• ♡ 9 ♡•

16 0 1
                                    

Még mindig Selina szemszöge:

1 óra múlva.

Jungkook és V nagyban játszottak Mokával míg Jin főzte az ebédet. Rm a különféle lapokat írta alá, Hobi pedig koreogrfiát tanult fent a szobájában. Sajnos a Levegő és a Ribi is hazajöttek, ebben a másodpercben.

-Na helósztoook! Jini baba kész van már az ebéd? Éhes vagyok!!! Kérem az ételt most! -és még nem is az, hogy Jini babának hívta, de csettintgetett, hogy hozza oda neki.

-Jin nem a személyi csicskád -szólt oda neki Rm

-Na te ne beszélj Rap szörny! -vágott vissza neki, és azt hitte menő

-Sooya képzeld el most hívtak! A szemetes az!!! Kéri vissza a hulladékot! -forgattam meg a szemem és mosolyogtam rá.

-Suga macim te is hallottad mit mondott ez a ribanc?? -mondta elvékonyított hangon Sooya

- "sUgA MACim tE is HALLottAd mIT mondoTT Ez a riBANC??" -figurázta ki Kookie

-Jungkook ügyes voltál! -súgram oda neki, majd lepacsiztunk

-És mi az a kutya? -szólalt meg a levegő

-FUUUJJJ!!! ALLERGIÁS VAGYOK A KUTYÁKRA!!! CSAK A FEHÉR KIFINOMÚLT MACSKÁKAT SZERETEM!!! -undorodott el Sooya

-Én meg mindjárt TŐLED leszek allergiás ha nem fogod be! -üvöltött oda Sooyának Jin a konyhából

-Miért utáltok..-mondta pi**ás hangon.

Erre mindenki csak ennyit mondott:

...

Amikor Suga megpróbált leülni mellém, egyből felálltam és kimentem a konyhába Jin-hez. Ott segítettem neki egy picit a főzésben és megmondta, hogy tök jó vagyok az ilyen ételes szakmában. Én csak mosolyogtam egyet és folytattam a főzést. De hirtelen eszembe jutott valami.

Ma van az a nap...AZ A NAP!!! AZ A NAAAAPPP!!!

-SRÁCOOOOK!!!! -futottam ki a nappaliba

-Mi az? -kérdezte Suga

-Ki a f*sz kérdezett pont TÉGED! Amúgy csak tudd kedves drága LEVEGŐ, hogy hozzád és drágalátós barátnődhöz nem beszélek!!!
SOHA!!! Tehát..-fordultam vissza a többiekhez miután leüvöltöttem Sugát. -Ma van a nagy nap!!! Este, pontban éjfélkor lesz kiadva Haneul és Jimin magazina! Holnap el kell mennünk és megvenni őket!!! -kezdtem el pattogni örömömben

-Juhuu! Te te ezt honnan tudtad? -kérdezte Jhope

-Tudod kutakodtam elővettem a kémkedős képességeimet, és megtaláltam a modell ügynökséget ahol van a két drága emberünk...Tehát minden nap néztem az oldalukat, és pont tegnap előtt olvastam, hogy ma rakják ki őket!!! Mármint már ma készen lesznek ilyen dél fele, és elkezdik szállítani különféle országokba! Éjfélkor jön meg ide Seoul-ba!!! -hadartam el egy levegővétellel.

A fiúk is megörültek.

Így már boldog a napom!! Kár, hogy nem tudunk irogatni, de legalább a magazinokat láthatom!! Megnézthetem, hogy a barátnőm mit produkált!! Ezazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (zzzzzzzzzzzz)

Amikor Jin elkészült a főzéssely egyben a tálalással, hallotuk, hogy az ajtó zárul és kedves pár elmegy.

Már megint hova mennek? Mindegy...Nem megyek utánuk...Nem nem nem....

Hirtelen, eszembe jutottak a történtek, és elszédültem. Nagyon rosszul éreztem magam. Hirtelen éreztem újra azt az ézést amikor égettem magam és olyan volt mintha most újra megtörténne minden.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Amygdala (Suga ff.)Where stories live. Discover now