°5°

10 1 0
                                    

Kapıyı açtı ve merdivenlere doğru ilerledi. Hızlıca inmeye çalıştı ama ayağı merdivenlere takılıp düşdü.

"ANASINIIII AĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞĞAĞĞAĞAĞ"

Minho bağırdığında hemen Jisung arkasına döndü ve yüzü kanayan sevgilisine baktı. 

"MİNHOO AŞKIM İYİ MİSİN?"

"İyiyim güzelim, iyiyim."

"Dudağın ve kaşın patlamış ama"

"Güzelim önemli değil"

"Nasıl değil ya. Bekle ben pansuman için malzemeleri getireyim"

Jisung hemen gazlı bez ve antiseptikler getirdi ve pansuman yapmaya başladı.

"Ahh"

"Acıttım mı özür dilerim?"

"Birazcık olabilir"

Jisung pansuman yapmayı bitirdi ve mutfağa doğru yöneldiler.

...

Minho işe gitmişti ve Jisungda evde yalnız kalmışdı. Felix okula gitmişti ve diğerleride evlerine dağıldı. Jisung Minhoya yazdı.

"Minho naptın. Yaraların biraz daha iyi mi?"

Minho hemen cevap verdi.

"Yaralarım iyi sen naptın. Evde sıkılmadın mı?"

"Çok sıkıldım."

"Buraya gel istersen."

"Gerçekten mi."

"Eee gerçekten."

"Çıktım geliyorumm."

"Tamam gel. Özledim seni."

"Bende."

Jisung hemen hazırlandı ve hastaneye doğru yol aldı.

...

"MİNHOOOOOOOMMMMM"

"GÜZELİİİİMMMM"

Jisung Minhonun üzerine atladı ve yanağına birsürü öpücük kondurdu. Sanki yıllarca görüşmemişlerdi.

"Seni çooooooook özledimmmm"

"Bendeeee"

______________________________________

Yazarcığınız yazıcak bişe bulamadı ağlicam. Neyseeeee siiiiz minsungı sevin. Kesinlikle peçete zoruyla sevdirtmiyorum. Bu ficede ya yorum ve oy atarsınız yada havada bulut sen bu fici unut.

Yazarcığınız yazıcak bişe bulamadı ağlicam. Bu yüzden kısa oldu üzgünüm. Neyseeee siiiiz minsungu sevin. Kesinlikle peçete zoruyla sevdirtmiyorum. Bu ficede ya yorum ve oy atarsınız yada havada bulut siz bu fici unutun.


Sabah sabah bölüm attım kıymetimi bilin ayol. Neyseeeee sonraki bölümde görüşürüz...

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

° 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓘 𝓙𝓾𝓼𝓽 𝓡𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓨𝓸𝓾 ° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin