İyi okumalarr <3
UYARI: Bölümde tecavüz kısımları vardır hassas olanlar okumasın ya da o kısım gelince atlasın.
***
"S...sen kimsin...!"Ryley mücadele etmeye çalıştı ama gücü, onu yukarıdan sıkıştıran adamı itmeye yetmedi. Görüşü hâlâ bulanıktı, ona aç bir köpek gibi bakan pisliği net göremiyordu.
"İsyan etmenin bir faydası yok, Ryley... Bu gece benim olacaksın..."
Adam boğuk bir sesle Ryley'nin kulağına fısıldayarak yakışıklı modelin arkasını dönmesine neden oldu.
Bu kulağa korkunç, şişman bir canavar gibi geliyordu! Ryley, adamın görünüşünü sadece sesinden anlayabiliyordu. Sadece bu değil, adamın şiş göbeği bir kaya gibi üstüne bastırınca Ryley kusacak gibi hissetti.
"Enerjini benimle dövüşerek boşa harcama tatlı çocuk. Sadece tadını çıkar..."
Ryley yandan yüzünü okşayan kıllı parmakları hissedebildiğinde dehşet içinde ürperdi.
"B... Bırak beni! Ben... Ben bir Betayım!" Hâlâ karşı koymaya çalışıyordu ama ellerini orta yaşlı adamın elinden kurtaramıyordu.
"Beta olsan bile..." Yaşlı adam daha sonra Ryley'nin terden ya da başka bir şeyden ıslanmaya başlayan vücuduna baktı. "Zaten böyle sırılsıklamsan... Nasıl bir adam sana karşı koyabilir?"
Adamın elleri belindeki kemeri çıkarmaya başlayınca Ryley daha da paniğe kapıldı, ama sonra paniğin ona yardımcı olmayacağını anladı.
Sonunda isyan etmeyi bıraktı.
"Hmm? Neden aniden sessizleştin?" Adam daha sonra tutuşunu Ryley'nin bileğinden kurtardı ve yakışıklı modelin çenesini kaldırmak için döndü.
Ryley bir yandan kendini özgürleştirmenin bir yolunu düşünürken bir yandan da şehvetle tüm vücudunu aniden yakan ısıyı bastırmaya çalışarak hâlâ yüzünü yana çeviriyordu.
"Neden sessizsin? Bundan şimdi zevk almaya başlamış olabilir misin?"
Model, adamın üzerindeki mocca blazer ceketi neredeyse düşecek kadar çekmesine izin verdi ve ardından çok baştan çıkarıcı bir sesle fısıldayarak elini tuttu, "Bekle...Bekle..." Yüzü gittikçe daha da kızararak.
Yaşlı adam, ilacın altındaki baştan çıkarıcı bedeni yakmış olması gerektiğini anlayınca sırıttı. Ryley'nin kendisine belirsiz bir bakışla -ölümcül bir bakış ve baştan çıkarıcı bir bakışla- baktığını görünce şehveti daha da arttı. Erkekliği yavaşça sertleşti, etrafına sarılı banyo havlusunun altından dışarı çıktı.
"Hah, sonunda evcilleştin..." dedi yaşlı adam dudaklarını yalayarak.
Ryley sadece gülümsedi, yaşlı adamı o bilmeden vücuduna giren herhangi bir madde tarafından tamamen uyuşmuş olduğuna inandırmak için elinden geleni yaptı.
Ama aslında zaman kazanmaya çalıştı çünkü gücünün yavaş yavaş geri geldiğini hissedebiliyordu. Ryley daha sonra elini hareket ettirdi ve şişko yaşlı adamın gevşek boynuna götürdü. Saldırısını başlatmadan önce bir an şımarık bir şekilde kıkırdadı.
"Aaaaahhhh!!!!"
Ryley saatindeki düğmelerden birine basar basmaz odada acı dolu bir çığlık yankılandı, bir sıvı ateşledi ve yaşlı adamın kulağını acıtan keskin bir ses çıkardı.
Saniyeler içinde adamın görüşü karardı ve kafası sanki ikiye ayrılacakmış gibi şiddetli bir ağrıyla saplandı, bu da onun yana yuvarlanmasına ve acı içinde inlemesine neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Alpha's Hidden Lover
Romance[ÇEVİRİ] Clyde, yeni pozisyonunu sağlamlaştırdıktan sonra üst düzey yöneticilerden kimi çıkarması gerektiğini düşünüyordu ki, kapılardan biri aniden açıldı ve biri önüne düştü. "Ah!" Büyük kolları refleks olarak gevşek bir vücudu yakaladığında altın...