#2#

107 11 21
                                    

+Nazlı'dan+
Uyandığımda tuhaf bir yerdeydim. Birden biri Japonca " Ahhhh sonunda uyandın ufaklık. Gel bakalım seni annene götürelim." Şu an hayatımın en büyük şokunu yaşıyorum. Adamlar Japonca konuşuyor ya JAPONCA. Neyse şu an temel Japonca bildiğim için kendimle gurur duyuyorum. Ve hani rekarnasyon gerçek değildi lan. Bal gibi reenkarne olmuşum. Hemşire olduğunu düşündüğüm kadın. Beni " Anne"min yanına götürdü... Sözünü geri alıyorum hayatımın en büyük şokunu şu an yaşıyorum. LAN BENİM ANNEM REİ TODOROKİ!!! Kucağında başka bir bebek daha vardı ve bu bebek Shoto olmalı. Şu an kriz geçiriyorum. MHA DAKİ EN YAKIŞIKLU ERKEKLERDEN SHOTO NUN İKİZ KIZ KARDEŞİYİM!

+Kayra'dan+
Lan ne oldu demin. Bu kadın kim amk. Etrafında acayip acayip gözler var. Ve BU İNSANLAR NECE KONUŞUYO YAW!? BEN NİYE BEBEĞİM YA NE BOK DÖNÜYOR BURDA!? Kadın bana bakıp bakıp değişik bir şeyler söyleyip duruyo ya.

_1 ay sonra_
+ Kayra'dan+
Tamaaam bu duruma bi tık alıştım sanırım. Reenkarne olmaya inanmıyordum ama basbaya reenkarne olmuşum. Ve burda nerdeyse herkesin bir süper gücü var. Annemin ki o acayip gözler abim ve babamınki de kanatlar. Benim henüz bir süper gücüm yok umarım abimin ki olur. Hala denenleri anlamıyorum ama en azından adımın Washi TAKAMİ olduğunu öğrendim. Bu da bir şeydir. Ailem bir değişik annem tüm gün televizyonda, benimle bir tek mama gereken ilgileniyor, her yerde alkol var. Ve sanırım hırsızlık yaparak geçiniyorlar gerçekten harika.

+Nazlı'dan+
Shoto emziğini emerken ben de touya nii-chanla oyun oynuyorum. Bu arada adımın Shiro olduğunu öğrendim. Annemde üçümüze bakarak gülüyor.

Rei:
– touya shiro yu alabilir misin? Üstlerini giydircem.
Touya:
– tch! Tamam geliyorum. Shiro gel bakalım abicim seni giydircekmişiz. ( annesini taklit ederek)
Shiro :* bebek bakışları*
Touya:
– ya sen çok tatlısın.
Shiro: *bebek gülüşleri*

Touya nii-chan beni rei ye verip odasına gitti. Rei de shoto yla beni giydirip uyuttu.

Selamlar!!! İkinci bölümle karşınızdayım. Bu bölüm kesinlikle çok sıkıcıydı farkındayım ilham perilerim tatile çıktı çünkü (╥﹏╥) bundan sonraki bölümlerde Kayra ve nazlı yerine washi ve shiro olcak isimleri çünkü artık reenkarne olayını çözdüler. Ve bölümleri daha uzun yazmaya çalışacam bu bir bebek bölümüydü artık ana hikayeye yaklaştığımız için bölümler daha uzun olcak ( inşallah)

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

Beyaz Alevler / Bnha/ bakugou x ocHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin