-Shiro'dan-
İki-üç gün sonra bizim dinleme süremiz bitmiş ve okula gelmiştik. Gerçekten... Çok tuhaftı... US) olayını kanlı canlı gördüm ve Nomu'ya ateş topu fırlattım. İnanılmazdı!
"Oi! Ne oluyor orda!?"
Birden duyduğum sesle başımı kaldırdım. Yine ne oluyor ya? Shoto'ya baktığımda o da anlamamış gibi görünüyordu. Ayağa kalkıp sınıf kapısına ilerlediğimde Monoma ile Shinsou' yu gördüm ve diger UA öğrencilerini. Haa şu spor festivali olayııı. Okey tamamdır.
Arkadan Washi'nin anlam veremeyen sesi duyuluyordu"Niye geldiler ki şimdi? Tamam spor festivali falan filan da bu kadarına gerek yoktu. "
"Rakiplerini tanımaya geldiler kuş beyinli. USJ de savastığımız için doğal olarak bizi merak ediyorlar. "
"Sen şimdi öyle söyleyince mantıklı geldi."
" Tabii gelir. Çünkü ben söyledim. Şimdi yolumdan çekilin extralar."
Sahneyi daha önceden bildiğim için Bakugou'nun bu çıkışı beni diğerleri gibi rahatsız etmedi ya da şaşırtmadı. Tek şaşırdığım şey Bakugou'nun benim yanımdan geçerken başını diğer tarafa çevirmesi, niye böyle bir şey yaptı ki?
O gittikten sonra Monoma ve Shinsou'nun yanına gittim. Bana selam verip Bakugou'ya bakmaya devam ettiler. Shinsou yumruklarını sıkıyordu.
"Sorun ne? Bakugou'ya mı sinirlendin? "
"Sayılır, gerçekten iddialı arkadaşların var. "
"Bu onun doğal hali, hem Monoma-kun da pek yardımcı olmadı. "
Monoma kollarını çaprazlayıp omuz silkti. Cidden trip mi atıyor o bana?
"Bu da benim doğal halim, naparsın? "
"Doğal halinmiş."
"Doğal halinmiş. "Biz Shinsou ile aynı anda konuştuğumuz için şaşkınlıkla birbirimize bakarken aramızdaki Monoma da kahkaha atmakla -anırmakla- meşguldü.
"Off suratlarınızı görmelisiniz! Mükemmeller! "
"Monoma kapa çeneni! "
"Monoma kapa çeneni! "Ve evet, yine aynı anda konuştuk. Bugün bize ne oluyor ya?
"Dostum mükemmelsiniz. İkizinle bu kadar benzemiyorsun Shiro-chan. "
Ben Monoma'nın dediğine gülerken Monoma sanki arkamda AFO'yu görmüş gibi yerinde küçülmüştü, az daha dursa altına yapacaktı. Bu çocuk bu kadar korkacak ne görmüş olabilir ki arkamda?
Kafa karışıklığım arkamdaki sesle birlikte son buldu: Todoroki Shoto.
"Kimin ikizi kime benziyormuş? Bir daha söyler misin? "
Dııııt! Kıskanç Todoroki Shoto alarmı.
Monoma çok büyük göt korkusu yaşadığı için "H-hi-hiç ki-kim-s-se. " deyip -evet kekeledi- kaçtı. Büyük ihtimalle B sınıfına kaçtı ama olsun. Kaçtı mı? Kaçtı, gerisi önemli değil.Shinsou ise İQ seviyesi daha yüksek olduğu için "İyi dersler. " falan deyip aradan sıvıştı, tabii bütün bunlar olurken Shoto da bana dik dik bakıyordu.
"Şimdi mutlu musun Bay Kıskanç? Bütün kısmetlerim senin yüzünden kapanıyor. "
Shoto ise omuz silkip başka tarafa baktı. "Bütün kısmetlerin benim yüzümden kapanmıyor, abartma. Ayrıca evet, gayet mutluyum. "
"Pislik." "Sensin o. "
Birbirimize pis pis bakıp kahkaha atmaya başladık. (Ben anırıyorum, o ise hafifçe gülüyor.)
"Hadi yemeğe gidelim, yoksa aç kalcaz. "
"Bence de. " bunu dedikten sonra beni kolunun altına aldı ve yemekhaneye doğru yola çıktık.
-Washi'den-
"Abiiiğ! Yorulduuğm!" yorgunlukla yere çöküp nefeslenmeye başladım. İçimden geçiyor lan ***!
"Spor festivali yakında başlayacak. Bolca antreman yapmalısın. Şimdi, kalk lan! "
"Ama abii-"
"Aması falan yok lan! Kalk! "
"Offf! "
Kalkıp abime baktım. "Senin görevin falan yok mu lan! "
"Yok Washi. Şimdi aç o kanatlarını! "
"İyi be! " homurdanıp öğrettiği şekilde dövüşmeye devam ettim. Okuldan sonra eve geldiğim gibi beni bahçeye indirip antreman yaptırmaya -içimden geçmeye- başladı. Bu festival işini çok büyüttü bu da.
"Yeter bu kadarı. Git dinlen. "
Ha? Bir dakika ne?
"Manyak mısın lan sen!? "
"Evet manyağım Washi. Uza şimdi. " şerefsize bak ya. Öyle olsun bakalım. (Kesinlikle işime gelmiyor.)
Odama çıkıp yatağıma uzandım ve telefonumla oynamaya başladım. Daha iyi bir dinlenme şekli olamaz yaniii.
Ama bu ben olduğum için tabikine uyuyakalmışım.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Bu kitaba bölüm atmayalı ne kadar oldu lan-HEYYOO NABER AHALİİİ VE YİNE BEN.
Görüşmeyeli nasılsınız? Ben iyiyim galiba. (Rahim sancısı çekiyor)Bölüm nasıl olmuş everybody? Umarım beğenmişsinizdir.
Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Alevler / Bnha/ bakugou x oc
FanfictionO gün kuzenim beni herkese rezil edince her şey değişti...Benden özür dilemeye çalıştı ama ondan kaçtım... Sonra o gün telefonuma bir bildirim geldi "yepyeni bir hayat ister misin? cevabın evetse sadece gözlerini kapatıp yeni bir bene hazırım de ve...