~1~

241 17 8
                                    

Arkadaşlıktan Aşka/Texting•

1 Bölüm

Oy vermeyi unutmayın.

"Karşıdan karşıya geçer gibi, sev beni önce bana, sonra bana,sonra yine bana bak".

~Cemal Süreyya

ع˖⁺ ☁⋆ ୭ 🕊.⋆。⋆༶⋆˙⊹

Burcu beni buluşmak için kafeye çağırmıştı.Üzerime beyaz crop ve dizleri yırtık pantolon giymiştim.Burcu esmer saçlı,kahverengi gözlü, 1.65 boylarında kız.O da benim gibi crop giymişti.Üzerinde pantolonda vardı.Benden farklı olarak pantolonu yırtık değildi.Giydiği kiyafet üzerinde güzel duruyordu.

Burcuyla kafede oturuyorduk. Burcuyla lise yıllarından beri arkadaşız.Burcu benim tek arkadaşım.Utangaç birisi olduğuma göre insanlarla iletişim kurmakta zorluk yaşıyorum.

Oturduğumuz kafe şık ve hoştu.Kafe minik eşyalarla dekore edilmişti.Burcu "aç mısın?" sordu. "Evet" dedim.Garsonu çağırdı:

-Garson bey şuraya bakar mısınız?

-Buyrun hanımefendi.Ne sipariş ederdiniz?

-Ben lahmacun yanında da ayran alıyım. Cansu sen?

+Bana da aynısından lütfen.

Burcuyla zevklerimiz ve giyim tarzımız uyuyordu.Bir birimizi iyi anlıyorduk.İnsanın kendisini iyi anlayan arkadaşının olması çok iyi.

-Tamam.İsteklerinizi not ettim.Siparişlerinizi getiriyorum.

-Teşekkürler

Arkadaşımla yemeklerimizin gelmesini bekliyorduk.Sabırsız insanımdır beklentiye gelemem.Sıkıldığımı görmüş ki konuşmaya başladı:

-Cansu bak geçenlerde ne duydum?

+Ne duydun? merakla Burcuya sordum.

-Bak şimdi bir uygulama var.

+Ne uygulaması?

-Çok gündemde.Herkesde biliyor.

+Hangi uygulama bu?

-Tanışma uygulaması.

+Bende duymuştum.Ama çok da umursamamıştım.Diğerlerinden farkı ne?

-Gruplar var.

+Eee

-E si şu ki gruplara girdiğinde bir sürü insan var.Ve onlarla arkadaşlık kura biliyorsun.Çok iyi uygulama.Düşünsene konuşa bileceğin bir sürü arkadaşın var.Denemelisin bence.

Arkadaşlıktan Aşka|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin