L:„zlato jedeme domů?“
C:„do studia Dominika“
L:„zlato a nemohl bys mě hodit ke mně, potřebuju se vyspat a najíst“
C:„to vydržíš“
L:„zlato tyden jsem se pořádně nenajedla a nevyspala“
C:„chceš se zas hádat? To zvládneš“
D:„Však ji jen hodíš domů“
C:„ne, zvládne to“ neměla jsem sílu odporovat.
D:„ok no“
.......
Přijeli jsme k baráku Dominika a studia.D:„kluci ti otevřou, s Laurou potřebuju ještě něco vyřešit“
C:„ok“ odešel.
L:„copak Domi?“
D:„pojď za mnou“ dovedl mě až k němu domů. Dovedl mě do postele.
D:„donesu ti něco k jidlu, znáš to tu, prospi se a když bude Calin dojíždět zbudím tě“
Odešel a po chvilce se vrátil s mojim fav jídlem.
Podal mi ho a pohladila mě po vlasech.L:„děkuju Domi, změnil ses, mám tě ráda“ usmali jsme se na sebe.
D:„já tebe taky, dobrou chuť a pak dobrou noc, jdu za klukama“ dal mi pusu do vlasu a odešel. Najedla.jsem se a usla. Je to od něj fakt milé.
.........
Probudila jsem se a Dominik ležel vedle mě. Podívala jsem se na čas. 4:35 tvl měla bych se ozvat Calinovi ale choval se ke mně zle, jeho vina. Příště si to rozmyslí. Přitulila jsem se k Nikovi.
.........
Dominik se začal probouzet.
D:„dobré ráno kotě“ kotě? Přesně takhle mi říkal imaginární dominik začala jsem se od něj vzdalovat dokud jsem nespadla z postele dominik se začal smát. Přesně jako ten imaginární.
D:„co ti je?“
L:„zase“
D:„čím?“
L:„hlavně tím kotě“
D:„promiň už ti tak nebudu říkat“ pomohl mi vstát.
L:„kde je Calin“
D:„odjel, nechal jsem tě tu spát, byla si sladká“ usmal se.
L:„Dominiku ty si skladky divnej“ zasmala jsem se.
D:„hodím tě domů“
L:„to bys byl zlatej“ společně jsme nasedli do auta a on mě hodil domů.
Sedla jsem si ke stolu a začala psát text. Najednou někdo zazvonil. Otevřela jsem dveře a stál tam naštvaný Calin.
L:„ahoj zlato“
C:„zlato?!“
L:„co je?“
C:„co je?! Proč si kurva spala až do teď u Dominika?!“
L:„pane bože chill, říkala jsem ti že jsem unavená, nechtěl si ať jdu domů tak mi Nik pomohl a mohla jsem spát u něj“
C:„co ste spolu měli?!“
L:„wtf nic?“
C:„proč mi lžeš?! Řekni to prostě“
L:„nic!! Pokud mi nevěříš je tvůj problém a ten vztah nemá smysl protože vztah je o důvěře!“
C:„n-ne to ne... Věřím ti... Jen jsem měl strach... Nechci o tebe přijít“
L:„hm... Já o tebe též ne“ převrátila jsem oči.
L:„jdeš dovnitř? Jdu do sprchy“
C:„jo asi jo“ usmal se a vešel. Sedl ai na postel.
Vzala jsem si oblečení věci do sprchy a odnesla jsem si je do koupelny.
Vyslekla jsem se.
L:„zlato podáš mi telefon?“ Calin přišel ke dveřím koupelny.
C:„na co?“
L:„chci si pustit písničky“
C:„hm, to nepotřebuješ“
L:„pane bože, něco ti nafotím a pošlu na zítřejší tour“
C:„fajn“ usmal se a podal mi telefon. Pustila jsem si na spotify hudbu Calina. Osprchovala jsem se a umyla si vlasy. Vzala jsem telefon a udělala pár fotek svého těla atd. Obmotala jsem si kolem těla bílí ručník. Vylezla jsem ze sprchy. Calin byl na telefonu. Podíval se na mě. Ručník byl vážně krátký takže mě to moc nezakrylo. Začala jsem hrabat ve skříni. Vytáhla jsem fotbalový dres. Oblékla jsem si ho. Končil těsně pod zadkem. Podívala jsem se na čas mám necelou půl hodinu a začíná zápas.
L:„zlato jdu kouřit na balkón, jdeš semnou?“
C:„jdu“ odešla jsem na balkón a opřela se o zábradlí. Tím se triko trochu vyhrnulo a ze zadu šlo vidět všechno. Calin mě pleskl přes zadek. Trochu jsem poskočila a zasmala se.