5

358 7 0
                                    

Je to Dominik?! Začala jsem pištět.

L:„Caline pomoc prosim!" Calin vběhl do pokoje za mnou. V tu chvíli se Nik vypařil jako pára.

Zdálo se mi to? Jsem z toho až tak v píči?

C:„co se děje?!"

L:„a-asi nic... Promin" hodila jsem na sebe tričko a sundala si kalhoty. Lehla jsem si vystrašená do postele a Calin si v trenkach lehl ke mně. Přitulila jsem se k němu.
Chvcili jsme se mazlili.

L:„vadí ti když ti někdo sahá do vlasů?“ ptám se protože vím že dost lidem to vadí

C:„jo, nenavidim to“

L:„aha... Škoda“

C:„ale jestli chceš můžeš“

L:„nebudu ti dělat něco co ti vadí“

C:„od tebe mi nic nevadí kotě“ usmál se a já se trochu začervenala

L:„tak si lehni sem“ sedla jsem si a opřela se o rám postele. Poklepala jsem postel mezi mými nohy.
Hned si tam lehl na záda a hlavu měl na mě.  Začala jsem ho škrábat ve vlasech. Podle jeho výrazu se mu to líbilo.

........

Moje myšlenky mě ovladli. Když né teď tak nikdy!

Naklonila jsem se k němu a začala ho líbat. Calin bez jediného váhání začal spolupracovat. Má tak sladké rty. Po asi až minutě jsme se odtrhli. Byla jsem jako v tranzu.
Calin se na mě usmál a otočil se na břicho. Měl hlavu na mém bříšku a já ho pak zase začala škrábat ve vlasech, do chvilky usl na mě. Vlastně ani nevím kdy ale usla jsem.

.........

Probudila jsem se a Calin seděl vedle mě a byl na telefonu. Otevřela jsem oči a usmala jsem se na něj.

C:„dobré rano princezno“

L:„dobré ráno“ 

.......

Sedla jsem si těsně vedle něj a protáhla se. Calin si mě přitáhl na sebe. Hned jsem ucítila jeho ranní problem ale neřešila to. Začal mě z ničeho nic líbat. Bez váhání jsem spolupracovala a on mě oevně chytl za zadek a líbal dál. Líbal tak dominantně, miluju to.
Jeho sladké rty >>>

Nedokázala jsem nic jiného než se poddat ale to mi vůbec nevadilo. Spojila jsem ruce za jeho krkem a trochu se nadzvedla. Calin mě překulil pod sebe a začal mi dělat cucfleky.

L:„co děláš“ začala jsem se smát.

C:„zatím si tě jen značkuju ale rád bych dělal tebe“ zasmal se a zase nás převrátil tak že jsem byla nahoře na kolenou. Calin mě oleskl přes zadek a já na něj spadla.

L:„až ve vztahu“ usmála jsem se a vstala.

L:„jdu dneska na nějakou kalbu takže nebudu odepisovat a ani nic asi“

C:„dneska mám koncert takže chill, koncert mi končí ve 3 ráno takže pro tebe skočím ve 4 ráno, zavolam ti kde si takže mezi 3-4 mi to kurva vezmeš“

L:„budu se snažit“ zasmala jsem se a odešla do koupelny se prevlect a nachystat. Oblékla jsem si tohle:

Udělala jsem si make-up který byl vážně hezky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udělala jsem si make-up který byl vážně hezky.

Vyšla jsem a ukázala se Calinovi.

C:„v tomhle nejdeš“

L:„přoč?“ Nechápala jsem.

C:„jsi na to moc sexy.“

L:„takže se ti líbím?“

C:„jasně že jo“

L:„tak ty šaty si nesundam“ zasmala jsem.

C:„hej“ zhodil mě do postele a ty šaty mi sundal. Smála jsem se a snažila se mu v tom zabránit

L;„Calinee“ smála jsem se. Uviděl mé tělo jen ve spodním prádle.

C:„tyy píčo, proč si tak zkurveně dokonalá“ zarazil hlavu do polštáře a já mu vzala moje šaty a zase si je oblékla.

L:„to samé si říkám o tobě“ zasmala jsem se. Calin se nachystal a společně jsme vyšli. Calin mě hodil k moji kamarádce Klarce.

Nachystali jsme se a v daný čas vyšli z baráku na koncert.

.........

Konečně jsme dorazili.  Tančila jsem na poněkud známé písničky. Vypili jsme toho už vážně hodně a já se neovládala.

S jolkama jsme vyšli před klub.
L:„udělám to“ smála jsem se jak němá

K:„děleeej“ z kapsy jsem vytáhla telefon a vytočila Calina.... Konečně to vzal

C:„no?“

L:„kde si kocourku“

C:„říkal jsem ti že mám koncert“

L:„ahaa a víš co? Já tě miluju ale boj-“ škytla jsem.

L:„im se ti to říct a mám na tebe strašnou chuť, máš dokonale dokonalé rty, ty bych chtěla i jinde než na svoji puse a na krku“ smala jsem se jak idiot.

C:„kolik si toho vypila?“

L:„jedna, tři, dva, šest... Hodně asi“ začala jsem se smát.

C:„na jaké si kalbě“

L:„Klaro jak se to jmenuje“

K:„president of sexico myslím“ začali jsme se smát jak pohlupavé.

C:„jsem v backu, přijď s Klarou  za mnou, řekni že jsi ode mě“

L:„džobže pane a nechceš semnou jít na záchod? Protože já tě miluju“

C:„já tebe taky princezno ale teď pojď“

Tipl to a já zatahla Klaru do backu. Sekuriťáci mě znají takže mě pustili.

Vešli jsme tam s Klarou a hned jsem uviděla Calina. Přišla jsem za ním a sedla si na něj. Objala jsem ho.

Calin mě taky objal.

Do ani pěti sekund jsem usla.

..........

Probudila jsem se v autě.

L:„budu blinkat“ oznámila jsem a Calin co nejrychleji zastavil. Vyběhla jsem motavě z auta a začala zvracet. Calin mi chytl vlasy a hledil mě po zádech.

cígo na dobrou noc - CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat