[New York, 04:02]
"Evet, harika, bu pozu koru!"
"İyi, çok iyi! Bir kez daha!"
O gün bir Amerikan moda dergisinin çekim odasını kameranın deklanşör ve flaş sesi çok meşgul etti.
Fotoğrafları gösteren ekranın arkasında yüzünde gergin bir ifade olan bir adam duruyordu. Gözleri beyaz fonun önündeki modele odaklanmış, lüks giyim markalarının son koleksiyonuyla çarpıcı pozlar veriyordu.
"Bay Martin, biraz su için."
Daha sonra bir ekip ona geldi ve elinde bir şişe maden suyu bulunan bir tepsiyi ona verdi.
Martin hafif bir gülümsemeyle şişeyi aldı. "Teşekkür ederim."
Kız bir üniversite öğrencisine benziyordu, yanında durdu, başını salladı ve gülümsedi. Ama görünüşe göre, ona suyu verdikten sonra hemen hareket etmemişti.
"Ryley her geçen gün daha iyiye gidiyor, değil mi?" Kız, stüdyonun ortasındaki makyözlerle çevrili yakışıklı sarı saçlı çocuğa bakarken mırıldandı.
Martin onaylayarak başını salladı. Ama dudaklarında oluşan gülümseme biraz uğursuz görünüyordu.
"Tabii öyle, menajerin bana söylemeden programı ilerletiyor diye sabahın 2'sinde uyanmaya bile razı." dedi sertçe ve alaycı bir kahkahayla yanıtını bitirdi.
Martin'in cevabını duyan kız şaşırmış göründü, ardından yerinden ayrılmadan önce yüzünü buruşturdu.
"Bu insanlar yemin ederim..." diye homurdandı Martin, fena halde sinirlenmişti. Ardından sol bileğindeki saate baktı.
Saat 4:15'i gösteriyordu, dışarıdaki hava hâlâ karanlıktı. Üniversitedeki eski üçüncü öğrencisi ve ajansının en yüksek maaşlı üyesinden başkası olmayan modelini izleyen işinin ortasında, Martin'in cep telefonu aniden titredi.
Stüdyodan çıktı ve havayolundan teknik bir sorun nedeniyle uçuş programının ertelendiğini belirten bir e-posta okudu. Martin kaşlarını çatmış alnına masaj yaparken sıkıntıyla ofladı. "Kahretsin!"
"Abi, neyin var?" Kapalı kapının arkasından hafif bir ses geldi. Martin arkasını döndü ve ona doğru yürüyen uzun, ince yapılı yakışıklı bir adam gördü.
"Ah, bitirdin mi?" Martin sorusuna cevap vermeden hafifçe kekeleyerek cevap verdi.
Ryley gömleğinin düğmelerini düzeltirken başını salladı. "Hmm hmm" ama Martin'in yüzündeki sinirli ve endişeli ifadeyi görünce "Abi bir sorun mu var?" diye sordu.
Martin derin bir nefes aldı, rahatsızlığını, endişesini ve hayal kırıklığını örtbas etme çabaları daha başlamadan başarısız oldu. "Tch, görünüşe göre hala çok hassassın ha?"
"Haha, haklıymışım! Sorun ne? Bu sefer yine kız arkadaşınla mı kavga ediyorsun?" Ryley neşeli bir tonda cevap verdi.
"Hayır, aptal. Seni Wyoming'e göndermeyi planlıyorum, böylece biraz dinlenebilirsin çünkü bu hafta... ahem, görünüşe göre program gecikmiş." dedi Martin, müdür durumu fark edince sözünü biraz kesti. halka açık bir alanda Ryley'nin mahremiyetini neredeyse ağzından kaçırıyordu.
"Wyoming? Hmm... Sanırım otelimde kalacağım o zaman?" Ryley başını eğerek sordu.
"Hayır! Riske atamam. Bu şehirde çok tehlikeli. Neden bahsettiğimi biliyorsun, değil mi?" Martin derin bir iç çekerek yanıtladı.
Ryley cevap veremeden aniden telefonunun titrediğini hissetti. Yakışıklı model daha sonra arka cebinden cep telefonunu çıkardı ve ekranda arayanın adını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Alpha's Hidden Lover
Lãng mạn[ÇEVİRİ] Clyde, yeni pozisyonunu sağlamlaştırdıktan sonra üst düzey yöneticilerden kimi çıkarması gerektiğini düşünüyordu ki, kapılardan biri aniden açıldı ve biri önüne düştü. "Ah!" Büyük kolları refleks olarak gevşek bir vücudu yakaladığında altın...