Clyde bunu bir ceza olarak kastetmişti ama mavi gözleri altındaki ölümcül bakışla buluştuğu anda Alfa olduğu yerde donakaldı.
Küçük bileğini sarışının kulağının yanına kilitlerken elinin arkasına sıcak gözyaşları damladı ve onu sersemletti. Ryley'i onun gibi iyi ve ağırbaşlı bir Alfa'nın asla yapmaması gereken en kötü şekilde neredeyse cezalandıracağı için birdenbire kendini kötü hissetti.
"Bırak... Bırak beni!" Ryley, kendisinden çok daha güçlü ve iri olan adama karşı direnmeye çalışırken alçak sesle inlerken öksürdü. Sıcak nefesi Clyde'ın bronz tenine sürtünerek, iri yarı adamı garip bir şekilde sakinleştirdi.
Yine de, Clyde elini hemen bırakmadı. Yaklaştı ve Ryley'nin kulağına fısıldadı, "Bana kim olduğunla ilgili gerçeği söylersen, o gece kaçtığın o yaşlı morukla ne istersen yapmana izin veririm."
Az önce duyduğu kelimelerle Ryley'nin gözleri büyüdü. Çenesi biraz düştü, görünüşe göre kelimeleri kaybetmişti.
Clyde yavaşça elinden kurtuldu, sonra sırtı sarışına dönük olarak oturdu. "O burada, onunla tanışmak ister misin?" dedi gömleğini tekrar iliklerken, sadece ilk ikisini iliklemeden bıraktı.
Ryley yırtık pijamasını sıkıca kavradı ve Alfa'nın az önce parçaladığı ince ipeği kavradı. "N... Nasıl yaptın..." Adamın piç kurusunu nasıl bulduğunu sormak üzereydi, ama içgüdüsü ona daha kritik bir soru sormasını söylüyordu, "Onu tanıyor muydun...?"
Clyde cevap vermedi. Yataktan kalktı ve "Yürüyebilir misin?" diye sordu.
"Yürüyebilir miyim?" Sorusuna cevap verilmemesine sinirlenen Ryley alay etti. "Neden onu buraya getirmiyorsun?" Emir verir gibi söyledi.
Clyde bu yanıt üzerine sertleşti, gözlerinde soğuk bir parıltı parladı ama sarışının güzel yüzü hâlâ her zamanki kadar sertti. Nedenini bilmiyordu ama bedeni iradesinden kopmuş gibiydi. Alfa dilini şaklattı ve "Tamam. Onu burava getireceğim" dedi odadan çıkarken.
Reyley'nin alnındaki kaş çatma, adamın sırtının kapının arkasından kaybolduğunu görünce gevşedi. Bunu nasıl açıklayacağını bilmiyordu ama Alfa'nın tepkisinin biraz tuhaf olduğunu hissedebiliyordu.
Ryley adamın daha fazla uzatmadan ona itaat edeceğine inanamıyordu. Sadece bu lüks hapishaneden kaçmanın bir yolunu bulmak için zaman kazanmaya çalışıyordu. Gücü ona geri dönmüştü, bacakları artık gevşek değildi. Ama bunu adamdan sakladı ve hala zayıf olduğunu düşünmesine izin verdi.
Kısa bir süre sonra kapı çarpılarak açıldı ve Alfa öne geçti. Arkasından maskeli bir muhafız geldi, o gece neredeyse Ryley'nin üzerine gelen yaşlı piç kurusunu sürükleyerek yatağın yanına fırlattı.
"Sen...!" Ryley onu görür görmez öfkeden alev alev yandı. Pic kurusunu kendi eliyle boğmak istedi ama Alfa'nın önünde bacaklarını oynatmaması gerektiğini anladı.
"R...Ryley! Ryley lütfen onlara sana hiçbir şey yapmadığımı söyle!" Yaşlı adam, Ryley'nin tiksinti dolu yüzüyle karşılaşır karşılaşmaz yalvardı.
Ryley daha sonra nefesini sakinleştirmeye ve suçluyla yüzleşmeye çalıştı. "Seni tanımıyordum bile ve sana asla haksızlık etmedim, peki bunu bana neden yaptın?"
"Hayır! Yemin ederim öyle demek istemedim! Hiçbir şey bilmiyordum!" Scott yanıtladı. Hayatı için giderek daha fazla korkmaya başladı.
Clyde sadece kenarda duruyordu, keskin gözleri Ryley'nin figüründen hiç ayrılmadı.
Sarışın daha sonra bakışlarını ona kaydırdı ve "Cevabından ancak telefonumu alıp geri bakarsam emin olabiliriz." dedi.
Sarışının cevabını duyan Scott'ın olmayan kaşları, çocuğun ona geçici olarak görme ve duyma yetisini nasıl kaybettiğini hatırlayınca öfkeyle çatıldı. "Seni orospu çocuğu! Bunu Rachel'la planladın, değil mi!" Ayağa kalktı ve neredeyse Ryley'e doğru koştu ama maskeli muhafız hızla zincirini çekti ve onu yeniden dizlerinin üzerine çökmeye zorladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Alpha's Hidden Lover
Romance[ÇEVİRİ] Clyde, yeni pozisyonunu sağlamlaştırdıktan sonra üst düzey yöneticilerden kimi çıkarması gerektiğini düşünüyordu ki, kapılardan biri aniden açıldı ve biri önüne düştü. "Ah!" Büyük kolları refleks olarak gevşek bir vücudu yakaladığında altın...