Bölüm 3

1.7K 17 3
                                    

Sizleri seviyorum hemen geçelim.💓

Gündüz olduğunda uyandım. Elime telefonumu alıp saate baktım. Yine geç uyanmıştım. Saat 12 buçuktu. Saate baktıktan sonra bildirimler gelmiş mi diye baktım. Hiç şaşırmadım gelmişti. Kimden olduğunu bildiğim için her zamanki gibi umursamadım.

Az sonra bakarım diyerek lavobaya geçip elimi yüzümü yıkadım. Yıkadıktan sonra da tekrar elime telefonumu aldım. Ve Yiğitin attığı mesajlara bakmak için WhatsAppa girdim.

7 okunmamış mesaj

Yigitt: Günaydın bebegimm. 11:01

Yigitt: Dün buluşmak istediğimi söylemiştim. Sende tamam dedin. Noldu halledebildin mi şu işi. 11:02

Yigitt: Kızım sen niye her sefwrinde böylesin bak şu meaajlara. 11:33

4 cevapsız arama

Mesajları okuduktan sonra çok bekletmeden yazdım.

Siz: Günaydın

Siz: Zar zor ikna ettim. Yani hallettim.

Siz: Daha yeni uyandım o yüzden geç baktım kb

Yazar yazmaz hemen görmüştü. Ve yazmaya başlamıştı.

Yigitt: Afferin bi işe yaradin benim için haa

Yigitt: Tamam yawrum kusura bakmiyorumm

Salak bu çocuk bildiğin resmen. Ben bunun için hiçbir şeyi uğraşmıyorken ne diye şimdi uğraşıyorum hiç anlamıyorum. Mesajına görüldü atıp mutfağa gittim.

Annemi her zamanki gibi yine mutfakta buldum. Yanına gidip "Tünaydın annecim" dedim. Annemde  "Sanada tünaydın kızım" diyip bulaşıkları yıkıyordu. Daha sonra annem tekrar konuştu.

"Kızım daha yeni kalktın biliyorum ama beş dakka ekmek alıp gelsene, evde ekmek kalmamış." Dedi. Bende "Peki" anne deyip annemde elime parayı verip "İki tane ekmek alsan yeterli kızım" dedi. Bende "Tamam diyip kapıya doğru gittim.

Aynadan kendime baktığımda çok kötü görünüyordum. Üzerimde beyaz tişört altımda ise siyah kısa şort vardı. Bu şekilde çıkmam doğru değildi. Ama iki dakka nolcak diyip terliklerimi giyip dışarı çıktım.

Yolda yürürken etrafıma bakmamaya çalışıyordum. Çünkü şuan aşırı kötü gözüktüğümün farkındaydım.  Bakkala geldiğimde herzaman ki gibi Hüseyin abi vardı. Gençti hatta 24 falan vardı. Bakkalda çalışıyordu. Hüseyin abi geldiğimi fark edince ilk beni süzdü ve konuştu.

"Oo yine gelmiş ekmek almaya ahaha" dedi gülerek. Aynı şekilde bende gülüp "Doğru bildin hep annemin istekleri herneyse iki tane ekmek verir misin Hüseyin abi" dedim.

Hüseyin abi de "Tamam ama biraz bekletcem ekmekler en son fırındaydı ısınması gerek." Dedi. Bende "Peki ben beklerim çok uzun değilse" dedim. Hüseyin abi hemen konuştu.

"Biraz uzun o yüzden sohbet edebiliriz. Hem vakit geçer" dedi. Bende çok uzatmadan konuştum "Ne sohbet etcez Hüseyin abi" dedim çekinerek.  Oda güldü "Bildiğin sohbet işte kızım birde sürekli abi diyorsun aramızda çok yaş farkı yok." Dedi.

Ne saçmalıyordu bu aramızda nerdeyse altı yaş fark vardı. Az mı diyordu buna. Sonra konuştum.

"Abi demem daha iyi Hüseyin abi" dedim. Oda onaylayarak başını salladığında konuştu.

"Tamam sen nasıl istersen onu de." Dedi ve konuşmasına devam etti. "Ee tatil nasıl gidiyor kız" dedi.

"Full evde geçiyor tatilim. Ama benim için sorun değil. Yani iyi güzel gidiyor." Dedim. Oda başını sallayarak  "Hmm iyi bakam. Eğer gezmek istersen bana söyle gezdirim ben seni bi güneş yüzü gör." Dedi. Bende "Yok sağol Hüseyin abi" dedim. Oda onaylarak başını sallayıp konuştu.

Mahalle AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin