~10~

54 10 0
                                    

Uykuya düşkün insanım.Erken yatıb geç kalkan birisiyim.Alarm koyunca erken uyanmak zorunda kalıyorum.Alarm koymayı unutduğumdaysa annemin terliği ile sabaha gözümü açıyorum.Yine alarm sesiyle sabaha uyandım.

Susadığım için pijamalarımı değiştirmeye gerek duymadan pijamalarımla aşağıya indim.Aşağı inince oturma odasında abim ve arkadaşlarının olduğunu gördüm.Abim ve arkadaşları koltukta oturub birbirleriyle söhbet ediyordular.

Beni pijamalarımla görmemeleri için adımlarımı yavaş ve sessizce atıyordum.Adımlarımı sessiz ve yavaş atsam bile abim beni fark etti.Abimin beni fark etmesiyle arkadaşlarıda beni gördüler.Abim bana bakarak:

-Bizim uykucuda kalktığına göre bana ve arkadaşlarıma kahvaltı hazırlaya bilir.Dimi abicim?

+Abi ben su içecektim am-

-Sonra içersin.Hadi bize kahvaltı hazırla

+Off abi ya

-Abiye oflanmaz bücür

+Ben bücür değilim.Çok gıcıksın abi

-Bu söylediğini iltifat olarak kabul ediyorum.Sende öylesin.

Ben kahvaltı hazırlamak için mutfağa giderken abimin arkadaşlarından biri konuşmaya başladı:

-Her zaman bize bahsettiğin utangaç dediğin kardeşin bu mu?

Sana ne koçum

-Evet

"Bir o kadar da güzel" Emir abi kısık sesle söylemişti.Galiba Emir abinin dediğinin yalnızca ben duymuştum.Abim duymamış ki hiç bir tepki vermemişdi.
Eğer abim Emir abinin böyle dediğini duysaydı eminim ki kiyameti koparırdı.

Emir abinin neden böyle söylediğine anlam veremiyordum.Belki de kız kardeşi olmadığı için beni kendi kız kardeşi kabul ettiği içindir.Bence de öyledir.Bunun başka açıklaması olamaz.

Emir abi abimin arkadaşları içerisinde ismini bildiğim tek kişi.Abimle Emir abi çok yakın arkadaşlar.Abimle Emir abi yakın arkadaş oldukları için adını bilmemem imkansız olur.

Mutfağa geçip omlet yapmaya başladım.Aşağıya oysa ki su içmek için inmiştim.Şimdiyse abim ve arkadaşlarına kahvaltı hazırlıyordum.

Ben neyim?

Evin hizmetçisi mi?

Ben omlet yaparken arkamda gölge hiss ettim.Dönüb baktığımdaysa Emir abiydi.

"Emir abi bir şey mi lazımdı?" Emir abiye sordum.

"Su içmek için gelmiştim" Emir abi cevap verdi.

Dolaptan bardak aldım.Bardağa su döküb bardağı Emir abiye verdim.

"Teşekkürler" Emir abi dedi.

"Rica ederim abi" dedim.

Omleti ters yüz ederek kızartıyordum.Omlet pişdiğinde pişen omleti tabağa aldım.Dolaptan çatal,bıçak ve tabak alarak salona geçtiğimde Emir abi elimdekileri aldı ve masaya yerleştirdi.

Abimlerle masaya geçip bende kahvaltı yaptım.Her kes önündeki tabaktağa omlet koyub yiyorlardı.İlk bitiren ben olduğuma göre bulaşıkları yıkamak bana kalmaz.

Umarım kalmaz

10 dakika sonra

Umduğum gibi olmadı.Bütün tabakları yıkamak bana kalmıştı.Burcunun bu gün doğum günü partisi vardı.Benim şimdi tabak yıkamak yerine doğum günü partisine hazırlanmam gerekiyordu.

Arkadaşlıktan Aşka|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin