Konečně jsme přijeli do studia. S Calinem jsem vešla dovnitř. Uviděla jsem bandu kluků.Jeden z nich byl Dominik. Naježili se mi všechny chlupy na těle. Je to můj ex. Rychle jsem se otočila na Calina.
L:„nechci tu být“ pošeptala jsem mu.
C:„proč?“ všichni se na nás otočili
L:„pak ti to řeknu.“
Dominik (Nik tendo):„tohle je ona? Čekal jsem lepší než Lauru“ podíval se na mě až znechuceně.
L:„Dominiku drž piču“
D:„nebo co?“
L:„nebo nic, bít tě bezdůvodně nebudu, nebiju ostatní a už vůbec ne když jsou slabší. To se o tobě říct nedá co?“
D:„drž píču, nic se nestalo“
L:„ty modřiny jsem měla několik měsíců.“
Všichni se na nás dívali nechápavě.
D:„nepřeháněj, vidím žes mě vymněnila docela rychle za Calina, říkal jsem že mě nemiluješ“ zasmál se. Já ho nemiluju?! Já?!
Natekly mi slzy do očí.
L:„já tě kurva milovala. Riskovala bych kvuli tebe život a ty řekneš že jsem tě nemilovala?!“
D:„zase děláš chudinku? Divíš se že pak na tebe někdo vstáhne ruku? Si jen kurva kterou nikdy nikdo nebude doopravdy milovat.“
Chvíli jsem se na něj jen dívala. Začali mi téct slzy a já se otočila zády k Dominikovi. Podívala jsem se na Calina. Začal mi v hlavě hrát hlas Dominika jak říká že mě nikdy nikdo nebude milovat. Rychle jsem vyběhla z bytu a pak z celého baráku. Sedla jsem si kousek od baraku na lavičky. Cítila jsem se hrozně. On mě nemiloval? Brečela jsem a kouřila zlaté malborky. Cítila jsem se jak nějaká deprevní 13tka. Někdo si sedl vedle mě a objal mě. Je to Calin poznam ho podle vůně.
C:„V pohodě? “
L:„ne...“ přitulil si mě do objetí.
C:„co se mezi váma stalo?“
L:„před asi rokem jsme spolu chodili, všechno bylo skvělé dokud mě nezačal mlátit, nadávat mi, schazovat mě, psychicky semnou manipulovat, chovat se ke mně jak ke věci atd. Do teď mám jizvy po tom co o mě pálil cigarety a nebo mi držel nuž u krku, když se to Jakub dozvěděl pomohl mě probudit do reality ať si uvědomím co mi dělá. Pak jsem se s ním rozešla... Nezvládl to a do teď mě bere jako něco méněcené apod.“ objala jsem ho.
C:„to mě.... Mrzí.... Nevím co říct... Nevěděl jsem to.....“
L:„milovala jsem ho tak slepě, bojím se že teď už si nikoho nenajdu nebo bude stejný jako on... Bude lepší když pojedu k sobě... Pozdravuj ostatní kluky...“ Vstala jsem.
C:„hodím tě domů“
L:„znám to tu dost dobře bohužel takže trefím, pa“ objala jsem ho. Je hodný.
........
Přišla jsem domů. Nemůžu nad ním truchlit! Už jsem se přez něj dostala několikrát a už se do toho nechci dostat.
Zachumlala jsem se do peřiny a začala se přejídat zmrzlinou..........
Konečně jsem se z toho vybrečela atd. Vstala jsem a zavolala Calinovi.
C:„ano Laury?“
L:„můžeš přijed? Nechci tu být sama a spolubydlici se dneska odstěhovala“
C:„co?“
L:„nechala tu dopis s penězi na nájem tohodle měsíce, napsala že jde bydlet ke svému přítelovi... Dnešek je v píči. Všechno se hroutí... Potřebuju tě“
Bez jediného slova hovor ukončil. Nechápala jsem. Uběhlo pár minut a ozvalo se ťukání na dveře. Že by přijel? Otevřela jsem a přede mnou bylo mužské tělo. Pomalu jsem se dívala víš a víš dokud jsem nenarazila na obličej. Dominik!
L:„co tu kurva chceš“ Dominik vešel do mého bytu a přibližoval se k mně. Šla jsem po zadu dokud jsem nenarazila na stěnu. Dominik byl ode mě pár cm.
D:„pojďme to zkusit ještě jednou. Vyser se na Calina“
L:„ne Dominiku. Dala jsem ti milion šancí a ty si zklamal. Navíc s Calinem nejsem ale miluju ho! Kvůli někoho jako si ty bych se na něj nevysrala!“ Dominik mě chytl pod krkem a ještě víc přitlačil ke zdi. Začali mi téct slzy. Najednou se ozval hlas.
C:„nech ji, je moje“ zněl docela naštvaně.
D:„ale byla moje!“ zvýšil hlas a přitlačil mě ještě víc. Chytla jsem ho za ruku. Nemohla jsem dýchat. Snažila jsem se ho odstrčit ale nešlo to.
C:„byla takže se soustřeď na přítomnost“
.........
Probudila jsem se na zemi. Cítila jsem něčí rty. Prodigal jsem se a konečně jsem se mohla nadechnout. Rychle jsem si sedla a začala lapat po dechu. Ty rty byli Calinovi. Zachránil mě? Hned mě objal.
C:„měl jsem o tebe takovy strach“ dal mi pusu do vlasu.
L:„Cali?“
C:„no?“
L:„bojím se Dominika“
C:„chápu ale nechtěl...“
L:„děkuju “
C:„za co?“
L:„zachránil si mi život“
C:„pro tebe cokoliv“ dal mi letmou pusu na pusu. Jsem z něj zmatená.
L:„Můžeš tu spát?“
C:„jestli chceš můžu“
L:„ano prosim“ podívala jsem se z okna. Byla tma a oba jsme docela unavení.
C:„skočím si domů pro věci“
L:„nemusíš, mám tu nějaké zakladni věci“
C:„ok strašpytle“
Usmala jsem se na něj. Cítím se s ním bezpečně. Skoro jsem zapomněla ze jsem se hodinu zpátky malém udusila. Šla jsem se převlect ke skříní. Sundala jsem si tričko a podprsenku. Vytáhla jsem dlouhé tričko.Najednou se za mnou objevila osoba a já ucítila doteky na mých prsou. Rychle jsem se otočilo. Stála jsem jak zamražená když jsem si všimla osoby.....