem kesti " Durrr ! dileksiz olmaz" dedi off ne gerek vardı sanki ? neyse Kani ile sonsuza kadar mutlu olmayı diledim ve üfledim pasta kesildi ve masaya konuldu herkes gülüyordu ve benim bu partiyi kabul etmeme şaşırmışlardı. Evet ben bile beklemezdim kendimden.

Sonra Kani"ye baktım kapıya odaklanmıştı dönüp kapıya baktığımda elimi tuttu sanki bakmam içindi ama yine baktım haydee !! bu kızın burada ne işi vardı


ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KİTABIM LÜTFEN OKUYUN ÇÜNKÜ BU KİTAP BENİ BAŞKA YERLERE HATTA ÇOK BAŞKA YERLERE ULAŞTIRACAK HİÇ UMUDUM YOK AMA HAYALLERİM İÇİN YAPACAM NEYSE HEPİNİZİ SEVİYORUM ÖPÜLDÜNÜZ

SOĞUKKANLI KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin