Felix odasında bağıra bağıra şarkı söylüyordu.
"KAR-MA KARMA BOM DİGİ DİGİ BOM BOM BOM BOM"
Minho odaya bir anda daldı. Lix abisinin geldiğini bile duymadı. Minho müziği kapatınca kulaklığı çıkardı ve Minhoya döndü.
"Efendim hyung."
"Birdaha müziğin sesini bu kadar açma. Jisung geldi seni bekliyo. Dışarı çıkcakmışsınız."
"Sende gelsene. Takılırız."
Minho çok sevinmişti. Hem Jisung vardı hemde ne zamandır dışarı çıkmıyordu. Ama daha çok Jisung için sevinmişti.
"Olur. Hemde ne zamandır dışarı çıkmıyodum."
"Tabii canım zaten Jisung var diye gelmiyosun. Ne zamandır dışarı çıkmadığın için geliyosun."
Felix gülmüştü. Minho da hafif sırıtmıştı.
"Hyung sen git üstünü giy. Bende giyineyim çıkarız."
"Oldu bil."
Felix üstüne siyah bol bir tişört ve altınada mavi bol jean pantalonunu giymişti. Pantalonunada zincirini yakmıştı. Tişörtünün bir kısmını pantalonunun içine koymuştu. Jisung'un yanına gitti. Jisung Felixi görür görmez sarıldı. Sanki yıllardır konuşmuyolardı.
"Hannie nereye gidiyoruz?"
"Ayaklarımız nereye götürürse."
"Abimde gelse sıkıntı olmaz değil mi?"
Jisung bir anda kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı. Felix Jisung'un en yakın arkadaşı olduğu için tüm sırlarını biliyordu. Jisungda abisini seviyordu ama söyleyemiyordu.
"Niye olsun canım. Gelsin."
Minho'nun odasının kapısı açıldığında ikili o tarafa doğru döndü. Jisung sesli bir şekilde yutkunmuştu. Karşısındaki beden üstüne mavi bol bir tişört altına ise beyaz bir pantalon giymişti. Jisung gözlerini Minhodan alamazken Felix Jisungun haline sırıtmıştı. Minhoda Jisunga bakıp sırıttı.
"Ne oldu Jisung?"
"Ha?"
"Ne oldu diyorum. Yiyecek gibi bakıyosun."
"Bişe olmadı."
"O zaman neden öyle bakıyorsun?"
Jisung cevap vereceği anda Felix konuyu değiştirmişti.
"Bizim gruptan gelecek varmı?"
"Ha evet. Hyunjin gelecekti."
Felixin gözleri parlamıştı. Sevgiliside geleceği için mutluydu. Evden çıktılar ve Hyunjini almak üzere yola çıktılar.
...
Hyunjin bir yandan telefona bakıyor bir yandansa çocuklar geliyormu diye bakıyordu. Felix sevgilisini görür görmez üstüne atlamıştı. Hyunjin Minhodan biraz utansada Minhonun birşey demeyeceğini biliyordu. Felix Hyunjin'e sımsıkı sarılmıştı. Hyunjinde ellerini Lixin beline doladı ve sarıldı.
"Eee nereye gidiyoruz?"
Hyunjinin sorusuna cevap vermek için Jisung dudaklarını araladı.
"Sahile gideriz. Size uyar mı?"
"Uyar tabii ki dimi?"
"Uyar uyar."
Sahile doğru yürümeye başlamışlardı. Felix Hyunjin'in koluna girmiş sımsıkı tutuyordu. Jisungda Minhoya yavaş yavaş yanaşmaya başlamıştı. Minho fark edip yanaşıyordu tâki o gelene kadar...
______________________________________Azıcık meraklanın.
Umarım beğenmişsinizdir...Çok tatlı yiiaağğğ
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Sizde diğer bölüm nasıl olsun?