Viviano onlar odaya gittikten sonra hızla kapıya yöneldi. Tam çıkacağı sırada tekrar adım sesleriyle bu sefer başka bir yere saklandı. o sırada bunlarda bir bitmedi diye içinden geçirmişti.
Viviano perdenin arasından gelen üç öğrenciye baktı. Birinin tıpkı kendisine benzediğini görünce şaşırmışti. Çocuklardan biri sarı saçlı ufak tefekken diğeri uzun boylu siyah saçlı bir çocuktu.
Viviano onların deminki çocuğun yanına gidişini izlerken arkasında duyduğu öksürme sesiyle sıçradı.
Arkasına baktığında siyah uzun saçlı bir çocuk kaşlarını çatmış ona bakıyordu.
Çocuk tam konusacagi sırada viviano yanına gidip susması için ona işaret verdi.
"Derdin ne senin?"
"Sussana bizi duyucaklar"
"Perdeler kapandığı an dışarı ses gitmez ama bunu bana karşı bir şey yapmak için kullanma çünkü aynı zamanda içeride herhangi bir büyü yapılırsa veya hasta olan kişi zarar görürse bayan promfeye uyarı gidiyor."
Viviano kaçmaya odaklanmıştı ki severusun büyüden bahsettiğini farketmemişti.
"Aaa tmm sana zarar vermek gibi bir niyetim yok sadece kısa bir süreliğine beni idare et tmm mı?"
"Burda ne isin var potter bu da yeni oyunlarından biri mi? Şu anda arkadaşının yanında olman gerek miyor muydu?"
"Galiba beni başka biriyle karıştıyorsun"
Severus alayla karşısındaki çocuğa baktı.
Tam bir şey söyleyecekken vücudundaki yaraları görünce kaşlarını çattı. Yüzündeki yaralar çok belli olmuyordu ama dikkatle bakınca boynundaki ve bileklerindeki yaralar belli oluyordu.
"Bak ben potter değilim demin bana benzeyen bir çocuk başka birinin yanına gitti. Belki ondan bahsediyorsundur zaten gecen günkü kızıl saçlı kızda beni o sandı. Sizin derdiniz ne anlamiyorum size neden kimliğim hakkında yalan söyleyeyim."
"Lily'denmi bahsediyorsun?"
"Bilmiyorum onu tanımıyorum neyse artık gitmeliyim"
Severus ona şüpheyle baktı eger şimdi asasini kullanırsa anlaşılacağını biliyordu ama eğer asasız zihinbend yaparsa kimse anlamazdı.
"Bekle bir dakika!"
Çocuk ona baktığında severus gözlerinin içine bakıp zihnine girdi.
Gördüğü bir kaç sahneyle hemen aklından çıktı.Severus yerde kanlar içinde gördüğü çocukla hızla yardım etmek için oraya koştu ama ona yardım edemezdi çünkü bu bir anıydı. Ona yardım edemeyeceğiniz farkında olan severus üzüntüyle çocuğa baktı. Çocuk ona kendi acılarını ve korkularını hatirlatmıştı.
Severus birden açılan kapıyla kendine geldi. 30 yaşlarında bir adam içeri girip çocuğu kucağına alıp götürmeye başladı. Severus hızla onları takip etmeye başlamıştı.
Adam çocuğu bir odaya getirip yatağa yatırdı. Çocuk hafifçe gözlerini açınca adam ona tuhaf bir şekilde dokunup bu senin hatan eğer uslu dursaydın ceza almazdın dedi.
Severus çocuğun gözlerinden akan yaşları görünce onun için üzülmüştü.
Aslında çocuk James potterin küçüklüğüne çok benziyordu ama tek fark James potterın gözleri daha canlıyken bu çocuğun gözleri bomboş bakıyordu.
