Pregatita

1.1K 62 17
                                    


Hades Rivera

     Linistea era asurzitoare. Evident ca nu ma asteptam sa sara in sus de bucurie, vorbim despre Blaze pana la urma, ma mir ca nu s-a intors sa ma plesneasca. Dar tacerea ei ma baga putin in sperieti, oare nu i-a placut?

- Ar trebui sa iau asta ca pe un nu? Ma uitam in continuare la reflexia ei din fereastra, pentru ca inca era cu spatele la mine, ceea ce nu imi pare a fi un semn bun.

- Nu...nu stiu. S-a intors in sfarsit, dar mai bine nu o facea, uram sa o vad plangand, o face mult prea des.

- Hei, de ce plangi? Imi pare rau daca te-am speriat cu hackul ala idiot...

I-am apucat fata intre maini, stergandu-i lacrimile cat de rapid puteam, dar nu reuseam sa le opresc. Probabil aratam ca un copil frustrat, incercand sa fac imposibilul posibil. Blaze doar a zambit, lipindu-si fruntea de a mea, inca plangand.

- Da, Hades, vreau sa fiu iubita ta.

As fi vrut sa ma pot relaxa, ma bucur sa o aud spunand asta, inima mea era pe trambulina acum, sarindu-mi in piept ca o nebuna, insa nu inteleg de ce inca plange.

- Te rog nu mai plange. Am tras-o in bratele mele, mangaindu-i usor capul, chicotul ei mi-a facut tot corpul sa vibreze.

- Nu esti obisnuit cu lacrimile de fericire, ha? S-a departat destul incat sa imi zambeasca.

- Nu prea vad din astea in domeniul meu. A ras din nou si puteam sa jur ca o raza de lumina a patruns in camera, desi afara era bezna.

Nu puteam sa nu ii apreciez frumusetea, de fiecare data cand ma uit la ea, gasesc un lucru nou pe care sa il ador. Sunt sigur ca oricine conduce raiul este al dracului de suparat ca a pierdut un asemenea inger, dar pe mine nu ma deranjeaza, poate fi printesa intunericului alaturi de mine. Oricum cred ca i se potriveste mult mai bine.

- Nu puteai sa ma intrebi ca o persoana normala? Trebuia sa fie totul extra. Avea un ton jucaus si din fericire se oprise din plans.

- Este o reprezentare perfecta pentru relatia noastra.

- Deloc normala dar exploziva? Se uita la mine cu o spranceana ridicata, ceea ce m-a facut sa rad.

- Cam asa ceva. I-am zambit, dandu-i usor parul dupa ureche.

- Ei bine, sa stii ca mi-ai ridicat asteptarile cand vine vorba de surprize, sper sa poti tine pasul. O spusese in gluma, dar nici nu are idee ce a declansat.

- Iubito, crede-ma, tu vei fi cea care nu va putea tine pasul.

Se uita in ochii mei zambind, iar eu ma simteam din nou ca un copil, totul era atat de simplu alaturi de ea, mi-as dori sa fie asa tot timpul. Dar nu pot spune ca regret ce am facut cu viata mea, tot ce regret este ca nu am cunoscut-o mai devreme. Insa acum lumea era a noastra si ma voi asigura ca tot ce misca i se va apleca in fata, ca unei adevarate printese.

Blaze Jones

Am crezut ca va ramane peste noapte, insa nu a facut-o, a spus ca are o alta surpriza de pus la punct. Surpriza pe care mi-am imaginat-o toata noaptea, nu a vrut sa imi dea nici macar un indiciu, a spus ca vrea sa inceapa relatia asa cum trebuie. Nu stiu ce inseamna asta, dar avand in vedere ca vine din partea lui, ma speria putin. Ce urmeaza acum? O sa faca avioane sa imi scrie numele pe cer? Am chicotit singura la gandurile mele, asezand ultima farfurie in dulap. Inca de dimineata am incercat sa ma focusez pe curatenie, ca sa nu innebunesc asteptand un semn de la el.
Mai aveam putin si cadeam peste masuta din sufragerie atunci cand am auzit soneria, alergam ca o disperata spre usa, dar am fost dezamagita sa il vad pe Nate.

Cold BloodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum