Minho ve Jisung sevgili olalı neredeyse 3 ay oluyordu. Çok mutlulardı. Hergün konuşuyor, hergün buluşuyor, hergün aynı evde kalıyorlardı neredeyse. Yine o günlerden biriydi. Felix evde bir parti yapmak istiyordu. Minhoda izin vermişti tabii ki. Felix, hemen alılverişe çıktı çünkü bugün yapacaktı partiyi. Hyunjinin yanına gitti sevgilisi ile birlikte alışveriş yapmak istiyordu.
...
Hyunjinin kapısının önüne gelmişti kapının ziline bastı ve açılmasını bekledi. Biraz bekledikten sonra kapı açılmıştı fakat açan sevgilisi değildi. Bir kızdı, beni aldatıyor muydu. Arkasından Hyunjin geldi."Abla kimmiş?"
Abla mı?
"Felix."
Adımı nerden biliyordu.
"Hyunjin şey ben çarşıya çıkacaktım alışveriş yapmak için sende gelirmisin diye sormaya gelmiştim."
"Gelirim tabii ki. Sen içeride bekle bende üstümü giyeyim."
Felix kafasını tamam anlamında salladı. O sırada sevgilisinin ablası ona bakıyordu.
"Hyunjin senden çok bahsetti Felix. Özür dilerim kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Yunjin. Hyunjinin ablasıyım."
"Memnun oldum efendim."
"Abla diyebilirsin."
"Tamam abla."
Hyunjin gelmişti. Üstüne beyaz bir tişört ve altına kot pantolon giymişti. Saçının yarısını toplamıştı alnının önünde birkaç tel saçı vardı. Büyüleyici görünüyordu. Felix ona bakarken gözlerini alamadı.
"Bakıyorumda hemen kaynaştınız."
"Öyle oldu."
"Gidelim mi?"
Felix başını olumlu anlamda salladı. Yunjinle vedalaşdı ve çıktılar. Çarşıya dopru yürüyolardı.
"Neden bana ablan olduğunu daha önce söylemedin?"
"Bilmem."
"Ablan çok tatlı keşke daha önce tanışsaydık."
"Öyledir."
...
Alışverişi yaptıktan sonra eve doğru yürümeye başladılar. Birsürü şey almışlardı. Neredeyse 20 poşet vardı. Zar zor taşıyolardı. Eve geldiklerinde kapıyı Minho açtı. Yemek yapmıştı Minho. Onun yemeğini herkes severdi. Bir doktor bu kadar güzel yemek nasıl yapardı aklı almıyordu.
"Hyung yine donatmışsın masayı."
"Çok güzel duruyolar. Ne zaman yiyeceğiz peki?"
"Jisung gelince yeriz."
"Tamam."
"Siz neler aldınız bu kadar?"
"Parti yapacağız ya hyung. Partiler güzel olmalı sonuçta parti."
"Kaç won tuttu peki?"
"247.356 won"
"Çok pahalı."
"Bir kereden bişe olmaz hyung."
"İyi, tamam."
Felix abisinin üzerine atladı. Minhoda ona sarıldı. Tam bu sırada kapı çaldı ve Hyunjin kapıyı açtı. Gelen Jisungdu. Elinde poşetler vardı. Hyunjin hemen elindeki poşetleri aldı ve mutfağa götürdü.
"Çok güzel kokuyo."
"Kim yaptı acaba?"
"Minho eline sağlık çok güzel olmuş."