Hades Rivera
Speram sa fie o halucinatie de la droguri, sa nu fi fost atat de nebuna incat sa fi intrat chiar in cusca leului. Am privit-o cum se apropia sfios de masa, arata exact ca o gazela, gata sa fie nimicita. Si cam asta era acum, nici nu realizeaza cu cine se afla in camera in momentul asta. Mi-am luat privirea de pe ea, incercand sa nu fac evident disconfortul meu subit, dar evident ca Nate ranjea ca o hiena. Idiot perspicace ce esti. I-am analizat privirea lui Cain, sperand ca el sa nu acorde prea multa atentie noii noastre ospatarite, dar era ca o nenorocita de minge disco, atragea atentia oricui. Gandul asta m-a facut sa imi intorc capul catre blondul de langa mine, Black nu era deloc subtil cu modul in care o analiza pe Blaze. Mi-am strans pumnii instinctiv la gandul ca el chiar e interesat de ea, la dracu cu el. Peste cadavrul meu ajungi tu la ea amice. Blaze a asezat sticla de whiskey si frapiera pe masa, puteam sa vad cum tremura, deci nici ea nu se simte bine in situatia asta. Ce naiba o fi fost in mintea ei?
- Nu fi rusinoasa frumoaso, apleaca-te mai mult. Axel s-a lasat pe spate relaxandu-se pe canapea, ochii i se plimbau pe fundul lui Blaze. La dracu cu uniformele astea.
- Oh haide Black, te comporti de parca nu ai mai vazut femei. Ii multumeam mental lui Nate, pentru ca daca as fi zis eu ceva, sigur se ajungea la sange.
- Nu asa frumoase si inocente. Imi venea sa il dau cu capul de masa in momentul asta. Blaze s-a indreptat dupa ce a aranjat totul pe masa si puteam vedea zambetul ala fals de la un kilometru.
- Multumesc Roxy, poti pleca acum. Trebuia sa ii gasesc un mod de iesire, eu sunt seful pana la urma, face ce ii spun. Sau ma rog, ar trebui sa faca ce ii spun, pana acum nu a functionat. Totusi de data asta, sper sa asculte, pentru binele ei.
A dat din cap si s-a indreptat spre usa, imediat ce a iesit Axel a fluierat. Se comporta ca un animal salbatic, daca nu as sti mai bine, chiar as crede ca e prima femeie pe care o vede.
- Ma bucur sa te vad asa plin de viata Axel, inseamna ca nu trebuie sa imi fac griji in legatura cu partea ta din intelegere. Cain readuce discutia la afacerile noastre, ceea ce ma bucura enorm. Uneori obsesia lui legata de afaceri e de ajutor.
Blaze Jones
Am mers mai mult impiedicata pana la camera frigorifica. Nu numai ca o sa fiu data afara din cauza asta, dar am mai fost si inspaimantata in draci. Stiam ca barbatii sunt slinosi, mai ales oamenii de afaceri, dar tipul ala chiar intrece orice nesimtit am intalnit eu pana acum. Parca sampania de Marti nu a fost asa mare lucru. Am deschis usa camerei si Marco, sau cum naiba l-o chema in realitate a iesit in fuga. Era putin palid dar daca a reusit sa fuga de acolo, inseamna ca e ok. S-a oprit la ceva distanta de mine si s-a incruntat.
- Imi pare rau pentru...asta.
- Iti pare rau? O sa iti para cu adevarat cand o sa ii spun domnului Rivera ce ai facut. Nu a asteptat sa mai spun altceva, s-a intors cu spatele la mine si a plecat.
Toata seara am incercat sa evit partea pe care se afla camera lor privata, la un moment dat i-am vazut iesind, probabil au plecat, dar tot nu am vrut sa risc intalnirea cu nesimtitul ala din nou. Era deja 5 dimineata cand clubul s-a golit in sfarsit, am curatat mesele impreuna cu ceilalti, mai putin Marco, care probabil ma paraste sefului in momentul asta.
Cand am terminat, am mers la vestiar, scapand in sfarsit de uniforma asta. Nu era chiar asa rea, dar devenise claustrofobica dupa atatea ore in ea. Mi-am lasat parul pe spate, trecand degetele usor prin el, incercand sa il aranjez.
CITEȘTI
Cold Blood
Romance"Inima mea a ales-o pe ea si nu ma mai pot lupta impotriva sentimentelor. " Blaze Skyler Jones Nu a stiut niciodata cum va decurge viata ei, dar cu siguranta nu s-a asteptat ca tocmai diavolul sa ii dea o sansa sa traiasca. ...