Sabah sevişmeni tanıdığın bir bedenle yapmaktan daha güzel bir şey varsa oda tanımadığın bir bedenle yapmaktır. Neyin nerde olduğunu tam bilmemek ve o an keşfetmek. Biz küçük hazların insanlarıyız. Kristof Kolomb gibi Amerika kıtası keşif edemeyeceğimiz gerçeğinden bütün sitemimiz . Bizde koca bir kıta keşif edemeyeceğimizi bildiğimiz için önemli biri olmanın heyecanını kadınların göğüslerini ya da kalçalarını keşfetmekte arıyoruz. Kimisinin ki daha geride oluyor kimisinin altta kimisininkine girebilmek için dizlerinin üzerine çökmen gerekiyor. O kadar aşağıda. Yeni keşfettiğimiz bu et parçasına bayrağımızı saplarken tek şahidimiz kendimiz. Bizi önemsiz kılanda bu etrafta izleyecek birilerinin olmaması...
Sevgili eşim duş alırken bende yukarı bakıyordum. Bir kaça dakika öncesinde sevgili eşimin içindeyken hiç bir şey düşünemezken şuanda istemsizce ekonomi ve ülkenin durumunu düşünüyordum. Bir erkeğin boşaldıktan sonraki birkaç dakikasını bilirsiniz hafif bir gülümseme belirir tek elinde bir sigara çekerken diğer eli başının üstünde duvara doğru baktığı resim gözünüzün önüne gelmiştir. Garip... on dakika öncesinde dünyaya bir meteor çarpsa ve bütün komşularım ölse kalkıp bakmazdım şimdi ise Afrika da yaşayan ve susuzlukla savaşan insanları düşünüyordum. Biz kapitalistlerin bunları düşünme lüksü yoktur bunu unutmayın. Eşim duştan çıktı sıra bana geldi. Bornozu ile yanımdan geçerken mis gibi yoğun lavanta kokusu geliyor burnuma. Sevgili eşimin omzuna bir öpücük kondurdum. '' Sen yorulmamış gibisin acaba bir kere daha mı denesek ?'' dedi. ''Hemen işe gitmeliyim hayatım çünkü dün akşam ki toplantının imzalarını atacağız'' dedim. İşe geç kaldığımdan değil bir bir çiçeği becermek istemeyeceğimden. İnsan insan kokmalı tenine dudaklarınızı değdirdiğinizde ağzınıza yoğun Sülfürik asit tadı gelmesi berbat bir şey. O yüzden insan insan kokmalı Ter; su, sodyum, klor, potasyum, üre maddelerini içerir terli bir bedeni yalamanın en iyi yanı yemekten sonra soda içmenize gerek kalmamasıdır.
Bu sebeplerle sevgili dostlar mermer ve granit kaplı evimden çıkıp 64 katlı bir şirketimin yolunu tuttum. Yolda giderken size yeni yeşeren bitkilerin polenleri havada uçuşurken harika bir koku yaydığından bahsedebilirim. Ya da yeni yeşeren ağaçların dallarının rüzgarın etkisi ile sağa sola savrulduğundan. Size yolda yürüyen ve birbirine selam veren o sıcak insanlardan bahsedebilirim. Ama dünyada 235 milyon kronik astım hastası olduğunu ve binlerce insanın polenden öldüğünü biliyor muydunuz? Ya da yeni yeşeren ve dalları ağırlık yapan bir ağacın 1982 yılında 27 yaşındaki David Grundman'ın üstüne düşerek öldürdüğünü. Ve tabi ki birbirine selam veren o sicak insanlardan biri olan bay Pinkerton yolda yürürken kayarak dilini ısırmıştı. Bu talihsiz ısırık daha sonra enfeksiyona dönüştü ve Pinkerton'ın hayatına maloldu.
İşte bu benim dünyam biraz tatlı biraz sert
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO
ActionAsilerin kaybedenlerin, hayalperestlerin, küfürbazların, günahkarların, beyaz zencilerin, aşağı tırmananların, yola çıkmaktan çekinmeyenlerin, uçurumdan atlayanların hikayesi ve hala buradaysanız Gözlerinizi kapatın. Hangi enlemde olduğunuzu bilmiy...