Asteptand Adevarul

1K 62 8
                                    

            Hades Rivera

   - Blaze Jones.

     L-am analizat pe Cain, pentru ca trebuia sa fiu pregatit de o interventie in caz de orice, nu ca ar rani-o, dar la cat de idiot e, nu stii niciodata ce ii iese pe gura.

   - Cain Lee. A dat mana cu ea si mi-a aruncat o privire rapida, asta inseamna ca vorbim mai tarziu. O sa fie foarte dezamagit sa afle ca nu este nimic de povestit.

    - Prieten de-al lui Hades? Cum poate atata curiozitate sa incapa in capul ala adorabil al ei.

   - Seful lui Hades. Si aici intervin eu, la dracu cu tine si egoul tau, Lee.

    - Nu ai alte locuri in care ar trebui sa fi? I-am aruncat o privire urata in speranta ca va intelege sa o lase moarta, dar normal ca ma ignora, vrea sa ma chinuie.

    - Credeam ca tu esti seful clubului. Blaze s-a uitat la mine cu adevarat confuza, ceea de ma amuza pe interior dar eram intr-o situatie prea complicata acum.

     - Oh nu, eu nu am vreo legatura cu Devil's Night, avem alte afaceri impreuna. Totusi, nu cred ca voi sunteti aici sa vorbiti despre afaceri, e plictisitor. Ii multumeam in gand ca schimba subiectul, dar o sa si-o ia mai tarziu pentru toata scena asta. Mai ales ca Blaze nu e proasta, o sa imi puna o mie de intrebari imediat ce prinde sansa.

        Din fericire, Cain nu a mai stat atat de mult alaturi de noi, dar si cele cinci minute au parut mult prea mult. Mi-am intors atentia spre Blaze, care acum statea cu privirea intr-un punct fix, sigur analizeaza fiecare cuvant spus atat de mine cat si se seful meu in ultimele minute.

     - Arati superb. M-am aplecat si i-am soptit la ureche, in speranta ca o voi distrage, parea sa functioneze si nu este o minciuna, arata mai mult decat superb.

    - Multumesc, acum incep sa cred ca nu Nariko a cumparat rochia asta. S-a intors spre mine si puteam sa jur ca acum ea ma analiza, ceea ce nu ma deranjeaza, sper doar sa nu isi dea seama cat de topit sunt dupa ea.

     - A fost prezenta, dar nu ea a ales-o. Iti place?

     - Este perfecta, nu cred ca isi atinge potentialul pe corpul meu totusi. I-am ridicat barbia cu degetul, uitandu-ma in intunericul ochilor ei.

     - Rochia e banala, tu o faci sa fie perfecta. S-a uitat in ochii mei pentru o secunda inainte sa se indeparteze.

      - O sa ti-o returnez maine. La naiba cu incapatanarea ei.

      - In niciun caz. Dar o sa vorbim despre asta maine, vrei sa dansezi?

            Blaze Jones

     M-am uitat la mana lui, pe care o intinsese ca un adevarat gentleman si voiam tare mult sa il refuz. Ratiunea imi spune sa il injur, sa iau un taxi si sa plec acasa. Insa tot restul corpului i se impotrivea.
L-am apucat de mana si am pasit usor in spatele lui, pana am ajuns unde dansau si ceilalti. Camera asta era plina cu milionari si probabil cativa miliardari, iar eu abia imi permiteam sa respir. Tot ce aveam pe mine era cumparat de Hades, machiajul era facut cu ajutorul lui Nariko, deci nici macar ala nu era al meu. Aratam inferior tuturor femeilor de aici, faptul ca el incearca sa ma ia peste picior nu ajuta. Sa numesti rochia asta "banala" este imposibil pentru oricine cu un creier functional. Imi este clar ca incearca doar sa ma vrajeasca, probabil dupa o noapte m-ar trimite la plimbare, cum face cu toate de altfel. Nu inteleg de ce eu totusi. Cum am intrat in incapere, toate femeile s-au holbat la el, chiar si acum o fac. Indiferent daca sunt singure sau insotite, Hades este un barbat superb, nu m-ar mira sa stiu ca a fost cu mai multe dintre ele, sper totusi ca nu si cele in varsta.

Cold BloodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum