Viviano yolda yürürken hatırladığı geçmişi unutmak için başka şeyler düşünmeye çalıştı. En sonunda bunu başaramayınca adımlarını saymaya başladı.
Genç çocuğun yolda yürürken dikkati dagılmıştı tam karşıdan karşıya geçeceği zaman bir araba hızla ona doğru geliyordu ama çocuk o kadar düşüncelere dalmıştı ki bunu farketmemişti.
Arabadaki adam çocuğu farkedince kornaya bastı ama çocuk dikkat etmemişti.
Viviano tam başını kaldirmiştiki biri onu tutup kenara çekti. Çocuk şaşkınlıkla onu kenara çeken adama baktı.
"Bay Jonathan burda ne işiniz var neler oluyor?"
Adam tek kaşını kaldırıp çocuğa baktı.
"Asıl senin yolun ortasında ne işin var evlat az kalsın sana araba çarpıyordu ama bunun farkında değilsin gibi gözüküyor"
Çocuğun gözleri kocaman açılmıştı. A-araba mi? Dedi. Korkuyla bay Jonathan iç çekip çocuğu ilerdeki banka yönlendirdi. Çocuğu banka oturduktan sonra burda bekle sana şu alıp gelicem dedi. Çocuk başını sallayıp adamın gidişini izledi.
Bay Jonathan bayan martanın kafesine gelen müşterilerden biri adam 2 günde bir kafeye gelir zaten evide yakın olduğu için genelde çalışmak için bayan martanin kafesine geldiğini söylemişti.
Bay Jonathan kibar ve iyi biriydi. İnsanlara kibar davranırdı. Bir keresinde viviano onun üstüne yanlışlıkla kahve dokmuştu ama bay Jonathan ona kızmak yerine korkuyla titreyen vivianoyu sakinlestirmişti.
Bay Jonathan her siparişi ödediğin de vivianoya bol bahşiş birakmayi unutmuyordu. Viviano İlk başta ondan korkmuştu. Kafeye ilk geldiğinde sert bir yapısı vardı ama zamanla onun korkutucu değil sert bir mizacı olduğunu ve iyi kalpli biri olduğunu anlamıştı.
Viviano ayak seslerini duyunca başını kaldırıp ona doğru gelen adama baktı.
Adam yanına oturup çocuğa suyu verdi. Çocuk suyu içtikten sonra adam onun sırtını sıvazlayip iyi misin diye sordu. Çocuk adamın elinden kaçıp başını sallayıp iyi olduğunu söyledi.Bay Jonathan çocuğun tepkisine kaşlarını catmıştı ama çocuğa farkettirmeden hemen yüz ifadesini duzeltmişti çocuğun böyle durumlarda korkması dikkatini çekmişti bundan sonra daha dikkatli olmaya karar verdi
Bay Jonathan ayaklanıp hadi bakalım benimle gel seni iş yerine bırakayım dedi.
" gerek yok ben-"
"İtiraz istemiyorum, eğer seni tek gonderirsem içim hiç rahat etmez arabam hemen şurda hadi gidelim. "
Viviano başını sallayıp ayağa kalktı.
İkisi arabaya binip yola çıktılar. Viviano uykusuz olduğu için başını koltuga yaslayıp biraz gözlerini dinlendirmek için kapattı.☆☆☆
Viviano saçlarına dokunan ellerle korkuyla gözlerini açtı. Yanında o pisliği görmeyi beklerken baj Jonathanı gördüğü için rahatlamıştı ama hızla elinden kaçırmaktan kendini alamamıştı. Vivano yetişkin erkeklere karşı bir korku besliyordu Bay Jonathana karşı ilk zamanki kadar korkuyla yaklasmiyordu ama ginede tepkiliydi.
"İyi misin seni korkutmak istememiştim"
"İyiyim ben uyuyakalmışım sizide rahatsız ettim kusura baymayın"
Adam karşısındaki sevimli çocuğa gülümsedi.
"Rahatsız olmadım hem senin gibi sevimli bir çocuktan kim rahatsız
Olurki?"Viviano sözlerinden rahatsız olmuş bir şekilde kıpırdandı adamın kötü bir niyeti olmadığının farkındaydı ama ginede yetişkin erkekler onu korkutuyordu. Ona iltifat ettiklerinde ya onun gibi düşünüyorlarsa ya ona onun baktığı gözle bakıyorlarsa diye korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The missing twin (Harry Potter)
FanfictionYa James potterın yıllar önce kaybolan bir ikizi olsaydı herkes onun öldüğünü düşünüyordu ama birden hogwartsta yaralı bir şekilde beliren James pottera tıpa tıp benzeyen biri ortaya çıktığında potterlar için her sey degismeye başlıyor. ‼️uyarı: şid...