_Todoroki'lerin evinde_
-3. Kişi ağzından-
Shoto: shiro kalk *shiro'yu dürter* bu böyle olmayacak. SHİRO MANGALARIN YANIYOO!!!
Shiro: NEYHH MANGALARIIIIIM*yataktan havaya uçar*
Shoto: kdkdkdk jsjsj kdkdk kdkdkd klda
Shiro: ..........
Shoto: ağzıma sıçacaksın di mi?
Shiro: evet?
Shoto: *odadan dışarı fırladı*
İkizler evin içinde koşuştururken ablaları onlara göz devirip ayırmak için yanlarına gider.
Fuyumi: shoto! Shiro! Kavga etmeyi kesin. İkiniz de shiro nun bugün U.A. giriş sınavı olduğunu biliyorsunuz. O yüzden ayrılın. HEMEN!
İkizler birbirine bakıp aynı anda: Tamam nee-chan!
İkisi de günlük işlerini hallettikten sonra kahvaltıya indiler. Abileri touya ve natsuo da shiro ya bakıp
Touya: benim küçük prensesim büyümüş de giriş sınavına mı giricekmiş.
Natsuo: oy oyyy abin kurban olsun sanaa!
Shiro: *göz devirir* evet evet her neyse.
Fuyumi: hadi susun kız yemek yesin.
Shiro: sağol nee-chan.
-Shiro'dan-
Evden çıkıp U. A. Ya doğru yola çıktım. Bu sınav benim için önemli. 1-A ya gidip kahraman olmak için olacak kötü şeyleri engellemek için tek şansım.
U. A. Ya gidip present mic ın tanıtımını dinleyip sınav olcağım arenaya gittim. Birden biri omzuma dokundu. Arkamı döndüğümde Tsuyu olduğunu gördüm.
Tsuyu: merhaba, kero. Heyecanlı mısın? Ben Tsuyu Asui.
Shiro: merhaba ben Shiro Todoroki. Memnun oldum. Evet biraz heyecanlıyım. Sen?
Tsuyu: ben de ama sanırım başka biri daha heyecanlı *shiro'nun arkasını gösterir*
Arkada etrafına hafif bir şekilde elektrik saçan kaminari vardı. Stresten olsa gerek.
Shiro: oi! Oi! Kendine gel!
Kaminari: aaah özür dilerim. Sadece biraz stresliyim de.
Shiro: stresli olmana gerek yok. Ne de olsa sınavda robotlarla savaşıcaz. Ve senin özgünlüğünde elektrik senin için kolay olcak dostum. *kolunu onun omzuna atar* ( bu arada shiro nun boyu 1.63 yani kami den kısa)
Kaminari: sanırım haklısın. Ben Denki Kaminari. Siz?
Shiro: Shiro Todoroki *tsuyu yu gösterir* Tsuyu Asui.
Kaminari: sınavdan sonra grup kuralım tamam mı? *göz kırpar*
Shiro: tamamdır hadi şimdi odaklanında geçelim şu sınavı.
-sınav alarmı çalar-
Tsuyu ve kaminari nin şaşkın bakışları altında Arena'ya dalıp robotları indirmeye başladım. Ateşten kırbaç yapıp toplayabildiğim kadarını toplayıp bir yere yığdım ardından ateşten bir kafes yapıp hepsini erittim. Ben bir süre böyle baya bi puan topladım. Sonra dev appi geldi... Deku yla aynı arena'da olmadığımız için bunu o indiremeyecek çünkü her arena'da bir tane var.
Ben de mal olduğum için bunu indiricem çünkü "niden olmasın??? " Aklıma çok manyak bir fikir geldi hemen uygulamaya geçirmeliyim,
Ayaklarıma ateş verip havalandım sonra elimde ateş oluşturup uçarak robotun etrafında dönüp küre şeklinde bir ateşten bir kalkan benzeri bir şey yaptım. Yere inip kalkanı yavaşça daraltıp robotu erittim. Sonra yaralanan var mı diye baktım zaten sınav da bittiği için Recovery gırl yaralanan herkesi iyileştirmeye başlamıştı. Arena'dan çıkarken kaminari ve tsuyu yanıma gelip sınavda yaptığım şey hakkında konuşmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Alevler / Bnha/ bakugou x oc
FanfictionO gün kuzenim beni herkese rezil edince her şey değişti...Benden özür dilemeye çalıştı ama ondan kaçtım... Sonra o gün telefonuma bir bildirim geldi "yepyeni bir hayat ister misin? cevabın evetse sadece gözlerini kapatıp yeni bir bene hazırım de ve...