1

13.8K 413 67
                                    

Güç bela uyuduğum uykudan zil sesiyle uyanmıştım. Gözlerimde uyku bandını kaldırıp yatakta irkilerek doğruldum. Kısık gözlerle olayı anlamlandırmaya çalışırken tekrar çalan zil sesiyle olaya geri döndüm. Oflaya oflaya odamdan çıkıp kapıya yöneldim. Dürbüne bakmadan kapıyı açtığımda karşımda Deniz'i buldum.

"Ne oldu ya sabah sabah? Daha kargalar bokunu yemedi. Biri mi öldü, kim?" diye sordum huysuz huysuz. Uykumdan uyandırılmaktan nefret ederdim ama Deniz bunu bilirdi. Bunu bilmesine rağmen beni uyandırıyorsa önemli bir şey olması muhtemeldi.

"Kızım koş bomba olay var. Elimde bir fotoğraflar var anlatamam. İlk bizim yayınlamamız lazım bu fotoğrafları." dedi Deniz içeri girerken. Heyecanlandım, gerçekten de önemli bir olaydı bu.

"Kim hakkında, olay ne, çok mu bomba?" diye art arda sıraladım sorularımı kapıyı kapatırken. Hemen o salona yönelirken ben de odama geçip laptopumu aldım odadan. Koşa koşa salona geri döndüm. Deniz elindeki telefonla koltukta oturuyordu. Dizleri sallanıyordu, stresliydi.

"Gel, gel, bak. Bu Korhan ne yapmış?" dedi heyecanla. Yanına oturdum, laptopumun açma düğmesine bastım. O açılırken Deniz'in telefonuna bakmaya çalıştım. "Hangi Korhan? Korhan Ural Bilgeç mi?" diye sordum dağınık saçlarımı geriye atarken.

Korhan Ural Bilgeç'in bomba bir haberi varsa bu bizim için altın bir olaydı.

"Başka Korhan mı var kızım?" diyerek tersledi beni. Ardından, telefonu bakış açıma tutarak, "Bak kiminle görüntülenmiş. Ünlü manken Ceren Özkan ile." dedi. Fotoğrafta Ceren Özkan ve Korhan Ural Bilgeç karşı karşıyaydı ve fazla samimiydiler. Bir gece mekanında oldukları çok belliyken etrafın karanlık olmasına rağmen yüzleri anlaşılıyordu. Çekim açısı kötüydü, belli ki uzaktan ve gizlice çekilmişti.

"Oha! Resmen ateşli öpüşmeden on saniye öncesi." dedim, olayın güzelliğine yükselirken. Elime alıp daha da inceledim fotoğrafı. Basbaya onlardı. "Çabuk laptopa at da paylaşalım bir an önce." dedim.

Şifremi girip açılan laptoptan twitter hesabıma girdim. Hiçbir şeye bakmadan tweet atma kısmına girdim. Deniz'in bana gönderdiği fotoğrafı koyup altına yazacağım şeyleri sıraladım.

"Ne yazacaksın altına?" diyen Deniz'i umursamadan yazacaklarımı sıraladım bir bir fotoğrafın altına ve hemen sonra gönder butonuna bastım.

@magazineslilith : Şok şok şok! Güzel manken Ceren Özkan, Korhan Ural Bilgeç'i yarabandı olarak kullandı! Ünlü manken Ceren Özkan ile yeni oyuncu Korhan Ural Bilgeç bir mekanda samimi bir şekilde görüntülendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@magazineslilith : Şok şok şok! Güzel manken Ceren Özkan, Korhan Ural Bilgeç'i yarabandı olarak kullandı! Ünlü manken Ceren Özkan ile yeni oyuncu Korhan Ural Bilgeç bir mekanda samimi bir şekilde görüntülendi. Fotoğraf, Ceren Özkan'ın fanlarının aklına sevgilisi Güray Süngü'den yeni ayrıldığı için Korhan Ural Bilgeç'i yarabandı olarak kullandığını getirdi. Siz bu çift hakkında ne düşünüyorsunuz?

AÇELYA ÇİÇEĞİ [TEXTİNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin