Chris içeriye girdiği anda herkes derin bir sessizliğe kapıldı. Sonunda tanıdığım birinin içeriye girmiş olması beni o kadar mutlu etti ki neredeyse ağlıyordum.
"Chris!" Diye haykırdım.
Yanımdakiler bana doğru kafasını çevirdi ve şaşkınlıkla bana doğru baktılar. Ayağa kalkmaya çalıştım ama sanki üzerimde ağır bir yorgunluk vardı tekrar yatağın üzerine düştüğümde Chris yanıma geldi.
"Julia?" dedi ve yanımdaki kadına dönüp "Sonunda uyandı mı?" diye sordu.
Bir dakika benim adım Julia bile değil!
Sonunda uyandı mı?
Sonunda uyandı mı?...Bu soru kafamın içinde yankılanırken yüzümdeki tebessüm bir anda yokoldu. Bir Chris'e bir yanımdaki kadına baktım.
"Chris? Ne oluyor?"
"Sonunda uyandın!" Dedi coşkuyla. "Bunun için bir parti düzenlemeliyiz Anna!" Diye isminin Anna olduğunu öğrendiğim yanımdaki kadına dönerek.
"Chris sen benim arkadaşımsın. Hatırlamıyor musun? Dün yolda yürürken çarpıştık!"
"Neyden bahsettiğini anlamadım Julia, Sen benim nişanlımsın" dedi ve yüzük parmağındaki yüzüğü oynattı.
"Ben..." Ne demişti? Nişanlım mı? Ben onun nişanlısı değildim ki! "Hatırlamıyorum." Dedim soğukkanlı bir şekilde. Başımı ellerime doğru eğdim benim de yüzük parmağımda aynı yüzük vardı. Korkuyordum ama bunu onlara belli edecek değildim. Onlara başımı çevirince Anna'ya baktım hiç rol yapıyormuş gibi görünmüyordu. Chris'e döndüm ve gözlerinde gerçek sevinci gördüm.
Gerçekten geçmişte olanların hepsi bir rüya olabilir miydi? Hayır asla! Daha dün anneme sarılıp uykuya dalmıştım. Babamla işi hakkında konuşmuş ve
Köpeğimi yürüyüşe çıkarmıştım. Gerçek olmayan bir şey varsa o da bu olanlardı.Annem ve babam benim yokluğumu fark etmiş ve çoktan polise haber vermişlerdir diye düşündüm.
"Onu yanlız bırakın." Dedi Chris. Odadaki herkes çıkana kadar bekledi ve sonunda "İstediğin bir şey olursa kapındaki hizmetlilere söylersin." dedi. Hiç bir tepki vermedim ve odadan çıkışını sessizce izledim.
O odadan çıkar çıkmaz yataktan kalktım. Üzerimdeki yorgunluk hafif devam ediyordu ama yine de etrafta dolanacak gücü kendimde buldum. Ayağa kalktım ve pencereyi açmayı denedim. Açıkçası kilitli olmasını bekliyordum ama değildi. Aşağıya baktığımda yerden bayağı yüksekte olduğumu fark ettim. Eğer yere atlarsam büyük ihtimalle kemiklerim kırılır, iç organlarım parçalanır ve ölürdüm. Bunu düşünmek bile içimde bir endişe olmasına değdi.
Odamın kapısını açtım ve odamın iki yanında duran güvenlikleri fark ettim.
"Bir şey mi istemiştiniz?" Dedi güvenliklerden biri.
Başımı sallayıp "Etrafı gezmek istiyorum" dedim.
Kapıyı açtıklarında bana etrafı göstermeye başladılar önümde başka birisinin kapısı vardı. Sağımda ve solumda koridorlar ve başka odalara açılan başka kapılar vardı.
"Önümdeki oda kimin kapısı?" Diye sordum merakla.
"Chris beyin efendim" dediler.
Aşağı indiğimizde salon bizi karşıladı, kaliteli mobilyalar kullanılmıştı ve evin çoğunluğu siyah ve beyaz renklerindeydi.
Mutfağa geçtiğimizde mutfaktan salonu görebiliyordum. Gerçekten güzel ve modern bir evdi.
Diğer koridorları da görmek istedim ama içeriye Anna, Chris ve başka tanımadığım insanlar girdi. Bu yüzden evi tanımayı başka zamana bıraktım.Diğerleri oturunca bende oturdum.
"Julia kızım." dedi içlerinden oldukça iyi giyimli orta yaşlardı uzun bir beyefendi.
"Pardon, ama bir yanlışlık olmuş olmalı." dedim yine aynı şeyleri söyleyerek, "Ben sizin kızınız değilim ve adım Julia değil efendim." Karşımdaki beyefendinin yüzü düştü.
"Kızım biliyorum zor zamanlar atlatıyorsun ama üstesinden geleceğiz." Dedi, " Adlarımızı da mı hatırlamıyorsun?" Diye sordu.
"Hatırlamıyorum değil efendim. Bilmiyorum." Dedim tüm ciddiyetimi koruyarak.
"Ama Chris'i hatırlıyorsun" dedi ve Chris'i gösterdi. Chris tüm dikkatini bana vermiş beni izliyordu. Bir az rahatsız olmuş gibi üzerimdeki muhtemelen ben uyurken değiştirdikleri geceliğimi düzelttim.
"Beni yanlış anlamayın ama ne ben sizin kızınızım ne de Chris benim nişanlım!" Dedim. Ben daha liseye gidiyordum 18 yaşındaydım, reşittim aslında ama yine de bunu bana yapamazlardı. Chris ise benden iki yaş büyüktü.
Dediğim gibi onlar oynuyorsa bende oynardım onlara istediklerini vereceğim. Sonra onları yavaş yavaş sömüreceğim.
—————————————————————————
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur yeni bölümü en yakın zamanda yazacağımYazar:healeavesss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolmuş Kalp
Teen Fiction"Zaten paramparça olmuş bir kalbi daha fazla nasıl kırabilirsin ki?"