Bölümde +18 sahne bulunmaktadır rahatsız olacaklar atlasın.
İyi okumalarr<33
***Sarışın, kalbini ve vücudunu titretmeye başlayan adrenalin patlamasını bastırarak sesini nötr tutmaya çabaladı.
Ryley bu adamın kendini korumak için özenle ördüğü duvarları aşmasına izin veremezdi. Alfa'nın, kendisine saldırmaya çalışan yaşlı moruktan daha yüksek mevkide biri olduğunun ortaya çıkmasından bahsetmiyordu bile. Ryley hazırlıksız böyle bir insanla uğraşarak hayatını riske atamazdı.
Sarışın, sırf kız kardeşinin onu boşaltmaya zorladığı aptal bir şişe şarap yüzünden kariyerinin mahvolacağı ve uğruna çok çalıştığı cennetin parçalanacağı düşüncesiyle gözlerini sımsıkı kapattı.
Eğer sıradan bir iş adamı olsaydı, skandal niteliğindeki bir görüntüyü sızdırmak, zamparanın kariyerine son vermek için yeterli olurdu. Ama içgüdüsü ona, eğer bunu yapacak kaynağı ve gücü yoksa, bu koca aptalla uğraşmaması gerektiğini söylüyordu.
"Beni sonsuza kadar burada tutamayacağını biliyorsun. Kız kardeşimle akşam yemeğinden sonra kaybolduğum bildirildi ve görünüşe göre dün gece gittiğim oteli sen işletiyorsun." Gözleri Alfa'nın hâlâ elinde sımsıkı tuttuğu telefonuna baktı.
"Görünüşe göre sadece dış görünüşünle güzel değilsin, değil mi? Senin de bir beynin var." Alfa cevap verdi, bakışları giderek daha tehlikeli hale geldi. "Şartların neler, Ryley Schwartz?"
Ryley, "Beni yakın zamanda serbest bırakmazsanız, oteliniz hakkında dedikodular yayacaklar ve bu sizin için kesinlikle iyi görünmeyecek" dedi. "Önce New York'a döneyim. Söz veriyorum senin hakkında hiçbir şey söylemeyeceğim."
Clyde bu gerekçeyi reddetmedi, hatta tamamen onunla aynı fikirdeydi. Claire'in bu haberle ilgileneceğine söz verdiği doğruydu ama adam, kayıp kişinin hem ünlü model hem de lüks moda markası Hyacinthia'nın elçisi Ryley Schwartz olması nedeniyle rakiplerinin gürültüyü ortalıkta tutmak için her şeyi yapacaklarından emindi. Kız kardeşinin sahibi olduğu.
"Peki ya gitmene izin vermezsem? Buradan kaçıp basına senin, yani bir Beta'nın uyuşturulduğunu ve rastgele bir adamla seks yapmaya zorlandığını mı söyleyeceksin?" Clyde, nefesinin ağırlaştığını söyledi. Kendi bilincini geliştirmiş gibi görünen alt yarısını kontrol etmekte zorlandığı ortaya çıktı.
Ama söylediği şey tam olarak Ryley'nin en çok nefret ettiği kısımdı. Beğenin ya da beğenmeyin, bu olayı kamuoyuna duyurmak yalnızca insanların onu daha fazla incelemesine ve onun bir Beta olmadığını kanıtlamasına neden olurdu.
"Ne tür rastgele bir adam New York'un ortasında 5 yıldızlı bir oteli yönetiyor? Benimle oynamayı bırak! Sadece kız kardeşimin gerçekten bir şey yapıp yapmadığını doğrulamam gerekiyor." diye homurdandı Ryley, yumruğunu Alfa'nın geniş göğsüne vurarak.
Ancak aşağıdaki adamın bakışları odaklanmamış gibi görünüyordu ve o yakışıklı yüzün içine oyulmuş okyanus mavisi gökyüzünün rüya gibi göründüğünü görünce bu onu şaşkına çevirdi. Ryley bunun nasıl olduğunu bilmiyordu ama Alfa'nın gözlerine bakmanın gözlerindeki nefret alevini yavaş yavaş söndürdüğünü hissetti.
Kalp atışları hızlanmaya başladı, Alfa'nın sol göğsünün alt kısmında duran avucuna yayılan çarpma hissi yavaş yavaş içinde bir şeyleri harekete geçirdi.
Ryley bunun hiç de güvenli olmadığını biliyordu ama Alfa belini daha sıkı tuttu. Sanki hiçbir yerden kaçamayacağını söylüyormuş gibi.
Clyde küçük bir kahkaha attı. "İstediğin her şeyi yapmana izin vereceğim. Karşılığında senden başka isteyeceğim bir şey yok..." telefonu bir kenara bıraktı ve sert avuç içi sarışının pürüzsüz kalçalarını takip etmek için geriye gitti. "Sözlerime uyuyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Alpha's Hidden Lover
Romance[ÇEVİRİ] Clyde, yeni pozisyonunu sağlamlaştırdıktan sonra üst düzey yöneticilerden kimi çıkarması gerektiğini düşünüyordu ki, kapılardan biri aniden açıldı ve biri önüne düştü. "Ah!" Büyük kolları refleks olarak gevşek bir vücudu yakaladığında altın...