4

7.5K 290 22
                                    

@magazineslilith : Korhan Ural Bilgeç'ten yeni fotoğraf 📌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@magazineslilith : Korhan Ural Bilgeç'ten yeni fotoğraf 📌


@user1 : Fotoğrafı aradım bulamadım nerede paylaştı?

@user2 : Taşşşş mübarek 😍😍😍😍

@user3 : Nefret ediyorum bu tiplerden!!!! Yattıkları yerden para kazanıyorlar!!!! Ünlü olmasa yüzlerine bakılmaz!!!!!

@user4 : Yüzündeki sakalın olayım be adam 😘

@user6 : Dizisini çok severek takip ediyoruz, çok güzel bir dizi Bulgaristan'dan selamlar 😚😚

@user7 : Jön desen değil, yakışıklı değil. Nerde Kıvanç Tatlıtuğlar, Kenan İmirzalıoğlular, Burak Özçivitler...Bu gençler oyunculuğu bile yapamıyor!!!!

@user5 : 42 yaşındayım dulum Ankara'da yaşıyorum 42-55 yaş arası erkekler mesaj atsın 💦

🫀

korhanuralbilgec : Eline koz verdik, hemen paylaş tabi. Oh ne alaka memleket.

korhanuralbilgec : Ama yakışıklı çıkmışım ha.

magazineslilith : Bana haber değeri olan bir şey vermediğiniz sürece bana mesaj atmamalısınız, demiştim.

magazineslilith : Lütfen anlaşmamıza sadık kalın.

magazineslilith : Ve bir daha bana yazmayın.

korhanuralbilgec : Bazen senin 65 yaşında bir kadın olduğunu düşünüyorum.

korhanuralbilgec : Böyle hiç evlenmemiş, çocuğu olmamış, onlarca kedi sahibi olan.

korhanuralbilgec : Çok sıkıcısın.

magazineslilith : Belki de tam tarif ettiğiniz gibiyimdir. Ha ne dersiniz?

korhanuralbilgec : Yok ya. Maksimum 20 yaşındasındır. Muhtemelen de okuyorsun. Ne okuyorsun?

magazineslilith : Size kendimi anlatacak değilim. İşlerim var, iyi günler.

korhanuralbilgec : İşin milleti stalklayıp hesabında paylaşmak?

magazineslilith : En azından bir işim var benim.

magazineslilith : Sizin o da yok.

magazineslilith : Sahi sizin setiniz falan yok mu? Kelly dergisine çekiminiz bugün değil miydi?

korhanuralbilgec : Her şeyi de bil ya, her şeyi de bil.

korhanuralbilgec : Setim yok, bugün pazar.

korhanuralbilgec : Dergi çekimim var. Ara verdik, gidiyorum şimdi.

magazineslilith : Ne güzel!

magazineslilith : İkimizin de işi varsa mesajlaşmayı keselim o zaman.

magazineslilith : İyi günler.

korhanuralbilgec : Ben de sana çok meraklı değildim zaten.

korhanuralbilgec : İyi günler.

(Görüldü)

🫀

Kısaydı özür dilerim 🥺

Görüşürüz diğer bölümde 🤍

AÇELYA ÇİÇEĞİ [TEXTİNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin