• ♡ 2. ♡ •

39 3 0
                                    

-Mit akarsz? -kérdeztem undorott fejjel

-Nézz levegőnek. -mondta Suga

-Nyugi ezzel nem lesz baj. Most pedig takarodj a szobámból LEVEGŐ!!! -mosolyogtam egyet halálosan, mire ő kiment és maga után becsapta az ajtót.

Már elmondtam neki, hogy levegő lesz akkor én neki miért NEM vagyok LEVEGŐ?!

Miközben pakoltam ki egy dobozból, megtaláltam egy füzetet...A régi naplóm volt...Utolsó bejegyzések:

2005. 07. 30

Ma volt a szülinapom és megünnepeltük!!! Elmentük a fiúkkal az egyik kedvenc parkomba ahol a cseresznyefa alatt volt a tortám! 6 éves lettem és csokis volt a tortám!!! Sajnos Kookie nem tudott eljönni de nem baj mert még amúgy is nagyon kicsi.

2005. 07. 31

Ma anyu azt mesélte, hogy a fiúknak el kell menniük egy időre...Remélem hamar hazaérnek!

2006. 12. 06

Még mindig nem jöttek vissza a fiúk...Haneul-ék is oda költöztek mint ahol Jimin-ék laknak...Egyedül vagyok...

2007. 03. 23

Haneul visszaköltözött a családjával Seol-ba! Azt mesélte hogy valószínüleg nem fogja soha többé Jimin-t látni. Hát én azt remélem hogy Sugával nem fogok soha többé találkozni. A többiek viszont nagyon hiányoznak......

Ez volt az utolsó bejegyzés. 8 éves voltam mikor befejeztem ezt a naplót és elraktam...Most hogy így újra együtt vagyunk a fiúkkal lehet, hogy újra elkezdek írni ebbe a naplóba.

-SELINA!!! KÉSZ A VACSI!!! MÁR CSAK RÁD VÁRUNK!!! -ordította fel Jin.

-Egy pillanat!!! -kiabáltam.

Gyorsan elraktam az éjjeliszekrényem fiókjába a naplót és már futottam is le vacsizni. Mikor leértem tátott szájjal néztem az asztalra. Minden féle kaja volt rajta! Bibimbap, Kimchi, Ramen, Sushi és még minden IS!!!

Gyorsan elvettem egy tál Ramen-t és egy fekete evőpálcikát. Már tömtem is be a számba az egészet.

-Azta lányok lassítsatok a végén megfulladtok! -szólt rám Rm.

Haneul-ra néztem és ő ponotsan ugyanezt csinálta.

-Bocsi csak nem nagyon ettünk ilyen finomat már 5 éve legalább!!! -miután befejeztem mondatomat tovább ettem.

-De nem 5 éve laktok ketten? -kérdezte Hobi

-De csak Mc'Donalds-ot rendeltünk minden este ebédre meg vagy vagyasztott dolgokat ettünk vagy ugyanúgy Meki. -Mondta Hanni.

A többiek csak röhögtek ezen és egy idő után, majdnem megfulladtunk....

-Hát...Az én főztömnél nincs jobb!!! -dicsekedett Jin.

Nem is tudtam hogy Jin ilyen jól tud főzni! Ennyi idő alatt enyi kaja teljesen egyedül?!

Emlékszem még amikor kicsik voltunk én 6, Jin pedig 11, elkezdett kotyvasztani valamit a konyhába és úgy tett mintha valami konyhai műsorban lenne. Én ott ültem a konyhapulton és néztem mit csinált. Amikor megkóstolta mit főzött hááát...Egyből kiköpte én meg csak nevettem.

/vacsi után/

Fent a szobámba voltam és a BTS-től a Pied Piper-t hallgattam. Kb 2 perc sem telt el de a barátnőm már törte be az ajtómat, hogy átjöhet e. Kinyitotta az ajtót és lehuppant mellém az ágyra.

Amygdala (Suga ff.)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora