10.- Tyr

87 7 0
                                    

Tyr szemszöge

Nem tudom miért ültem be a Polgár lány kocsiába.

Talán azért, mert vágytam valami normális emberi kontaktusra. Vagy esetleg igaza lehetett és jobb ha valahol elbújok.

Nem nagyon féltettem az életemet. Ennél már rosszabb úgysem lehetett.

Hallottam a szankciókról, amit a kormány és az elnök vezettek be a Kivetettek ellen. Azért mert pár gyökér elrabolta az Antoniou gyereket nem kellene egy egész kasztot legyilkolni. Amúgy meg egyáltalán nem sajnáltam a gazdag köcsögöt, amit hallottam róla abból nem az jött le, hogy egy ártatlan, jó ember volt.

Amint a lány otthonához értünk és elmagyarázta mennyire óvatosnak kell lennünk, utána besiettünk a házba.

Szinte minden Polgár lakás így nézett ki kívülről, egy sima mezei földszintes kicsi kerttel szegélyezett ház volt.

Mégis számomra elérhetetlen gazdagságot jelentett.

Estella körbevezetett az otthonában, ami amúgy nagyon bájos volt. Elmesélte, hogy a szüleivel és az öccsével él itt.

-Kérdezhetnéd miért lakom itthon, amikor egyetemre járok, erre annyi válaszom lenne, hogy csóró vagyok elköltözni.- nevetett fel csilingelő hangján.

Egyáltalán nem merült fel bennem ez a kérdés. Ha nekem is lenne családom, otthonom, akkor én is ameddig csak lehet velük laknék.

Szép volt a lány szobája, kicsi rendetlenség volt benne, de amikor beléptünk, a helyiségbe Estella egyből dobálni kezdte a helyükre a ruháit, könyveit meg ilyesmiket.

-Bocsi a kupiért... nem számítottam vendégre. - nevetgélt kínosan.

-Semmi baj, nincs is kupi. - próbáltam megnyugtatni.

Csodálva néztem minden egyes helyiséget amibe bevezetett. Ez egy igazi otthon volt...

Próbáltam minél kevesebb dologhoz hozzáérni a piszkos ruhámmal. Nem szerettem volna semmit sem bekoszolni.

A konyhában ért véget a körbevezetés. Amikor a hűtőre pillantottam akkorát kordult a gyomrom, hogy még a lány is meghallotta.

-Szólj nekem mostantól bármikor ha éhes vagy és majd én összedobok neked valami kaját. - mondtam mosolyogva.

Borzasztóan szégyeltem, hogy ennyire lehetett hallani és látni rajtam, hogy éhes vagyok.

Válaszként csak bólintottam, majd a tekintetemet a padlóra szegeztem.

-Gondolom éhes vagy. - szólalt meg, majd egyet a hűtő felé lépett.

-Kicsit. - hazudtam.

-Készítek valami harapnivalót. - elkezdett kipakolni a hűtőből mindenféle ételt. Ebben a pillanatban betudtam volna falni őket így nyersen.

De egyvalami nagyon zavart, mégpedig az, hogy iszonyatosan piszkos voltam. Pár hete szöktem be utoljára egy benzinkúti mosdóba tisztálkodni. Egyszerűen nagyon nehéz volt olyan helyet találni, ahol nem üldöztek ki azonnal egy Kivetettet. Nem csoda, hogy az összes társam büdös és piszkos volt.

Estella egyáltalán nem éreztette volna velem, hogy zavarná a megjelenésem vagy a szagom, de engem kifejezetten zavart.

-Öhm... esetleg lefürödhetek addig? - kérdeztem félve.

Felnézett rám a pakolásból, majd már el is indult a szobája felé.

-Persze! - mondta útközben.

Savior ✔️Where stories live. Discover now