1.bolum (viviano spiridion)

141 21 160
                                    

Genç çocuk alarmın sesiyle güne gözlerini açmıştı. Çocuk ne kadar uykusuda olsa mecburen kalkıp hazırlanmaya başladı.

Bugun okul olmadığı için işe daha erken gidiyordu. Normalde onun yasindaki gençler haftasonu olduğu için bu saatte uyurken o şuan saat beşte uyanmış işe gitmek için hazırlanıyordu.

Aslında bu işe başlayalı daha bir ay olmuştu. küçük tatlı bir kafede çalışıyordu. Kafenin sahibi tatlı iyimser ve anlayışlı bir insandı.

1 ay önce kendisine kol kanat germiş ona bir ev ve iş vermişti. Karşılıgında ise viviano onun evini temizleyip bakıyordu kadın ondan az bir kira alıyordu. Normalde değerinin çok altında bir kira belirlemişti. İlk iki ay ondan kira almamaya karar vermişti. Aynı zamanda kafesinde iş vermişti.

Viviano 1 ay önce eğer bu kadınla tanışmasaydı nereye gidececegini ne yiyip ne icicekti bilmiyordu belkide çoktan ölmüş olucaktı.

Vivian 1 ay önce olanları hatırlayınca
Vücudunu bir titreme tutu.

Genç çocuk eğer bir ay önce evden kaçmasaydı bu sefer babası olucak o adam tarafından çoktan öldürülmüş olacağını biliyordu.

Bir ay önce berbat bir durumdayken artık hayatı bir düzene girmişti.

Artık düzgün giyebileceği kıyafetleri vardı. Doğru düzgün beslenebiliyor ve bir yere kiilitlenmiş ya da her gün öldüresiye dayak yemek zorunda kalmıyordu.

Evden kaçmak, babası olacak o adamın pençelerinden kurtulmak hayatında verdiği en doğru karardı.

Bir zamanlar babasını sevip ona saygı duysa da her zaman korku ağır basmıştı.

Fakat bir süre sonra babasının ona dokunuşlarının normal olmadığını anlamaya başladı.

Etrafında ki çocuklar babalarını anlatmaya başladıkça aradaki farkı daha iyi kavradı.

Aslında ilk başlarda babası ona bir şeyler öğretirdi. Ama yanlış bir şey yaparsa ceza alırdı dayak yerdi.

Büyümeye başladıkça adam farklı davranmaya başladı. Ona tuhaf bakıyor ve rahatsız edici şekilde dokunuyordu. Yaklaşık on yaşındayken başlayan bu durum on dört yaşına geldiğinde artmıştı ve daha kötü bir hal almıştı.

Neyseki Viviano her seferinde bir şekilde kaçmayı başarmıştı. Sanki bir şey onu bu durumdan koruyordu.

Bu süreçte dövüşmeyi öğrenmeye devam etti. Adam beş yaşından beri ona dövüşmeyi öğretiyordu ama Viviano asla adamı yenmeyi başaramamıştı.

14 yaşında dovusmeyi öğretmeyi bıraktı.Ginede Genç çocuk vakit bulduğu zaman egzersiz yapmaktan ve formda kalmak için çalışmaktan vazgeçmedi. Zaten 14 yaşına gelip babası dovuşmeyı bırakmasını istediğinde bu dokunma olayları başladı. aslında önceden vivianoya tuhaf gelen bir kaç dokunma daha vardı ama asıl her şey 14 yaşındayken başlamıştı.

Bir süre sonra Viviano adamın onun güçlü olmasını istemediğini farketti. Artık ona daha farklı ve kötü bakıyordu. Dayaklar azalmıştı.

Ama adamın tuhaf bakışları ve sebepsiz yere ona dokunması katlanarak devam etmişti. Onun yüzünü okşadığı birkaç zamanda gerçekten bir baba gibi sevdiğine inanmak istiyordu.

Fakat daha sonra parmakları dudaklarına gidince bunun böyle bir sevgi olmadığını anlıyordu.

Viviano bir süre sonra bunun normal olmadığını ve istismar olduğunu anlamıştı. Bunun için polise gidip babasının onu dövdüğünü ve davranışlarını anlattı.

 The missing twin (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin