2

370 6 2
                                    

L:„tak už víš“ začínala mi být zima, v tom Viktor začal škytat, začala jsem se mu smát protože škytal jak holka.

L:„podrž mi to cígo prosim“ podala jsem to Calinovi a odešla dovnitř. Popadla jsem bundu Viktora a flašku vody. Přišla jsem ven a podala obě věci Viktorovi.

V:„díky“ začal se divně dívat na flašku vody

L:„jestli chceš chlast, tvůj problém, není zdravé chlastat“ zasmala jsem se s Calinem.

V:„chtěl jsem se právě zeptat, si jediná co se mě nasnaží ožrat, jsem jeden s mála co nepije na svém koncertu“ usmál se. Vzala jsem si zpátky cigaretu a kluci si během toho zapálili druhou

L:„vidíš, čtu ti myšlenky, obleč si bundu, nachladneš“ stála jsem jen v tričku a kraťasech.

C:„a co ty jako?“

L:„v kabelce mám legíny, pujdu si je pak obléct“

C:„a mikinu nebo bundu?“

L:„nechala jsem si jí omylem doma ale to je fuk, neumrznu“

V:„ty si debil“

C:„padej do backstage, mám tam mikinu, tak si jí půjč a rovnou si převleč ty kalhoty, ještě tě budeme potřebovat“ dokouřila jsem.

L:„tak děkuju“ usmala jsem se na něj a objala ho. Taky mě objal.  Bylo mi jasné že Viktor dělá ksychty.  Odešla jsem do backu a převlékla se na zachodech. Vyšla jsem za klukama.
Stáli tam další kluci z toho byl jeden Kojo.

K:„sorry, museli jsme se vrátit. Něco jsme zapomněli“ všichni jsme se pozdravili a představili.

Všichni jsme vešli do backstage. Všude bylo plno a Calin si mě posadil na sebe.

L:„Caline?“

C:„copak?“

L:„komu mám dát ty popstar tea“

C:„mně, Viktorovi, Petrovi a Wildovi“

L:„ok, skočím tam dát už první bednu“ usmála jsem se na něj a on přikývl. Vstala jsem a Calinovu mikinu jsem size zadu dala  nad prdel. Hned jsem slyšela jak všichni udělali uuuu.  Donesla jsem to na pódium a vrátila se. S klukama jsme nakonec hráli flašku. Tohle jsem naposledy hrála v 15 na základce a ty otázky a úkoly se moc nelišily.

Flaška ukázala že mi dává úkol/ pravdu Kojo.

L:„úkol“

K:„vykousni se s Calinem“

L:„tohle vás fakt baví? Takové úkoly jsem měla na zakladce, vykousnu se s ním klidně na povel ale Calin nechce takže nic nebude“ nechápu co všichni mají s náma dvouma.

C:„kdo řekl že nechci?“ otočila jsem se na něj a podívala se nechápavě.

C:„je to jen úkol, ti kokoti se z toho poserou“ zasmál se. Oddychla jsem si a začala ho líbat. Líbal tak sladce.
Po pár sekundách jsem se z polibku pomalu odtrhla. Usmála jsem se na něj. Podívala jsem se na kluky kteří skoro měli otevřenou pusu překvapením.

L:„jdu se přemalovat“ vstala jsem a po cestě pohladila Calina po rameni. Odešla jsem a přemalovala jsem si rty.  Když jsem se vrátila tak už šel Petr (Stein).  Zkontrolovala jsem rychle jestli je bedna  na svém místě. Byla. Sedla jsem si zase na Calinaa pritulila se k němu, neznáme se moc dlouho ale dost se bavíme a cítím se s ním bezpečně. Objal mě a povídal si s klukama.

L:„jdeš kouřit?“ zeptala jsem se Calina a Viktora.

C:„jdu“

V:„teď ne “

L:„ok“ vstala jsem a odešli jsme ven.

L:„není ti zima?“

C:„ne, tobě jo?“

L:„trochu ale v pohodě“ Calin odešel beze sliva do auta a když se vrátil podal mi deku so které jsem se zachumlala.

C:„a teď“

L:„už není, děkuju“ usmala jsem se na něj a podala mu cigaretu. Oboum jsem zapálila.

Najednou přišel Viktor s cigem v puse.

V:„rozmyslel jsem si to“ usmala jsem se na něj a sedla si na schody, kluci stali předemnou

L:„máte vlastně holku?“

Viktor si zapálil.

V:„jo, oba“
Byla jsem překvapená. Calin má holku a my se vykousli? Nechci být svině ale nevěděla jsem to prostě.

C:„nechodím s ní, jen to nedokáže pochopit a furt mi píše... Dneska jsem si jí dal do bloku“
spadl mi kámen ze srdce.

V:„ty máš kluka?“

L:„nemám, naposledy jsem měla vztah rok zpátky ale rozešla  se semnou kvůli tomu že se stěhovala do Španělska a vztah na dalku by byla hovadina “

V:„rozešla? ona? “

L:„jsem bi “ usmala jsem se na ně.

C:„z nějakého důvodu se mi to líbí“ zasmal se

L:„jo ať nezapomenu, mám pro tebe text tak ti ho pak pošlu“

C:„ok“

Najednou za náma přišel Petr.

P:„dohrál jsem, je tu Kojo? Je na řadě“

L:„najdu ho, chill“ tipla jsem cígo a vyšla dovnitř zrovna šel proti mě Kojo s kelimkem.

L:„pádem na podium, je tvoje řada“

K:„už?“

L:„jo“ podal mi kelímek a vběhl na stage. Na roh pódia jsem mu dala popstar tea. Napila jsem se z kelímku. Gin s tonikem.položila jsem kelímek a zrovna přišli kluci. Byla jsem zachumlaná v dece a i tak mi byla trochu zima. Co mi je?
Kluci si sedmi na gauč a já vedle Calina který mi chytl ruku. Podívala jsem se na něj nechápavě.

C:„si úplně ledová, však tu je horko“ sundal si bundu a ze mě deku. Podal mi bundu.

C:„obleč si ji“

L:„umrzneš“

C:„tu je horko jak v ohni prosimtě a až budu hrát tak mi bude eště větší“ usmal se na mě a já si oblékla bundu. Calin mě zamotal do deky a přitáhl si mě do objeti.

L:„snad nebudu nemocná“

C:„už si prosimtě“

L:„v kolik přijedeme?“

C:„asi ve 3 ráno“

L:„snad nevzbudím spolubydlící, v 6 vstava do prace“

C:„pojď spát ke mně“

L:„byla bych jen na obtíž, to je v pohodě ale děkuju“

C:„ale nebyla bys, budu rád “

L:„tak jo ale nemám v čem spát“

C:„však už sis oblíbila moje oblečení jak vidim takže ti něco půjčím “

L:„tak jo“ usmala jsem se a oba jsme uslyšeli poslední písničku Koja. Calin jde další s Viktorem.

L:„můžu se dostat nějak safe mezi fanoušky když budeš hrát? Chci tě vidět“

C:„jasně, běž mezi sekuriťáky co jsou v bocích“

cígo na dobrou noc - CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat