"MİNHOOO!"
Müzik yüksek sesle çaldığından duymamıştı. Biraz daha bağırınca duyacağını düşündü ve düşündüğünü yaptı.
"MİİİİNHOOOOOOOOOOOO!"
Düşündüğü gibi duymuştu. Güzeline doğru baktı ve kafasını 'ne oldu?' anlamında salladı. Jisungda eliyle 'gel gel'
yapıyordu. Minho, Jisungun yanına gitti."NE OLDU GÜZELİM?"
"SENİ ÖZLEDİM, HİÇ YANIMA GELMEDİM PARTİDEN BERİ"
"GÜZELİM BENİ Mİ ÖZLEMİŞ"
Jisung kafasını evet anlamında salladı. Minho, Jisungun arkasına geçip belinden sarıldı (çocuğun beli yooook)Minho Jisungun boynuna uzanmış kokusunu içine çekiyordu. Jisung kendinden geçmişti. Bir anda müzik değişti ve herkes dans etmeye başlamışdı.
"Bu dansı bana lütfeder misin güzelim?"
"Elbette"
Jisung Minhonun uzattığı eli tutmuştu. Minho ellerini Jisungun beline yerleştirdi (olmayan beli) Jisungda ellerini Minhonun boynuna dolamıştı. Dans etmeye başladılar. Bu sırada Seungmin ve Chanda dans ediyordu.
"Seungmin"
"Efendim"
"Beninle birlikte olduğun için mutlu musun?"
"Bu nasıl soru. Tabii ki mutluyum. Sen benim zor zamanlarımda yanımda oldun."
"Seni seviyorum"
"Benim sevdiğim kadar sevemezsin"
Seungminin dediğini gülmüşlerdi. Chan belimden tutmuş, alınlarını birbirlerine dayamışlardı. Sakince dans ediyolardı. (Ağlamıyorum gözüme chanmin kaçtı)
...Saat çok geç olmuştu. Minho işe gideceği için uyuması gerekiyordu. Jisung ile birlikte odaya çıktılar. Minho üstünü değiştirdi ve yatağa uzandı. Jisungda yanına uzandı ve Minhoya sarılarak uyudu.
...
Jisung kahvaltıyı hazırlamak için kalktı. Mutfağa gittiğinde Felix, Jeongin ve Seungmin kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı bile.
"Jis sen git Minho hyungu uyandır"
"Tamam, sizde hyungları uyandırın"
Kafalarını sallamışlardı. Jisung odaya çıktı ve Minhoyu uyandırmak için yatağa yöneldi.
"Minhom kalk hadi. İşe geç kalcaksın"
"Tamam güzelim"
Minho kalktı ve üstünü giydi. Aşağı inmek için kapıya yöneldi.
______________________________________
Ben geldiimmm bölüm çok kısa oldu. Diğer bölümde görüşürüz.
Minhoyu sevmemek için bi sebep söyleyin. Sevilmezmi buu.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