°FİNAL°

10 2 11
                                    

Minho Jisungu kıcağına aldı ve kanepeye yavaşca bıraktı.

"Güzelim sana bişe demem lazım"

Jisung Minhonun ne diyeceğini çok merak ediyordu.

"Tamam Minhom dinliyorum"

"Güzelim ben bir ömür boyu seninle olmak istiyorum. Benimle evlenir misin?"

Jisung Minhonun dediği şeyle ani bir şok geçirdi. Kendini hemen toparladı ve konuşmak için ağzını araladı.

"Mi-Minho s-sen ciddi misin?"

"Sence?"

"EVEEEEEEET"

Minho aldığı cevapla ayağa kalktı ve Jisıngu kucağına alıp döndürdü.

"Minho yavaş"

Minho döndürmeyi bıraktı ve yüzüğü Jisungun parmağına taktı.

"Minho bu yüzük çok güzel"

"Senden güzel olamaz"

...

Minho ve Jisung hastaneden çıkmış eve gidiyolardı. Çok sessiz bir ortamdı. Jisung her zaman yüzüğüne bakıp duruyodu Minhoda onun bu haline gülüyodu. Eve geldiler ve kapıyı çaldılar. Kapıyı Felix açtı.

"Hyunglarım hoşgeldiniz"

"Hoşbulduk Lix"

İçeri geçtiler ve oturdular. Hyunjinde gelmişti. Evleneceklerini söyleyeceklerdi ama diğerlerinede haber verdiler ve gelmelerini beklediler.

...

"Hyung söyle artık ne oldu?"

Herkes gelmişti ve artık açıklamanın zamanıydı. Merakla bekliyolardı. Minsung çifti göz göze geldiler ve güldüler. Bir anda ikisininde dudakları aralandı ve aynı anda
"BİZ EVLENİYORUUUUZ" dediler. Herkes onlara şok içinde bakıyolardı. Ağızlerı açık kalmıştı.

"Gerçekten mi?"

"Hıhı"

"YİİİİAAAAAĞĞĞĞĞ ÇOK GÜZEEEEEEL"

"Çok sevindim"

"Tebrikler"

"Teşekkürler"

...

Düğün günü gelmişti. Damatlar hazırlanıyordu. Jisungu Seungmin, Felix ve Jeongin hazırlıyordu. Minhoyu ise Chan, Hyunjin ve Changbin hazırlıyordu.

"Lix ben çok heyecanlıyım"

"Sen evleneceksin ama ben senden daha heyecanlıyım bana noluyoooo"

Gülüşmeye başladılar. Minhoda aynı hissediyordu. Mutlu ve heyecanlı. Hayatının anlamıyla evlenecekti. Güzeli artık eşi olacaktı. Herkes hazırdı. Jisung Minhonun koluna girmişti ve nikah masasına doğru ilerliyolardı. Minho Jisungun sandalyesine oturtdu ve kendide oturdu.

"Siz Lee Minho hiçkimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan Han Jisungu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"EVEEEETT"

"Siz Han Jisung hiçkimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan Lee Minhoyu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"EVEEEEETT"

______________________________________

Final ile karşınızdayım. Yazıcak bir konu bulamadım o yüzden final oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Kısa oldu biraz ama. Ek bölümler gelebilir.

Yeni ficde görüşürüz...

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

🎉 ° 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓘 𝓙𝓾𝓼𝓽 𝓡𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓨𝓸𝓾 ° hikayesini okumayı bitirdin 🎉
° 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓘 𝓙𝓾𝓼𝓽 𝓡𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓨𝓸𝓾 ° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin