_okulun ilk günü_
-Washi'den-
Sabah burnum gıdıklandığı için hapşırarak -anırarak- uyandım. Abim bana kollarını kavuşturmuş sinirli sinirli baktığına göre...
Washi: abi s****** senin uyandırma şeklini!
Keigo: abiyle öyle konuşulmaz a**** koduğum!!!
Washi: iyi de sende küfrediyon?
Keigo: abiyim ben kalk hadi hıyar!!!
Washi: bunu krebi ketçaplı yapan malak mı diyo LSKDNDLDNNFKLDKDKDNFBFKLF.
Keigo: sus lan iyi ki bir kere yaptık öyle bir şey...
Washi: ondan önce de patlıcanı çikolata ya batırıp yedin lan msmdndmdödmödçd.
Abimle tartışmaya devam ederken okul formalarını giydim gömleğimin bir uçlarından birini içine sokup birini sokmadım, gömleğin üst iki düğmesini açık biraktım ceketimi giyip çantamı alarak aşağı kata indim. Abim beni görünce az önceki tartışma yüzünden hala sinirli olduğundan sandviç poşetini bana fırlattı.
Keigo: al şu sandviçleri de s***** git yoksa gircem sana.
Washi: dünyanın en iyi ama gıcık abisiiii! A**** koyduğun gardaşın okula gidiyo!!!
Keigo: S***** GİT!
Washi: BYEEE!!!
Abimle geleneksel oKuLuN iLk GüNü kavgamızı ettiğimize göre okula gitmeliyim. Uçarak daha hızlı giderim ama üşendiğim için yürücem... Neden? Çünküüüüüü bende bilmiyorum açıkçası.
Okula yürüyerek gittim okulun önüne gelince iç sesim mal mal konuşmaya başladı.
İç ses: A**** koyim bune lan!
Washi: inan bilmiyorum
İç ses: bir kere de bir şeyi bil amk!
Washi: sus lan amk şerefsizi!!!
İç ses: kesin knk ayn susarım.
Washi: nah susarım diyosun...
İç ses: ivit ve bu arada sınıfın önüne geldin..
Washi: sağolasın şerefsiz.
İç ses: rica ederim şerefsiz.
İç sesimle her zamanki konuşmamızı yaptıktan sonra kapıyı açıp içeri girdim. Lacivert saçlı biri sarı şaçlı bir oğlan bağrışıyorlardı... Onlara ne şaçmalıyo bunlar bakışı atıp sırama oturdum. Bir kaç dk sonra kızıl kafalı biri yanıma geldi.
Kızıl kafa: selam ben Ejirou Kirishima. Sen?
Düzeltiyorum Kirishima yanıma geldi.
Washi: ben de Washi Takami. Memnun oldum Kirishima.
Kirishima: ben de memnun oldum takabro.
Washi: takabro?? Washi kullanmanı tercih ederim.
Kirishima: tamamdır washibro?
Washi: harika oldu kiribro.
Biz kiribro yla sohbet ederken içeri iki kişi girdi...
-3. Kişi ağzından-
İkizler içeri girdiklerinde bütün gözler onlara dönmüştü. Buna U.A. ye 1.likle giren katsuki bakugou da dahil. Kıza baktığında büyülenmiş gibiydi 15 dkdır motor kafa ya inat indirmediği ayaklarını masadan indirip ona bu etkiyi yapan kıza bakmaya devam etti. Beyaz şaçları ve mavi gözlerine, gülümsemesine baktı. Çok güzel gülüyordu... Sonra birden kendine geldi. "Ne diyorum amk ben" diye düşünüp kafasını sırasına gömdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Alevler / Bnha/ bakugou x oc
FanfictionO gün kuzenim beni herkese rezil edince her şey değişti...Benden özür dilemeye çalıştı ama ondan kaçtım... Sonra o gün telefonuma bir bildirim geldi "yepyeni bir hayat ister misin? cevabın evetse sadece gözlerini kapatıp yeni bir bene hazırım de ve...