Aman allahım bu bilekti. Spor salonunda practice yapiyor gibi gözüküyordu bu arafa ingilizce filan da biliyorum haa kb arada karisiyo turkce ingilizce. Bilek karşımda dikilmiş sorusuna cevap vermemi bekliyordu. Hemen toparlanıp kısık bir sesle"sanane" diyip elimdeki temizlik kovalarını spor salonun tuvaletine koymak ixin oraya yöneldim. Bilekin yanından geçerken kolumdan tutup kendine çekti. Ne olduğunu şaşırmıştım bir anda. "Sanane filan ayıp oluyot bayan düzgün konuş benle" kalbim hızlanırken kolumu kurtarmaya çalıştım." Bırak kolumu napıyorsun" diye bağırdım. Bilek kolumu savururcasına bıraktı ona kötü bakışlar atarak wcye dogru ilerledim. Bilek de bana kötü bakışlar atıyordu adeta sırtımı deliyordu bu bakışlar. Wcye giderken bir anda soyınma odasının kapısı açıldı ve üstü çıplak şortlu 12 tane etkek karşıma çıktı bü anda aman allahım bunlar gerçek miydi resmen bayır domuzuna dönmüştüm. Onlar da beni görünce afallayıp sırıtarak gülmeye başladılar. İçlerinden sarı saçlı çocuk konuştı" güzelim sen yolunu mu kaybettin yoksa bizi gormeye mi geldin. İstiyosan takılırız." Demesiyle kalbim güm güm atmaya başladı aman allahım bu çocuk beni taciz ediyordu hemen arkamı dönüp gidecekken kolumdan tutulmamla çığlık atmam bir oldu"bırakınnnn" bağırmamla gruptan kahkaha sesi geldi. Aman allahım daha ilk gündü ve neler yaşıyordum hepsi fakir olduğum içindi. Yarabbim beni neden fakir yarattın. Ben kolumu kurtaya çalışırken "Bırakın kızı" diyr nir ses geldi. Aman allahım bu bu bu Bilekin sesiydi. Beni kurtarmaya mı gelmişti. İnanamıyorum halbuki ben az once ona sanane demiştim. Bilekin sesiyle grup korkuyla sıraya girdi. Beni tutan sarı saçlı çocuk konuştu"efendim affınıza sığınırım bayanın sizle olduğundan habersizdim affeyleyin lütfen bakmam gereken bir ailem var" deyip bilekin onu affetmesi için akrobasik hareketler yapmaya başladı. Grubun geri kalanı da dans ederek özür dilitorlardı. Bilek konuştu"Birader ne o öyle gey gibi oynuyusonuz muallakta mısınız nesiniz yıkılın huzurumdan" dedi aman allahım çok havalıydı. Bilek yanımdan kötü bakışlar atarak geçip gitti.
Spor salonunu temizliği bitmişti sonında. Aman allahım çok yorulmuştum. Pılımı pırtımı topkşayıp fakir ama huzur dolu fakir olduğu için huzurlu olan evime doğru yol aldım. Eve gittiğimde annem patlıcan yemeği yapmıştı. Bu günkü yediğim yemeklerin güzelliğinden sonra bu koku beni kusturacaktı. Mutfağa annemin yanına gittim annem"hoşgelmişsen guzum batlıcan yaptım abin pek severdi canına değsin" dedi. Anneme kızgın bir bakış atıp"annee abim yok yıllardır bizi görmeye gelmiyor sen hala onu önemsiyorsun ama beni görmüyorsun."diyip ağlayarak odama gittim. Yatağıma atladım ve birden yatağım çöktü aman allahım her şey benim başıma geliyordu nedir bu çektiğim yüce rabbim bana yardım bıktım hwr şeyden bunları düşünğrken bağıra bağıra ağlıyordum. Ve o gün ağlayarak uykuya dalmıştım...
