İnsan 12.00'da uyandığında kahve içecek vakti olmuyor. Hemen toparlanıp aslında 09.00 da başlayan işine gitmesi gerekiyor. Birde uyandığın otel eğer geceleri bir kerhaneye dönüşüyorsa 07.00 da kalkmalısın. Sabahları insan bedeninin en fazla endorfin salgıladığı zamandır bu yüzden uyandığınızda çadırınız kurulmuş oluyor. Bir de uyandığınızda yan odadan bir gergedan ile sevişiyormuş gibi haykıran bir kadın varsa, uyandığınızda yanınızda duran her şeyi becerebilirsiniz. Neyse ki uyandığımda yanımda bir bir kadın vardı ve çok çirkindi. Düşünmemeye çalıştım, kusmamaya. Kalktım giyindim ve eve gittim
Berbat kerhaneden güzel evime, leş kokulu fahişenin yanından mis gibi kokan karımın yanına giderken dün gece nerede olduğumun yalanını söylemem gerekiyordu. Trafik bunun için mükemmel bir yerdir. Trafikte ve tuvalette birçok şeyi icat edebilirsiniz bana güvenin. Benim başarımın sırrı genlerimde evet ben o sevmediğiniz üniversitede herkesin harıl harıl çalıştığı final sınavlarının gecelerinde seks partilerine giden kişiyim. Benim başarımın ikinci sırrını soracak olursanız umursamamak derim. Umursamazlığım beni her zaman başarılı kıldı. Heyecanlandığınızda vücudunuz Depomin salgılar bu vücuttaki kan basıncını arttırır ve hata yapma olasılığını doğurur. Eve gelinir, kapı açılır. Odaya girilir ve uyuyan eşinin yanağına bir öpücük kondurulur. Melotomin hormonu etkisindeki sevgili eşim gözlerini açar ve ''neredeydin'' der. Seratonin hormonu etkisindeki ben sevgili eşimin yüzüne gül yaprakları dökerken '' Başardık hayatım o çekik gözlü pigmelerden işi aldık artık yıllık izne çıkabilirim'' dediğimde sevgili eşim gülümser ve '' gel buraya'' der beni kravatımdan çeker. Neyse ki uyandığım o tipsiz fahişe ile sabah sevişmemi yapmamıştım. Bu arada Seratonin sakinlik ve kendine güven hormonudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO
ActionAsilerin kaybedenlerin, hayalperestlerin, küfürbazların, günahkarların, beyaz zencilerin, aşağı tırmananların, yola çıkmaktan çekinmeyenlerin, uçurumdan atlayanların hikayesi ve hala buradaysanız Gözlerinizi kapatın. Hangi enlemde olduğunuzu bilmiy...