Çocuk çok zayıftı ihmal edildiği ve tacize uğradığı çok belliydi. Severus o an adamın yanına gidip onu oracıkta öldürmek istedi. O çocuğa izinsizce dokunurken çocuk onu bırakması için yalvarıp ağlıyordu.
Adam sinirle çocuğa vurunca severus gözlerini sıkı sıkı kapadı. Yataktaki hareketlenmeyle severus gozlerini açıp ayağa kalkmış çocukla konuşan adama baktı.
Çocuğa baktığında onu kendine doğru kırgınca baktığını görünce neye uğradığını şaşırdı.
Arkasını dönüp baktığında olanları sessizce izleyen kadına baktı. Bu kadın ne zamandır buradaydı adam çocuğa bunları yaparken neden engellemeye çalışmıyordu.
Severus annesinin de hiç bir şey yapmadığını kendisine hatırlattı bazı insanlar tam bir korkak olabiliyordu.
Adam ayağa kalkmaya calışan çocuğun yakalarindan tutup onu yatağa itti.
"Bu odadan cıkmayacaksın"
Adam sinirle dışarı çıktı tabi kendiyle birlikte kadınına sürüklemeyi unutmadı. Kapı kapandığında içeriden gelen kadının çığlıklarıyla çocuk gözlerini ve kulaklarını kapatıp ağlamaya başladı.
Severus onun yanina gitmek istediğinde anılar birden hızlanmaya başladı. Çocuğun polise gittiğini kimsenin ona inanmayıp yardım etmediği akşamına yediği dayağı ve olanları, adamın onu bağlayıp ona cinsel tacizde bulunduğunu, neyseki çocuğun son anda kurtulup kaçtığı görüntüleri gördü.
Severus gördüğü şeylerle gözyaşlarını tutamamıstı. Karşısındaki çocuğun pottera benzemesi umurumda bile değildi sadece ona yardım edebilmeyi diledi. Sanki ona bakmak aynaya bakmak gibi hissettiriyordu.
Severus birden çocuğun anılarından hızla çıktı. Gördüğü şeylere şok olmuştu.Gencin nefes alışverişi hızlanmaya başlamıştı. O adamın yaptıklarını görmek kendi babasını hatırlatmıştı ama son gördükleri aynı olmadığını anlamasını sağlıyordu o-o adam karşısındaki çocuğu taciz etmişti. Eğer o gün kaçamasaydi belkide cocuk- severus hızla başını iki yana sallayıp kendine gelmeye çalıştı.
Severus kendine geldiğinde yerde kriz geçirmenin eşliğinde olan çocuğu görünce hızla ayağa kalkıp ona yardım etmek için yanına gitti.
Çocuğa kalkmasi için yardım etmek istesede çocuk geriye çekilip çığlık atmaya başladı.
"Dokunma bana uzak dur seni pislik"
Severus ne yapacağını bilemez şekilde karşısında ki çocuğa baktı şu an çocuğun bu durumda olması onun suçuydu buna sebep olduğu için kendini kötü hissetmişti.
Severus çocuğun durumunun iyi olmadığını anlayınca hızla dışarı çıkıp madam promfeyi çağırmıştı.
Sevrusun telaşlı sesi hem yetişkinlerin hem de çapulcuların dikkatini çekmişti.
O gün severus hiç yapmaması gereken bir şey yapmıştı. Çocuğa o berbat anılarını istemeden tekrar etmesine sebep olmuştu.
☆☆☆
Bölüm nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi günler
Bu sefer bölüm biraz kısa oldu ama burra bitmesi gerekiyormuş gibi hissettim.
762 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The missing twin (Harry Potter)
Fiksi PenggemarYa James potterın yıllar önce kaybolan bir ikizi olsaydı herkes onun öldüğünü düşünüyordu ama birden hogwartsta yaralı bir şekilde beliren James pottera tıpa tıp benzeyen biri ortaya çıktığında potterlar için her sey degismeye başlıyor. ‼️uyarı: şid...