Sabah yine o alaröın iğrenç sesiyle uyandım lanet bir gün lanet bir sabaha merhaba. Tıplı kalbim gibi kırık olan yatağımdan sürüne sürüne kalktım kırık dolabımın içinden olabilevek en güxel kıyafeti hiymeue calışacaktım yetti artık ben bikere çok güzel bü kızdım onlara gözterecektim. Hemen altıma turuncu dar kotumu giydim bu kotu özel günler için saklouordum. Üstübe de crazy girl my life my rules yazan tunik tişörtü geçirdim. Üstüne de abimin gitmeden önce burda unuttuğu güneş gözlüğünü taktım. Saçımı da yandan ayırıp bir gözümü saçımla kapattım. İşte olmuştum. O tuğçe şıllığı görücekti gününü hemen evden çıkıp kkula gittim. Bahöede ahsenle karşılaştık ahsen beni görünce duraksadı. "Songül bu hal ne kızım noldu amk gözü kapalı kıyafet seçme challlengeı mı yaptın aq" dedi. Ne demek istemişti anlamamıştım. Her halde iltifat etmeye çalıştı amaaan. Onu duymazfan gelip ojula doğru yürüdüm ahsen de peşimden geliyordu ama sanki benden utanıykr gibiudi. Yanıma yaklaşıp "kızım bari gözlüğünğ çıkar hava yağmurlu" evet doğru söylüyırdu sınıfa giderken gözlüğümü çıkardım. Sınıfa giediğimizde tuğçenin gözü bize döndü. Tuğçe beni süzdükten sonra gülmekten yerlere yattı tüm sınıf gükerken hep bir ağızdan"bu kıyafet ne diye bağırdılar hatta bi çocuk üstüne benzin dmküp kendini yakarken bir başka kız da camdan atladı. Ven şaşkınca neler olduğunu izlerken aman neyse diyip sırama yöneldşm o sırda içeriye bilek girmişti. Aman allahım biilek gözlerşnş benden alamıyordu vay canına. bilek yerine oturduğunda hala bana bakıyordu. Ona dün için teşekkür edememiştim. Ben dünkü olayı düşünürken zil çaldı ve okul monoton geçti son tenefğste ahsenle wcye gittik biz aynaya bakıp rujlarımızı sürerken iki kıızı konuşurekn duyduk."Kızzıııımm okul koridorundaki afişi görfün mü? Hafta sonu balo varmış kızııım herkescikler orda olacakmış herkes davet edilecekmiş hoşgeldin balosu her sene olan şey işte eee ne giymeyi düşünüyosuun?" Duyduklarımızla birbirimize baktık aman allahım balo olacaktı ama ben ne giyecektim hem kıyafetim yoktu ki oksa bile annem çıkmama izin vermezdi. Ahseb heyecanla" ay kızııımm. Baloo muuu ay cok heyecanlı süslenip püslenicezz ayy sen ne giycen??" Diye sordu. Ahsenin sorusuyla ağlamaya başladım. Ama brnim kıyafetim yoktu kii.. "Ben gelmiycem sanırom" dedim. Şaşkınlıkla "NEDEN?" diye sordu. "Annem izin vermez ki. Heö verse bile benim oraya uygun kıyafetim yok" diyerek daha da yüksek bir sesle zırlamaya devsm ettim. Gülümsedi " Dert ettiğin şeye bak. Ben ayarlarım onu. Sen anneni ayarla yeter."
Sonunda eve gelmiştim. Anneme ne söyleyeceğimi düşünüyordum. Oraya mutlaka gitmeliydim. Hayatımda ilk defa balo görecektim. Nasıl bişeydi acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın zaafı
ChickLitYolda yürüyorduk, onun sert ve inanılmaz yakışıklı her noktasına azdığım yüzünü seyrediyordum. Tam o sırada ayağım takıldı tam yere kapalanacakken güçlü ekler belimi kavradı. ellerim hemen onun göğüslerine tutundu. sert ve kaslı göğüsü kalbimi hızla...