-Shiro'dan-
Ertesi gün okulda herkes bana ne olduğunu sorup durdu. Tabiki babam denilen herifin tokat attığını söylemedim. Antrenman yaparken oldu falan diyip herkesi geçiştirdim. Sonra Aizawa-sensei gelip kanımı donduran duyuruyu yaptı.... Evet doğru tahmin.USJ
Lanet olsun... Napcam lan ben... Ama dikkat çekmemek için hiç bir şey demedim. Biz otobüse binerken İida herkese yer gösteriyordu. Başkanlık işini çabuk kaptı. Neyse ben shoto nun yanına oturup USJ de ne yapcağımı planlıyordum.
Özgünlüğüm kurogiri'ye zarar verir mi? Emin değilim.
Ateşlerim shigaraki'nin özgürlüğünden etkilenir mi? Hiç bir fikrim yok.
Hangi Arena'ya düşücem? Bekle hangi Arena'ya düştüğüm farketmez ne de olsa uçabiliyorum bu konuda rahatım.
Peki nomu? O konuda yardımcı olabilir miyim? Offf ne bok yicem ben...Birden birinin beni dürtmesiyle düşüncelerimden uyandım.
Shoto: geldik. Sen iyi misin? Yol boyunca ne kadar kaldı diye sormadın.
Shiro: merak etme iyiyim ben. Dert etme. Hadi gidelim.
Of shoto yu da endişelendirdim. Biz yürüyerek binaya girdiğimizde animede göründüğünden daha büyük olduğunu fark ettim. Nerdeyse her afet için bir alan vardı. Muazzam... Sonra 13 açıklama yapmaya başladı. Abi o değilde ben bunun suratını çok merak ediyorum. Neyse birden ortadaki arazide portal açıldı. Geldiler...
Herkes panik olmuştu bende savaş pozisyonunda bekliyorum. Birden kurogiri gelip hepimizi USJ nin farklı yerlerine dağıttı.
Gözlerimi açtığımda bir villain in bana doğru geldiğini gördüm ayağımda ateş oluşturup ona bir tekme savurdum. Buranın ne bölgesi olduğunu zerre hatırlamıyorum tek hatırladığım bakugou ve kirishima nın da burda olduğu ve burdalar da.
Kirishima: shiro-chan sen de mi burdasın? İyi misin?
Shiro: ben iyiyim asıl siz iyi mısınız?
Kirishima: evet iyiyiz. Şimdi napcaz?
Bakugou: tabiki bu çöpleri haklıcaz boktan şaçlı!
Shiro: evet sonra da patronun yanına gideriz. O zaman eğlence başlasın bayler!
Kirishima: *ellerini sertleştirip yumruk yapar* tamamdır!
Bakugou: eğlenceli olcak!
.
.
.-Washi'den-
Birden villainler ortaya çıkıp bizi bu koca binanın - adı aklıma gelmedi çaktırmayın- farklı yerlerine dağıttılar. Beni havadan aşağı bıraktıklarında kanatlarımı açıp uçmaya başladım. Altında todobro vardı. Onun yanına gidip tüylerimi bıçak gibi villainler e batırmaya başladım.
Washi: sen de buraya düştün ha! Kesinlikle özgünlüklerimizi bilmiyorlar yoksa ikimizi de açık bir araziye bırakmazlardı.
Shoto: kesinlikle. *bir buz daha gönderir* ama biraz işimiz var gibi.
Washi: ooo bize eğlence çıktı. Hadi başlayalım.
Ve villainlere indirmeye başladık. Bir süre sonra büyük bir çoğunluğunu ya bayıltmış ya da kaçırmıştık. Zate All Might da gelmişti. Ama bu değişik şeyi yenmekte zorlanıyor gibiydi.
Shoto: oraya gitsek mi?
Washi: tamam o zaman elimi tut. Bizi oraya hızlıca götürürüm.
Shoto: emin misin?
Washi: hem de sonuna kadar hadi tut elimi.
Shoto: pekala.
Todobro elimi tuttuktan sonra yavaşça uçup bizi oraya bıraktım. Yavaş dediğime bakmayın benim normal hızımın yarısı kadardı o kadar. Oraya gittiğimizde All Might köşeye sıkışmıştı. Shoto ona buzlarını yollayıp canavarı kontrol altına alırken ben de canavarı tüylerimi serleştirip sanki bıçakmış gibi kullanıp sokup çıkardım. Yenileniyor. Kahretsin.
Birden canavara doğru beyaz ateş topları gelip canavarı yakmaya başladı. Shiro-chan...
-Shiro'dan-
Biz nihayet bu bölgeden kurtulmayı başarıp All Might ın yanına geldiğimizde shoto nun buz yapıp o değişik şeyi yakaladığını gördüm. Ateş topları yapıp üzerine yolladım. Yenilendiğini unutmuşum... Of yaaa. Birden All Might villaine ardı ardına yumruk indirmeye başladı. Ve zavallı nomu da uzaya uçtu.
Zaten sonrası da gayet normaldi. Kahramanlar falan önceden gelmişti zaten. Bizi de genel sağlık taramasından geçirdikten sonra eve postaladılar.
Yol boyunca shoto da bana bir şey olup olmadığını sorup durdu zaten. Onu da bir şekilde ikna edip eve geldiğimizde fuyumi nee-chan çok endişeli görünüyordu. Keşke sadece o olsa... Touya nii ve natsuo nii-chan da bizi tüm gün salmadılar nihayet bizi saldıklarında yorgunluktan uyuyakalmışım.༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Yazar-chan 🤝 bu kitabı sürekli karakterlerin uykuya dalmasıyla bitirmek.
Eveeeet ne var ne yok millet? Bu kitaba bölüm yazabildim sonunda. Biraz zor oldu ama oldu. Bölüm nasıl olmuş? USJ olayını atlattık ve daha 6. Sezonun olduğunu hatırlayan yazar-chan 😢. Neyse kapanış time.
Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Alevler / Bnha/ bakugou x oc
FanfictionO gün kuzenim beni herkese rezil edince her şey değişti...Benden özür dilemeye çalıştı ama ondan kaçtım... Sonra o gün telefonuma bir bildirim geldi "yepyeni bir hayat ister misin? cevabın evetse sadece gözlerini kapatıp yeni bir bene hazırım de ve...