Ma én és a barátnőm éppen csak ültünk a kanapén és a tv-ben valami nagymamás dráma filmet néztünk. ( tudom fura szokásunk de szeretünk közösen kiakadni a drámai filmeken, hisz mind a ketten utáljuk a drámázást ) De a nagy csöndet megzavarta egy hatalmas ricsaj...Az ajtónkon valaki nagyon dübögött.
-Kinyitom...-mondtam fáradtan, hisz lehetett vagy reggel 9 óra.
Oda sétáltam az ajtóhoz és egy kis megérzésből tudtam ki az. Kinyitottam az ajtój és igen! Pont az az ember állt ott akire gondoltam! : Kim Taehyung másnéven V a BTS- ből.
-SZIA NINI!!! -ölelt meg.
-Hogy vagy ilyen hiperaktív korán reggel? -kérdeztem meg miközben vissza öleltem.
-Hanni???? -kérdezte.
-Bent van a nappali- -akadt meg a szavam mert a fiú már rohant is a nappaliba.
-HUGIIIIIIIIIII!!!! -ugrott rá barátnőmre és adott egy puszit a homlokára.
-Jajj V! Mit keresel itt?! -kérdezte átölelve Haneul.
Leültem én is a kanapéra melléjük.
-Szóval. Azért jöttem ide, mert Jungkook-al és Jimin-el beszéltünk arról, hogy...-nézett mélyen a szemünkbe.
-Hogy? -kérdeztem fáradtan.
-Hogy odaköltözhetnétek hozzánk!!! -pattant fel és ugrándozott.
-Mi??? Figyu már régóta meg akartam ismerni a fiúkkal!!! De átköltözni....Nem is tudom-
mondta barátnőm.-Én csak Sugával nem akarok megismerkedni! Ha ő elköltözik onnan akkor felőlem mehetünk. -néztem V-re
-Te sosem mosolyogsz? -nézett kérdően rám Tae.
-Nem szokása mosolyogni V...- válaszolt helyettem is Hanni.
Bólintottam majd kimentem a konyhába főzni egy kávét magamnak.
Átköltözni? De most komolyan... Haneul úgyse fog beleegyezni.
Amikor odaültem a kis fotelünkre és elkezdtem iszogatni a kávémat, láttam a barátnőm arcán, hogy elmosolyodik.
-Selina! Csomagolunk! - nézett rám mosolyogva Hanni.
Sokkolt fejjel néztem rá, miközben Taehyung már öröm táncot járt.
/2 perc múlva/
Miutan megittam a kávémat fölmentem csomagolni a ruháimat, kacatokat meg minden egyéb dolgokat ami csak volt a szobámba. A barátnőm belépett a szobámba és már bőröndel a kezébe várt rám.
Haneul ruhája:
Az én ruhám:
YOU ARE READING
Amygdala (Suga ff.)
FanfictionSelina és Haneul legjobb barátnők, már egy jó ideje. Haneulnak a bátja Kim Taehyung. Tae-ból egyszer csak kitört, hogy a lányok költözzenek hozzájuk..